Tutkimusten mukaan suomalaiset naiset pitävät feminiinisistä miehistä - Mistä se johtuu?
Mistä johtuu suomalaisnaisten viehättyminen feminiinisistä miehistä?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättävän moni mies pitää miehiset piirteet omaavista naisista. Tulee mieleen yksi salarakkaana julkisuuteen noussut ja otsikoissa pysytellyt nainen, josta tuntuu kovin moni mies pitävän.
Martina on komea nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Kanadan pääministeri kehotti tekemään... no pojista feministejä.
Kanadan pääministeri on niin hot, että oksat pois. Itse näen hänet miehekkäänä, mutta kai muiden mielestä hän on feminiininen.
Suomessa miehillä on aika feminiiniset kasvojen piirteet ja vartalokin esim. pyöreä lantion seutu ja iso peppu on miehillä ihan yleinen. Jos pitäisi Pierce Brosnan-näköisistä supermiehekkäistä miehistä niin jäisi kyllä ilman miestä Suomessa.
Filmikulttuurintutkijoiden mukaan Pierce haki Suomesta vaikutteita Bond-lookiinsa. Mieti kaikista maailman maista.
Minusta liian isot ja maskuliiniset, uhoava miehet ovat uhossaan pelottavia ja jostain miehen kunniasta puhuminen on vastenmielistä. Pidän feminiinisistä miehistä, mutta melko pitkäkin saa olla, salihirmut ei miellytä. En ole itse mikään hento ja pieni, pituutta on 170 cm ja ylipainoakin valitettavasti. Olen kokenut fyysistä väkivaltaa miesten taholta (myös psyykkistä).
Olisiko asialla jotain yhteyttä perheväkivallan yleisyyteen Suomessa, paljon hakattuja naisia.
Naisasiaunioni, vai mikä feministi porukka se oli, ilmeisesti tehny jälleen nolla tutkimuksen. 😯 Apurahan tai valtion tuen toivossa.
Siis luonteen vai ulkonäön suhteen? Jos luonteen niin miten feminiininen on määritelty?
Pitäisi ensin tietää miten feminiininen mies oli määritelty siinä tutkimuksessa, että voisi vastata.
En tiedä noista tutkimuksista, mutta jos feminiinisenä pidetään esim. empaattista ja hyvin kohtelevaa miestä, joka ei paneskele ympäriinsä ja ole narsistinen pullistelija niin eiköhän se ole selvää miksi naiset sellaisista tykkäävät.
Minä ainakin pelkään semmoista testosteronia uhkuvaa, lihaksikasta ja karjahtelevaa miestä. Tykkään nörteistä! Makuasioita.
Minua viehättää herkkyys. Herkän miehen kanssa rakastelukin on usein mukavampaa. Herkillä on enemmän taiteellisia mielenkiinnon kohteita.
Feminiinisestä miehestä voi muovata sellaisen kumppanin kuin haluaa. Miehekäs mies puolestaan ei suostu mihinkään naisten oikkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadan pääministeri on niin hot, että oksat pois. Itse näen hänet miehekkäänä, mutta kai muiden mielestä hän on feminiininen.
Suomessa miehillä on aika feminiiniset kasvojen piirteet ja vartalokin esim. pyöreä lantion seutu ja iso peppu on miehillä ihan yleinen. Jos pitäisi Pierce Brosnan-näköisistä supermiehekkäistä miehistä niin jäisi kyllä ilman miestä Suomessa.
Filmikulttuurintutkijoiden mukaan Pierce haki Suomesta vaikutteita Bond-lookiinsa. Mieti kaikista maailman maista.
Onhan täällä aika miehekkäitä miehiäkin joskus ollut, esimerkkinä vaikka Tapio Rautavaara.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pelkään semmoista testosteronia uhkuvaa, lihaksikasta ja karjahtelevaa miestä. Tykkään nörteistä! Makuasioita.
Olen tykkäillyt monenlaisista. 😁
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää herkkyys. Herkän miehen kanssa rakastelukin on usein mukavampaa. Herkillä on enemmän taiteellisia mielenkiinnon kohteita.
Entä jos sisäisesti herkkä mies on ulkoisesti jääkaapin kokoinen karvainen ja möreä ääneltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan siitä entisestä pääministeristä, niin hänen kuubalainen isänsä oli kyllä vähän miehekkäämpi kuin poikansa.
Mielenkiintoinen aihe. Ihan vaan kun olen itsevarma, maskuliininen ja vapaaottelijan näköinen komeaksi kehuttu mies. Mutta samaan aikaan kuulun varmuudella Top 5 % miehistä mitä tulee muiden kunnioittamiseen ja tunneälykkyyteen. Aiheuttaa muissa hämmennystä eivätkä kaikki osaa suhtautua. Sitä ajatellaan että mies on alistava ja aggressiivinen alfa tai alistuva beta.
Yllättävän moni lokeroi suoraan hyvät käytöstavat omaavat miehet homoiksi.
Kaikissa tilanteissa 50/50-mies, mies joka jää mielellään hoitovapaalle, salilla tuntikausia viihtyvä ja mies jonka mielestä nainenkin voi korjata kodin, vaihtaa renkaat ja tehdä miesten palkkatöitä.
Siinä jokunen esimerkiksi.