Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimusten mukaan suomalaiset naiset pitävät feminiinisistä miehistä - Mistä se johtuu?

Vierailija
02.12.2017 |

Mistä johtuu suomalaisnaisten viehättyminen feminiinisistä miehistä?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse aivan ääripäiden väliltä arpoa, sillä suurin osa on muutenkin jotain välimaastosta. Mutta perinteisen maskuliinisuuteen kallellaan oleva nyt on noin sata kertaa suositumpi kuin joku feminiinen piipertelijä. Itse olen ulkoisesti miehekäs, mutta sielultani naismaisen oikukas, joten osaan luovia naisten ajatuksissa varsin taidokkaasti ja kiinnostuneita on aina riittänyt yli tarpeiden.

Vierailija
62/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Kanadan pääministeri kehotti tekemään... no pojista feministejä.

Kanadan pääministeri on niin hot, että oksat pois. Itse näen hänet miehekkäänä, mutta kai muiden mielestä hän on feminiininen.

Suomessa miehillä on aika feminiiniset kasvojen piirteet ja vartalokin esim. pyöreä lantion seutu ja iso peppu on miehillä ihan yleinen. Jos pitäisi Pierce Brosnan-näköisistä supermiehekkäistä miehistä niin jäisi kyllä ilman miestä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on feminiininen mies? Millä tavalla tämä tutkimus luokitteli feminiinisen miehen?

Vierailija
64/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä tarvitse aivan ääripäiden väliltä arpoa, sillä suurin osa on muutenkin jotain välimaastosta. Mutta perinteisen maskuliinisuuteen kallellaan oleva nyt on noin sata kertaa suositumpi kuin joku feminiinen piipertelijä. Itse olen ulkoisesti miehekäs, mutta sielultani naismaisen oikukas, joten osaan luovia naisten ajatuksissa varsin taidokkaasti ja kiinnostuneita on aina riittänyt yli tarpeiden.

Naiseuteen ei muuten kuulu oikukkuus, vaan on tyypillinen miesten piirre, mutta ei ole miehekästä, vaan vain huono piirre sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
65/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseuteen ei muuten kuulu oikukkuus, vaan on tyypillinen miesten piirre, mutta ei ole miehekästä, vaan vain huono piirre sukupuolesta riippumatta.

Keskimäärin naiset ovat herkempiä, pikkumaisia ja myös oikukkaita kuin miehet. Siksi naisten sielunelämä on melkoista hepreaa isolle joukolle miehistä.

Vierailija
66/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin naiset ovat herkempiä, pikkumaisia ja myös oikukkaita kuin miehet. Siksi naisten sielunelämä on melkoista hepreaa isolle joukolle miehistä.

Miehet ovat ihan hemmetin herkkiä. Mököttävät minkä kerkeävät, raivoavat ja tappelevat. Yrittävät vain esittää, etteivät ole ja väittää, että muka naiset ovat herkempiä. Eipä asia näin ole. 

Vierailija
67/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska Suomessa on eletty sosiaalisesti "pullossa" eli omissa oloissa pienissä yhteisöissä ja näissä pienissä pulloissa pärjääminen on ollut aina riippuvaista feminiinisiksi mielletyistä ominaisuuksista, sopeutumisesta ja yhteistyökyvystä. Laatikkoleuasta ja machoilusta ei pienissä yhteisöissä ole juurikaan hyötyä, mutta luotettavuudesta ja sitkeydestä sitäkin enemmän.

Vierailija
68/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni asiaa on tutkittukin. Mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta ja turvallisemmat olot, sitä enemmän naiset pitävät feminiinisistä miehistä. Köyhissä ja turvattomissa maissa naiset arvostavat enemmän vahvaa ja stereotyyppisen maskuliinista suojelijaa.

Jep, ja mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta sitä selvemmin naiset hakeutuvat perinteisiin naisten töihin ja miehet miesten alalle. Miten nämä kaksi asiaa sopivat samaan muottiin? Mä vähän epäilen tuota femiiniini-mies juttua.

Vierailija
69/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
70/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pikku uutinen tutkimuksesta. ^

Vierailija
71/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen sitten tuon tutkimuksen mukaan on feminiininen mies?

Vierailija
72/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Olen pienikokoinen nainen (154 cm ja 41 kg) ja pidän kaikkia yli 175 cm pitkiä miehiä aika pelottavina. Vielä pelottavammaksi mies muuttuu, jos mies on lihaksikas, karvainen ja muutenkin nk macho. Kaljupäät kierrän kaukaa. Mulle ihanteellinen mies on max 170 cm pitkä, hoikkavartaloinen, kiltit kasvot eli sellainen "teinipoikamainen" ts vähän femiiniini.

t. N21

Olet vielä itsekin ihan tytöntyllerö, niin ihan normaalia tuonikäisellä

Vierailija
73/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ihan hemmetin herkkiä. Mököttävät minkä kerkeävät, raivoavat ja tappelevat. Yrittävät vain esittää, etteivät ole ja väittää, että muka naiset ovat herkempiä. Eipä asia näin ole. 

Voisitko kertoa, miten mielestäsi mököttäminen, raivoaminen ja tappeleminen liittyvät herkkyyteen?

Vierailija
74/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin julkaistiin vuosia sitten se tutkimus, että suomalaiset naiset pitävät feminiinisemmistä miehistä kuin muiden maiden naiset, ja että täällä myös on feminiinisempiä miehiä kuin muualla. Kyse on siis kasvonpiirteistä ja tutkittu niin, että samaa kuvaa on tietokoneella muokattu aavistuksen verran maskuliinisemmaksi/feminiinisemmäksi ja sitten testihenkilöt klikkaavat kuvaparista sitä, josta tykkäävät enemmän. Tutkimusta on tehty monessa eri maassa.

Henk koht en tykkää feminiinisistä miehistä, mutta aika moni tykkää. Esim joku Jude Law on superfemimiinisen näköinen, samoin joku Johnny Depp. Maskuliinisen näköinen on esim Kauniiden ja rohkeiden Ridge Ron Moss.

Vierailija
75/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä, missä tasa-arvot, sosiaaliturva ja mielipiteenvapaus ovat huonoimmassa jamassa, kannatetaan myös eniten stereotyyppisiä sukupuolirooleja.

Myös Suomessa naiset ylläpitävät näitä rooleja. Kumppanille esitetään kaikenlaisia vaatimuksia, miehellä ei saa olla pullonkaulahartioita jne.

Vierailija
76/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllättävän moni mies pitää miehiset piirteet omaavista naisista. Tulee mieleen yksi salarakkaana julkisuuteen noussut ja otsikoissa pysytellyt nainen, josta tuntuu kovin moni mies pitävän.

Vierailija
77/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kuulostaapa erikoiselta tuollainen tutkimus. Mutta voi siinä jotain perää olla, mikäli nuo käsitteet on menneet vähän sekaisin. Mulla ainakin on kaveripiirissä monta sellaista naista, joilla kumppanina perässä vedettäviä, täysin passiivisia nynnyköitä, joille näiden naisten pitää nalkuttaa joka asiasta ennen kun kerrassaan mitään tapahtuu. Joku saattaa erehdyksissään pitää passiivista miestä feminiininä ja kilttinä. Mutta ei ne miehet kyllä ole feminiinisiä saati kilttejä, vaan enemmänkin piilosovinisteja, jotka odottavat, että nainen passaa ja puunaa. Passiivisia, koska laiskoja, suoraan sanoen.

Vierailija
78/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä syödään varmaan paljon enemmän e-pillereitä (=muovaavat naisten miesmieltymystä siten, että feminiinisemmät miehet viehättää). Jossakin uskonnollisemmissa maissa voisin kuvitella, että e-pillerit eivät ole niin yleisesti käytössä, ehkä siellä sitten paikallisia naisia viehättää machomies. Ja no, onhan monessa muussa maassa ns. machokulttuuri muutenkin voimissaan.

Uskon edelliseen. E- pillereiden hormonit sekoittavat naisen tunne-elämän.

Vierailija
79/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kuulostaapa erikoiselta tuollainen tutkimus. Mutta voi siinä jotain perää olla, mikäli nuo käsitteet on menneet vähän sekaisin. Mulla ainakin on kaveripiirissä monta sellaista naista, joilla kumppanina perässä vedettäviä, täysin passiivisia nynnyköitä, joille näiden naisten pitää nalkuttaa joka asiasta ennen kun kerrassaan mitään tapahtuu. Joku saattaa erehdyksissään pitää passiivista miestä feminiininä ja kilttinä. Mutta ei ne miehet kyllä ole feminiinisiä saati kilttejä, vaan enemmänkin piilosovinisteja, jotka odottavat, että nainen passaa ja puunaa. Passiivisia, koska laiskoja, suoraan sanoen.

Tämähän liittyi feminiinisiin ulkonäön piirteisiin, ei käytökseen. Passiivisuus ei muuten ole feminiinisyyttä.

Vierailija
80/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se Damiano David sitten feminiini?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi