Mitä tehdä...tyttöystäväni kertoi eilen olevansa raskaana minulle ja puolen vuoden päästä olisi toimitus
Sitä minä vaan kun mulla on siemenjohtimet pätkäisty 5 vuotta sitten ja siemennesteessä tutkitusti ei ole siittiöitä.
Rakastan kyllä tyttöystävääni ei siinä mitään.Sehän tästä vaikeaa tekeekin.
Minulla tulee olemaan miljoonaomaisuus kun perin ainoana lapsena ison teollisuusyrityksen vanhemmiltani.
Kommentit (61)
No pidät huolen ettei se noita saa mitään. Tuollainen pettäjä kuuluu kadulle. Nyt otat eron, et ota elämääsi uusia naisia ja alat nauttia! Nainen kärsikööt äpäränsä kanssa.
Etkö ole kuullut ettei tuo kastraatiokaan ole satavarma? Osalla varmistuu harvakseltaan siittiöitä. Ja osallahan se katkaistu piuha voi kasvaa uusiksi yhteen, tuo toki jo harvinaista, muttei mahdotonta.
Jutelkaa asiasta. Eiköhän se selviä. Onnea isyydestä!
Unohdit mainita periytyvän aatelisarvosi!
Mites teillä on ehkäisy hoidettu jos on pätkäisty johdot mutta tyttöystävä ei siitä tiedä? Olet laittanut sen turhaan syömään pillereitä?
Joo, ihmettelen myös eikö vasektomia ole tullut aiemmin puheeksi? Suhteessanne ei taideta keskustella kovin avoimesti.
Tulin vielä laittamaan linkin: http://www.terve.fi/raskauden-ehkaisy/sterilisaatio Ei mikään tieteellinen artikkeli, mutta jotain faktaa.
"Miehen sterilisaatio pettää noin 0,15 %:lla negatiivisesta sperma-analyysistä huolimatta. Siemenjohdinten päät saattavat kasvaa uudelleen yhteen."
Jos kuulut noihin epäonnisiin promilleihin niin sillä ei ole merkitystä, onko spermasi testattu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mites teillä on ehkäisy hoidettu jos on pätkäisty johdot mutta tyttöystävä ei siitä tiedä? Olet laittanut sen turhaan syömään pillereitä?
Kondomia on käytetty ja coitus interruptusta.
Olet ollut yhdynnästä, joten tiedät kyllä, mitä siitä voi seurata. Ei nyt kannata esittää tietämätöntä, vaa. ota vastuu tekosista.
Epäilen kyllä ettei lapsi ole minulle. Voinko vaatia geenitestejä?
Adolf kirjoitti:
Ilman muuta voit vaatia ja tässä tapauksessa se olisi perusteltuakin.
Ja ihan sama oletteko vasektoimiasta keskustelleet ennemmin vai ette, nyt on se hetki jolloin asiasta pitää puhua. Kuukauden tai viikonkin päästä asia on vaikeampi ottaa puheeksi.
Ihan uteliaisuudesta: mitä miljonäärivanhempasi pitävät siitä, että heidän ainoa lapsensa on teettänyt itselleen vasektomian?
Adolf kirjoitti:
Voit. Jos ette ole naimisissa, sinun tulisi jokatapauksessa tunnustaa isyytesi, että sinut voidaan kirjoihin isäksi laittaa. Tässä kohtaa neuvolassa ilmoitat epäröintisi ja tunnustus jää kesken. Mahdollisesti saatte ohjeistuksen isyystestin tekemiseen, tuo taitaa hoitua lapsenvalvojan kautta? Neuvolassa tehdyssä tunnustuksessa on vielä kuukauden "peruutusaika" vauvan syntymän jälkeen, jos nyt kuitenkin haluat epäröinnistäsi huolimatta ajatella vauvan olevan sinun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: mitä miljonäärivanhempasi pitävät siitä, että heidän ainoa lapsensa on teettänyt itselleen vasektomian?
Porvoossa kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole kertonut. Ei minusta kuulu heille se asia mitenkään.
Adolf kirjoitti:
Jos kyseessä on tyttöystävä eikä vaimo, sinun pitää itse käydä tunnustamassa isyys. Tottakai voit vaatia isyystestiä, sehän on sinusta ja tyttöystävästäsi kiinni.
Ja jos tämä on oikeasti tositilanne, jonka haluat hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla, kerrot tyttöystävälle vasektomiasta ja sen että mielellään haluat teettää isyystestin kun lapsi syntyy. Et syytä tyttöystävää pettämisestä ja katsot, miten tilanne etenee. Luultavasti tyttöystävä joko myöntää pettäneensä tai suuttuu tekemästäsi toimenpiteestä, ehkä molempia.
Jätä se petollinen akka! Lapsi ei ole sinun!
Vaadi aborttia!
Ei se siemenjohtimien katkaisu ole 100% varma aina. Lapset ovat ihania.
On paljon, jotka eivät saa lapsia toiveistaan huolimatta.
Kun lapsi syntyy, se on varmasti tervetullut maailmaan.
Ja lapsi on myöhemmin onnellinen, kun annoitte hänelle elämän.
Lapsen äiti varmasti joskus kiittää, että antoi lapsen syntyä, lapsista on paljon iloa.
vai että on tutkittu siemennesteesi, ja silti on kastroitu, vaikkei siittiöitä ole nesteessäsi? hahahahah! Huvittavaa, eikö?
Jos lapsi ei ole sinun, on mahdollista, että hän on älykäs ja etevä. Jos on sinun, lienee vammainen kuten isänsä.
tuhkaako myyt?