Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimusten mukaan suomalaiset naiset pitävät feminiinisistä miehistä - Mistä se johtuu?

Vierailija
02.12.2017 |

Mistä johtuu suomalaisnaisten viehättyminen feminiinisistä miehistä?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kyllä seksiä koske. Harvemmin baarista sänkyyn viedään kultturelli piipittäjä.

Suhteisiin sellainen saattaa kelvata, koska suomalaisessa feministisessä kulttuurissa naiselle on tärkeää kokea hallintaa. Vahva jyrähtelevä mies heikentäisi hallinnan tunnetta.

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi itselleen "vahvan jyrähtelevän miehen"? Minä en ainakaan halua joutua parisuhdeväkivallan uhriksi.

Vierailija
42/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Olen pienikokoinen nainen (154 cm ja 41 kg) ja pidän kaikkia yli 175 cm pitkiä miehiä aika pelottavina. Vielä pelottavammaksi mies muuttuu, jos mies on lihaksikas, karvainen ja muutenkin nk macho. Kaljupäät kierrän kaukaa. Mulle ihanteellinen mies on max 170 cm pitkä, hoikkavartaloinen, kiltit kasvot eli sellainen "teinipoikamainen" ts vähän femiiniini.

t. N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehen feminiinisyysprosentti siinä pitämisessä on? Aika harva pitää liian korkeasta äänestä miehellä. Onko se ulkoinen vai luonne.

Vierailija
44/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska ei ole valinnanvaraa. Suurin osa suomalaisista miehistä on pehmeitä, kapeaharteisia ja leveälanteisia.

Vierailija
45/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koska ei ole valinnanvaraa. Suurin osa suomalaisista miehistä on pehmeitä, kapeaharteisia ja leveälanteisia.

Eli toisin sanoen aivan ihania lutusia

Vierailija
46/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vapaa muuttamaan johonkin superkonservatiiviseen maahan. Olethan sitten äidillinen ja naisellinen?

Vierailija
47/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko syytä se, että alfa ei kuuntele kääkättäjää ja naisethan haluaa kääkättää.

Beta sopii paremmin kääkättäjälle kun se ei uskalla erota.

Vierailija
48/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko syytä se, että alfa ei kuuntele kääkättäjää ja naisethan haluaa kääkättää.

Beta sopii paremmin kääkättäjälle kun se ei uskalla erota.

Niin alfa ei siis sitoudu? Välillä alfalla on oma kulta, nyt taas betalla..

Vierailija
49/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vapaa muuttamaan johonkin superkonservatiiviseen maahan. Olethan sitten äidillinen ja naisellinen?

Unkari voisi olla hyvä sulle…

Vierailija
50/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Olen pienikokoinen nainen (154 cm ja 41 kg) ja pidän kaikkia yli 175 cm pitkiä miehiä aika pelottavina. Vielä pelottavammaksi mies muuttuu, jos mies on lihaksikas, karvainen ja muutenkin nk macho. Kaljupäät kierrän kaukaa. Mulle ihanteellinen mies on max 170 cm pitkä, hoikkavartaloinen, kiltit kasvot eli sellainen "teinipoikamainen" ts vähän femiiniini.

t. N21

Sellainen hoikka futari 👍

Vierailija
51/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tekemä tutkimus??? -.-

Jos noin todella on, nii syy on se että suomalaiset naiset on niin maskuliinisia.

Vierailija
52/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä tykkään feminiinisistä miehistä, mutta luulin ettei suurin osa tykkää.

Ihan just samaa olin tulossa sanomaan. Ja mä kun oon aina luullut olevani jotenkin viallinen, kun tykkään enemmän herkistä ja feminiinisistä miehistä kuin sellaisista Äijjistä. Mä oonkin ihan normaali :O 

Vierailija
53/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpön pöppöä. Väittävät pitävänsä. 

Vierailija
54/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kyllä seksiä koske. Harvemmin baarista sänkyyn viedään kultturelli piipittäjä.

Suhteisiin sellainen saattaa kelvata, koska suomalaisessa feministisessä kulttuurissa naiselle on tärkeää kokea hallintaa. Vahva jyrähtelevä mies heikentäisi hallinnan tunnetta.

Mistä sinä näin päättelit. Minua kiinnostaa kultturellit älyköt niin seksuaalisesti kuin parisuhdettakin ajatellen. Tiedän, etten ole ainoa.

Kulturelli älykkö on TÄYSIN eri asia kuin feminiininen mies. 

Naismainen mies voi olla putkimies, autonasentaja, lääkäri, vapaaehtoisesti työtön, arkkitehti jne... En huolisi naismaista miestä. 

Vierailija
55/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua! Feminiiniset miehet on ilmaa naisille, ellei ole rikas.

Vierailija
56/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten olen alkanut pitää feminiinisemmistä miehistä. Pitkistä en ole ikinä välittänyt, mutta nyt minua miellyttää yhä enemmän myös hoikat ja pehmeä ääniset.

Vierailija
57/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unkari voisi olla hyvä sulle…

Tai Alabama

Vierailija
58/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritellään ensin, mitä tarkoitetaan maskuliinisella ja feminiinisellä miehellä, kiitos.

Vierailija
59/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaaan häpeästä olla yksin. Jos ei oltaiis suomen kaltaisesa pe

ienessä maassa jossa naisiakin vain pieeni rajattu määrä epäsuhdassa saada miehen naiista niin tilanne vois vaikka olla etttä jossain tyyliin pariisissa nauttimassa punaviiniåä älykkääässä seurassa.

Vierailija
60/100 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaaan häpeästä olla yksin. Jos ei oltaiis suomen kaltaisesa pe

ienessä maassa jossa naisiakin vain pieeni rajattu määrä epäsuhdassa saada miehen naiista niin tilanne vois vaikka olla etttä jossain tyyliin pariisissa nauttimassa punaviiniåä älykkääässä seurassa.

Suomessa se on se viskibassoinen naiinen siellä bubin nurkkapöydässä (bubiruusu) poimia se kyytiiin ja pelata räsypokkaa koko yö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi