Mikä on teidän miesten lempiruoka
Meillä mies söisi varmaan joka päivä uunimakkaraa:D
Kommentit (120)
Perus naudanlihapihvi mediumina ja valkosipulikermaperunat. Salaatille viis. Itse tekee joskus punaviinikastikkeen, mä en jaksa sitä väsätä.
Hk blöö uunimakkara sinapilla ja perunamuusilla on ihanaa!
Mulla ei ole miehiä. Eikä tarvitse teititellä, sano Pertsa vaan.
Paisti ja uuniperunat uppoaa hyvin, mutta myös ihan tavallinen jauhelihakeitto.
Lasakne rapealla juustokuorrutuksella.
Lasagne. Voisi syödä lopun elämää sitä. Kun lähdin työmatkalle viikoksi, niin tein kolme vuokaa lasagnea kippoihin. Tykkää toki muistakin safkoista, mutta jos kysyn mitä syödään, niin se on aina lasagne. 12 vuotta oltu jo yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Lasagne. Voisi syödä lopun elämää sitä. Kun lähdin työmatkalle viikoksi, niin tein kolme vuokaa lasagnea kippoihin. Tykkää toki muistakin safkoista, mutta jos kysyn mitä syödään, niin se on aina lasagne. 12 vuotta oltu jo yhdessä.
Soita mulle sitten kun nyxästäsi tulee exä...
M
Bolognese, linssikeitto, paistettu kana-kasvisriisi, kana-kasvis-wrapit. Noita yleensä toivotaan.
Kaikenlaiset lihapadat, poronkäristys, kaalilaatikko. Aamuisin haluaa aina saada ruis- tai kaurapuuroa. Pitää kovasti myös leivästä. Aika perinteinen linja siis, mutta yllättäin pitää kovasti myös erilaisista kasviksista, syö mielellään esim. kasvissosekeittoja.
Kaikki rasvainen ja epäterveellinen.
Lihapullat, karjalanpaisti, thaimaalainen ruoka, vietnamilainen ruoka, sushi, bbq, salaatit, puurot.
Ei miestä, ei ruokakompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle sitten kun nyxästäsi tulee exä...
M
Sori, ei siitä tule exää minun toimesta. Pidän myös huolen siitä, että minusta ei tule exää hänen toimesta.
Poronkäristys ja muusi, uskoisin. Luultavasti jos kysyisin niin vastaisi jotain imelää kuten: "kaikki ruoat mitkä sä teet."
Jauhelihaperunasoselaatikko ja paljon ketsuppia:)