Mikä on teidän miesten lempiruoka
Meillä mies söisi varmaan joka päivä uunimakkaraa:D
Kommentit (120)
Söin noin 7 vuotta makaroni-jauhelihaa arkiruoaksi.
Kyllä se on se naudanpihvi sienisipulihöystöllä, lohkoperunoilla ja salaatilla.
Aloituksen perunamuusi ja uunimakkara
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne. Voisi syödä lopun elämää sitä. Kun lähdin työmatkalle viikoksi, niin tein kolme vuokaa lasagnea kippoihin. Tykkää toki muistakin safkoista, mutta jos kysyn mitä syödään, niin se on aina lasagne. 12 vuotta oltu jo yhdessä.
Soita mulle sitten kun nyxästäsi tulee exä...
M
Mieslasten kokoontumisajot
Vierailija kirjoitti:
Paistetut muikut. Ja niitä menee paljon. Ja paistettu maksa samoin. Itse en oikeen välitä kummastakaan ja inhoon sitä leivittämistä ja varsinkin muikkujen paistoa,kun pitää paistaa ja käännellä monta pannullista.
Tota, eikö se mies niitä paistelisi ihan mielellään? N55
Vierailija kirjoitti:
Lasagne. Voisi syödä lopun elämää sitä. Kun lähdin työmatkalle viikoksi, niin tein kolme vuokaa lasagnea kippoihin. Tykkää toki muistakin safkoista, mutta jos kysyn mitä syödään, niin se on aina lasagne. 12 vuotta oltu jo yhdessä.
Mies ei osaa itse kokata?
Pyttipannu, uunimakkara ja muusi, lasagne. Usein pyytää pyttäriä, monesti en viitsi tehdä, kun meidän sakille joutuu monella pannulla paistamaan, kun muutkin tykkäävät. Makkaraa syö paljon muutenkin, mutta uunimakkara kelpaa silti aina. Pieni ongelma on siinä, että mies syö vain "oikeata ruokaa" kaikilla aterioilla. Makkara on oikeaa ruokaa ja sitä menee jos ei ole edellispäivän tähteitä. Leipä, jogurtti, marjat mysli tai hedelmät eivät ole miehen mielestä oikeata ruokaa ja häntä pidetään nälässä jos muuta ei ole.
Mitä mieltä olette juustopuurosta?
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihaperunasoselaatikko ja paljon ketsuppia:)
Meillä päin Suomea J-a-u-h-e-l-i-h-a-p-e-r-u-n-a-s-o-s-e-l-a-a-t-i-k-k-o-a sanotaan lyhyesti jalipesolaksi
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette juustopuurosta?
Kylä ku tätä vetää daambariin niin kylä sen jälke sukat pyärii käsissä ja housut päässä nnimbbirust ja tossaja ku vähän vieäl sinappia ja pumppukahvia lorauttaa mukaa nii luikahtaa niettä lähtee, mutta ei siitä sen.......
Eli mäilibide tästä: ONN! Enyt niing gyl tiä mitä mutta ihan selvästi se ON
Mämmi löysillä kananmunilla. Siinä jää pöntön räjäyttämisessa Miedon Juhakin toiseksi...
Hyvin tehty grillattu mustekala ja mun tekemä bolognese.
Mykysoppa. Itse en välitä mutta kun mies kokkaa niin on syötävä
SiipiWeikkojen kastikkeessa uitetut kanan siivet. Niitä menee 1.5kg-2kg / viikko. On mennyt jo vuosia, mutta paino ei näytä nousevan. Itse suunnilleen salaatti kuurilla ja paino vaan nousee.