Mikä on teidän miesten lempiruoka
Meillä mies söisi varmaan joka päivä uunimakkaraa:D
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on se naudanpihvi sienisipulihöystöllä, lohkoperunoilla ja salaatilla.
Minä syön kaikki naudanpihvit veihellä ja haarukalla, mutta kukin tyylillään..vaikka tykinkuulillaan
Chateaubriand persiljavoilla, lohkoperunat ja salaatti. Ruoan kanssa punaviiniä, apertiiviksi urheilullista 35+ milffiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne. Voisi syödä lopun elämää sitä. Kun lähdin työmatkalle viikoksi, niin tein kolme vuokaa lasagnea kippoihin. Tykkää toki muistakin safkoista, mutta jos kysyn mitä syödään, niin se on aina lasagne. 12 vuotta oltu jo yhdessä.
Soita mulle sitten kun nyxästäsi tulee exä...
M
Mieslasten kokoontumisajot
"lasten kaltaisten on Taivasten valtakunta" Siellä saa uunimakkaraa ja lasagnea, joka päivä. Ja sit voi kiikarilla kattoa helvettiin, kun sun kaltaiset hapankurpat käryää ikuisessa kadotuksessa soijjapapujen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne. Voisi syödä lopun elämää sitä. Kun lähdin työmatkalle viikoksi, niin tein kolme vuokaa lasagnea kippoihin. Tykkää toki muistakin safkoista, mutta jos kysyn mitä syödään, niin se on aina lasagne. 12 vuotta oltu jo yhdessä.
Soita mulle sitten kun nyxästäsi tulee exä...
M
Mieslasten kokoontumisajot
"lasten kaltaisten on Taivasten valtakunta" Siellä saa uunimakkaraa ja lasagnea, joka päivä. Ja sit voi kiikarilla kattoa helvettiin, kun sun kaltaiset hapankurpat käryää ikuisessa kadotuksessa soijjapapujen keskellä.
Missä soijjapapu, siellä paijjasopu? Tai sitte ei
Lasange sitä väänsin itse varmaan kaksikymmentä vuotta. Lapsenlapsiltani kun kysyin että arvatkaapa mitä vaari on tehnyt ruuaksi. Pieninkin arvasi aina. Siispä oli pakko vaihtaa reseptiä. Nyt on sitten omalla ruuantekovuorolla tullut tehtyä ulkopaistista ruokaa. Aina vähintään pari kiloa kerralla. Siihen ei mene kuin hetki kun valmiiksi maustetut lihaköntit heittää vuokaan. Ja loppuvaiheessa kypsymistä ranskalaiset pellillä mukaan uuniin. Nykyään ei eläkeläisenä edes kerkiä tekemään lasangea. Kun niin monta eri ainetta löydyttävä siihen mukaan. Miksikähän sitä ei tehdä edes ravintoloissa. Joskus ostan jotain valmiita maistelupakkauksia neljäsataa grammaa niissä muka on. Parhaimmillaan olen niitä syönyt kahdeksan työpäivässä.
Lohi ja muutkin kalat. On opetellut tekemään hyviä uunijuureksia, niitä tekee, kun on ruuanlaittovuoro.
Possun sisäfile, kassler ja erilaiset salaatit sekä pepperonipizza
Mun mies söisi mielellään wienersnitzeliä uuniperunoilla ja kasviksilla. Kun ollaan joskus keskieuroopassa lomalla niin aina tilaa sitä ja on tyytyväinen. Joskus teen tietty kotonakin mutta lasten takia on monesti laatikkoruokia ja jauhelihajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Aww, kipotit aikuiselle miehelle ruoat valmiiksi työmatkasi ajaksi... Siinä on poitsulla hyvät oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies söisi mielellään wienersnitzeliä uuniperunoilla ja kasviksilla. Kun ollaan joskus keskieuroopassa lomalla niin aina tilaa sitä ja on tyytyväinen. Joskus teen tietty kotonakin mutta lasten takia on monesti laatikkoruokia ja jauhelihajuttuja.
Uuniperunoilla? Montako se niit syö?
hese kirjoitti:
Lasange sitä väänsin itse varmaan kaksikymmentä vuotta. Lapsenlapsiltani kun kysyin että arvatkaapa mitä vaari on tehnyt ruuaksi. Pieninkin arvasi aina. Siispä oli pakko vaihtaa reseptiä. Nyt on sitten omalla ruuantekovuorolla tullut tehtyä ulkopaistista ruokaa. Aina vähintään pari kiloa kerralla. Siihen ei mene kuin hetki kun valmiiksi maustetut lihaköntit heittää vuokaan. Ja loppuvaiheessa kypsymistä ranskalaiset pellillä mukaan uuniin. Nykyään ei eläkeläisenä edes kerkiä tekemään lasangea. Kun niin monta eri ainetta löydyttävä siihen mukaan. Miksikähän sitä ei tehdä edes ravintoloissa. Joskus ostan jotain valmiita maistelupakkauksia neljäsataa grammaa niissä muka on. Parhaimmillaan olen niitä syönyt kahdeksan työpäivässä.
Teit siis kaksikymmentä vuotta ruokaa jonka nimeä et vieläkään tiedä? Uskoisin, että tarkoitat lasagnea.
Ole hyvä vaan!
Yleensä tykkää kaikesta mitä teen mut erityisesti iloitsee aina perunamuusista :)
Mullon tuo emännän tekemä hirvenlihakeitto.
Myös poron tai riistakäristys ja muusi maistuu.
Muusin kestän myös muikkujen kanssa.
Mutta näin pakkaspäivänä kermalla höystetty ja sopivasti maustettu kanakeitto on kyllä parasta.
Ei harmainta aavistusta. Mieheni ei ole nirso. Kahta jälkiruokaa ei voi sietää ja nämä on suklaakiisseli ja ananasrahka. Muuten kaikki käy yhtä hyvin.
Kysyin, eikä osannut nimetä yhtä. Pyysin nimeämään kolme. Hän vastasi, että tofuwokki, lasagne ja pizza.
Mikä tahansa kunhan siinä on makkaraa, lisukkeina ketsuppia, sinappia, kurkkupikkelssiä, punajuurisalaattia, roiskeläppä.... sellainen epämääräinen läjä lautasella, koiranoksennus. Juomana kokis. Kyseessä keski-ikäinen mies.
Kuumauunipitsa