Mikä on teidän miesten lempiruoka
Meillä mies söisi varmaan joka päivä uunimakkaraa:D
Kommentit (120)
Makkara missä muodossa tahansa.
Jauheliharuuat ilman sipulia.
Pastaruuat joissa mietoa juustoa.
Leikkeleet, lihapiirakka ja muut äijäeinekset. Ei syö kasviksia vaikka miten asian hälle perustelis. Omenan tai porkkanan syö jos hälle kuorii sen ja toimittaa suoraan handuun. Ei vaan viitsi nähä vaivaa, mitä kasvisten eteen joutuu tekemään kuorimisineen ja silppuamisineen!
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies söisi varmaan joka päivä uunimakkaraa:D
uunimakkara ja perunamuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne. Voisi syödä lopun elämää sitä. Kun lähdin työmatkalle viikoksi, niin tein kolme vuokaa lasagnea kippoihin. Tykkää toki muistakin safkoista, mutta jos kysyn mitä syödään, niin se on aina lasagne. 12 vuotta oltu jo yhdessä.
Soita mulle sitten kun nyxästäsi tulee exä...
M
Sori, ei siitä tule exää minun toimesta. Pidän myös huolen siitä, että minusta ei tule exää hänen toimesta.
Kaks läskii sinkku rillipäätä alapeukutti ku leidistä ei tule sinkkuu.
Kuulemma äitinsä tekemä kanakeitto.
Liha (mikä tahansa possu tai nauta joko uunissa tai pannulla) ja perunamuusi!
Lihapullat ruskeakastikkeessa ja perunamuusi, jauhelihakastike, ranskalaiset perunat ketsupilla ja iso filepihvi (tosin aika kallista, mutta jos joku tarjoaa), itsetehty jauhelihapizza, lasagne, siskonmakkarakeitto.
T. Lidl-mies.
Tykkää kovasti kaikesta missä on lohta. Lohi on onneksi Suomessa halpaa.
Hampurilainen. Itse tehty. Sinne väliin sipulia ja kaiken maailman juustoja, auraa jne. Ruis kuoreen tietenkin. Söisi vaikka joka päivä.
Pasta Carbonara ja Burgundin pata. Ekaa en tee, koska pekoni ei kuulu mun raaka-ainevalikoimiin, edes miehen mieliksi, mutta tuota pataa joskus valmistan, sitä syödään riisin kanssa.
Savulohi ja uudet perunat
Burgundinpata
parmesaanikana
juuri pyydystetyt ja paistetut ahvenet
Varmaan voisi syödä perunaa, kananmunia ja pekonia joka päivä. Pitää myös jauhelihakastikkeesta, sushista, äyriäisistä ja kaurapuuroa keittää joka aamu
Mistäs toi vaimo sen tietäis, kun ei ikinä laita ruokaa. Eläis varmaan eineksillä tai kuolis nälkään jos jäis yksin.
Vorschmack se on, mutta harvoin sitä viitsii tehdä, kun kaksi vuorokautta menee sen valmistamiseen.
Ranskalainen kalakeitto. Myös tavallinen kalakeitto käy.
Vierailija kirjoitti:
Paistetut muikut. Ja niitä menee paljon. Ja paistettu maksa samoin. Itse en oikeen välitä kummastakaan ja inhoon sitä leivittämistä ja varsinkin muikkujen paistoa,kun pitää paistaa ja käännellä monta pannullista.
Ja se haju paistettaessa! Hyh!
Parempi ostaa muikut torilta.
No prkl juusto ja liha. Söisi varmaan koko ikänsä hampurilaisia jos voisi. Ei tykkää maukkaasta kasvisruuasta
Katkarapucoctail se mihin tulee Marie Rose kastiketta. Lähes kaikki rapu ruoat myös.
Paistetut muikut. Ja niitä menee paljon. Ja paistettu maksa samoin. Itse en oikeen välitä kummastakaan ja inhoon sitä leivittämistä ja varsinkin muikkujen paistoa,kun pitää paistaa ja käännellä monta pannullista.