Mikä on teidän miesten lempiruoka
Meillä mies söisi varmaan joka päivä uunimakkaraa:D
Kommentit (120)
kuhaa/ahventa ja sienirisotto
simpukka-lohisahramikeitto
kampasimpukat
perurapihvi ja risotto
Saarioisten maksalaatikko on oikein hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun.
Onko todellakin kaikki miehet mieslapsia? Yksinkertaisia makkaransyöjiä.
Elämmekö edelleen 50-lukua? Naiset vääntävät miehelleen ruokaa vastoin omia makumieltymyksiään. Eikä kotona syötävät ruoat olekkaan paljon muuttuneet. Missä keittiön uudet tuulet?
Mieheni on kaikkiruokainen eikä kauheasti välitä siitä mitä on ruuaksi. Mieluiten syö ihan perinteistä ruokaa. Aterian hiilari mieluiten peruna.
Toscanan kikhernepata tai suolakurkusilpussa ja (kaura)kermassa haudutetut, ensin paistetut ja leivitetyt haukifileet.
Liha-ja makkararuoat,kaikkea laittamaani kylläkin syö.
Uunituore ranskanleipä, paljon voita ja sipuliteemakkaraa kera O'Boy kaakaon.
Meksikolainen - esim. tacot (ne aidot, pehmeät), paljon chiliä, limeä ja korianteria
Intialainen - esim. kanacurry, riisiä, naania
Siivet
Tykkään itse myös näistä. Emme juurikaan syö esim. perunaa ja kastiketta, emmekä ikinä makkaraa tai vastaavia eineksiä, kun ei vaan maistu kummallekaan.
Pihvi- ja tofumiehillä on jäykin erektio. Makkara- ja einesmiehillä usein keskivartalolihavuus ja kakkostyypin diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Pihvi- ja tofumiehillä on jäykin erektio. Makkara- ja einesmiehillä usein keskivartalolihavuus ja kakkostyypin diabetes.
Sen lisäksi, että on veltto niin myös kusevat vessan lattioille yrittäessään osua pönttöön mahan peittäessä näkyvyyden.
o'Boy kirjoitti:
Uunituore ranskanleipä, paljon voita ja sipuliteemakkaraa kera O'Boy kaakaon.
Vanhanajan kunnon juhlapullapitko, päällä sinappia, voita ja goutermakkaraa. Herkkujen herkku.
Vierailija kirjoitti:
Mykysoppa. Itse en välitä mutta kun mies kokkaa niin on syötävä
Miksi on pakko syödä jos ei itse tykkää, pahoittuuko miehen mieli? Meillä usein syödään eri ruokia kun on vähän eri maut.
Mun mies on sekasyöjä ja syö mielellään mm
- munakasta
- salaattia
- uunijuureksia
- voileipiä eri muodoissaan
- täytettyjä patonkeja yms (subin lemppari on vegepihvillä)
- pinaattilättyjä
- kasviskeittoa
- soijarouhetta ja nakkeja
- lohta ja kalaa
Helpompi on luetella mitä mies ei syö: verilättyjä (minun herkkuni) tai mitään veristä tai "verisen näköistä", sisäelimiä (minä taas söisin mielelläni maksaa ja munuaisia ym), kinkkua kuin hieman (minä syön joulukinkusta 80%), nuudeleita, kirpeitä irtokarkkeja.
Niin ja miehelle menevät tacot, chilit, nachot ja sushit eli kaikki oudompi kunhan se ei ole raaka, verinen tai jotenkin lonkeroinen (mustekala ei ole kummankaan herkkua). Itse syön etanoita mielelläni, ne eivät kelpaa. Joskus laitan liikaa chiliä ja mies sanoo "oli aika tulista" mutta syö senkin.
Söisi varmasti paljon muutakin, mutta itse olen ihan onneton kokki. Ai niin mies leipoo mm. piparit ja tortut, koska mun kärsivällisyys ei riitä niihin.
HK-sininen makkaralenkki paksu kerros sinappia.
Juomaksi olutta ja 2 cl Viru Valge 60% snapsi.
Pasta Bolognese, jossa kastiketta on haudutettu tuntikausia, sama juttu Burgundin padan kanssa. Ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tehty suppilovahverorisotto kauriinfileen kansssa.
En tiedä, koska meillä ruoat tekee mies ja vaihtelevuutta on sen verran, että vaikea sanoa mistä se eniten tykkää.
Meillä mies vaatii monta kertaa viikossa makaronilaatikkoa ja paljon ketsuppia päälle. Jälkkäriksi hän syö Jacky-vanukasta. Vähän kyllästyttää tehdä niin usein samaa ruokaa, mutta jos yritän ehdottaa muuta, niin kiukustuu vaan, joten näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies vaatii monta kertaa viikossa makaronilaatikkoa ja paljon ketsuppia päälle. Jälkkäriksi hän syö Jacky-vanukasta. Vähän kyllästyttää tehdä niin usein samaa ruokaa, mutta jos yritän ehdottaa muuta, niin kiukustuu vaan, joten näillä mennään.
Käske tekemään itse. En ikinä kehtaisi antaa vain vaimon kokata.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska meillä ruoat tekee mies ja vaihtelevuutta on sen verran, että vaikea sanoa mistä se eniten tykkää.
Mies vaihtuu niin usein, ettet enää muista heidän lempiruokiaan?
Luin koko ketjun.
Onko todellakin kaikki miehet mieslapsia? Yksinkertaisia makkaransyöjiä.
Elämmekö edelleen 50-lukua? Naiset vääntävät miehelleen ruokaa vastoin omia makumieltymyksiään. Eikä kotona syötävät ruoat olekkaan paljon muuttuneet. Missä keittiön uudet tuulet?