Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän miesten lempiruoka

Vierailija
01.12.2017 |

Meillä mies söisi varmaan joka päivä uunimakkaraa:D

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun.

Onko todellakin kaikki miehet mieslapsia? Yksinkertaisia makkaransyöjiä.

Elämmekö edelleen 50-lukua? Naiset vääntävät miehelleen ruokaa vastoin omia makumieltymyksiään. Eikä kotona syötävät ruoat olekkaan paljon muuttuneet. Missä  keittiön uudet tuulet?

Vierailija
82/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuhaa/ahventa ja sienirisotto

simpukka-lohisahramikeitto

kampasimpukat

perurapihvi ja risotto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten maksalaatikko on oikein hyvää.

Vierailija
84/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin koko ketjun.

Onko todellakin kaikki miehet mieslapsia? Yksinkertaisia makkaransyöjiä.

Elämmekö edelleen 50-lukua? Naiset vääntävät miehelleen ruokaa vastoin omia makumieltymyksiään. Eikä kotona syötävät ruoat olekkaan paljon muuttuneet. Missä  keittiön uudet tuulet?

Mieheni on kaikkiruokainen eikä kauheasti välitä siitä mitä on ruuaksi. Mieluiten syö ihan perinteistä ruokaa. Aterian hiilari mieluiten peruna.

Vierailija
85/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toscanan kikhernepata tai suolakurkusilpussa ja (kaura)kermassa haudutetut, ensin paistetut ja leivitetyt haukifileet. 

86/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha-ja makkararuoat,kaikkea laittamaani kylläkin syö.

Vierailija
87/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunituore ranskanleipä, paljon voita ja sipuliteemakkaraa kera O'Boy kaakaon. 

Vierailija
88/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikolainen - esim. tacot (ne aidot, pehmeät), paljon chiliä, limeä ja korianteria

Intialainen - esim. kanacurry, riisiä, naania

Siivet

Tykkään itse myös näistä. Emme juurikaan syö esim. perunaa ja kastiketta, emmekä ikinä makkaraa tai vastaavia eineksiä, kun ei vaan maistu kummallekaan.

Vierailija
89/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvi- ja tofumiehillä on jäykin erektio. Makkara- ja einesmiehillä usein keskivartalolihavuus ja kakkostyypin diabetes.

Vierailija
90/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihvi- ja tofumiehillä on jäykin erektio. Makkara- ja einesmiehillä usein keskivartalolihavuus ja kakkostyypin diabetes.

Sen lisäksi, että on veltto niin myös kusevat vessan lattioille yrittäessään osua pönttöön mahan peittäessä näkyvyyden.

Vierailija
91/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

o'Boy kirjoitti:

Uunituore ranskanleipä, paljon voita ja sipuliteemakkaraa kera O'Boy kaakaon. 

Vanhanajan kunnon juhlapullapitko, päällä sinappia, voita ja goutermakkaraa. Herkkujen herkku.

Vierailija
92/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykysoppa. Itse en välitä mutta kun mies kokkaa niin on syötävä

Miksi on pakko syödä jos ei itse tykkää, pahoittuuko miehen mieli? Meillä usein syödään eri ruokia kun on vähän eri maut.

Vierailija
93/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sekasyöjä ja syö mielellään mm

- munakasta

- salaattia

- uunijuureksia

- voileipiä eri muodoissaan

- täytettyjä patonkeja yms (subin lemppari on vegepihvillä)

- pinaattilättyjä

- kasviskeittoa

- soijarouhetta ja nakkeja

- lohta ja kalaa

Helpompi on luetella mitä mies ei syö: verilättyjä (minun herkkuni) tai mitään veristä tai "verisen näköistä", sisäelimiä (minä taas söisin mielelläni maksaa ja munuaisia ym), kinkkua kuin hieman (minä syön joulukinkusta 80%), nuudeleita, kirpeitä irtokarkkeja.

Vierailija
94/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miehelle menevät tacot, chilit, nachot ja sushit eli kaikki oudompi kunhan se ei ole raaka, verinen tai jotenkin lonkeroinen (mustekala ei ole kummankaan herkkua). Itse syön etanoita mielelläni, ne eivät kelpaa. Joskus laitan liikaa chiliä ja mies sanoo "oli aika tulista" mutta syö senkin.

Söisi varmasti paljon muutakin, mutta itse olen ihan onneton kokki. Ai niin mies leipoo mm. piparit ja tortut, koska mun kärsivällisyys ei riitä niihin.

Vierailija
95/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK-sininen makkaralenkki paksu kerros sinappia.

Juomaksi olutta ja 2 cl Viru Valge 60% snapsi.

Vierailija
96/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta Bolognese, jossa kastiketta on haudutettu tuntikausia, sama juttu Burgundin padan kanssa. Ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tehty suppilovahverorisotto kauriinfileen kansssa.

Vierailija
97/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska meillä ruoat tekee mies ja vaihtelevuutta on sen verran, että vaikea sanoa mistä se eniten tykkää.

Vierailija
98/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies vaatii monta kertaa viikossa makaronilaatikkoa ja paljon ketsuppia päälle. Jälkkäriksi hän syö Jacky-vanukasta. Vähän kyllästyttää tehdä niin usein samaa ruokaa, mutta jos yritän ehdottaa muuta, niin kiukustuu vaan, joten näillä mennään.

Vierailija
99/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies vaatii monta kertaa viikossa makaronilaatikkoa ja paljon ketsuppia päälle. Jälkkäriksi hän syö Jacky-vanukasta. Vähän kyllästyttää tehdä niin usein samaa ruokaa, mutta jos yritän ehdottaa muuta, niin kiukustuu vaan, joten näillä mennään.

Käske tekemään itse. En ikinä kehtaisi antaa vain vaimon kokata.

Vierailija
100/120 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, koska meillä ruoat tekee mies ja vaihtelevuutta on sen verran, että vaikea sanoa mistä se eniten tykkää.

Mies vaihtuu niin usein, ettet enää muista heidän lempiruokiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme