Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.

Vierailija
29.11.2017 |

1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.

2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"

3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.

4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"

5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".

6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.

Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..

Kommentit (228)

Vierailija
41/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein kuukausi sitten ihan 'normaalin' profiilin. Kuvattoman mutta kuvankin sai pyytämällä. Tasan 0 yhteydenottoa naisilta. Itse pistin ehkä 50 naiselle viestiä ja näistä ~25% jutteli takaisin. En pistänyt mitään seksiin viittaavaakaan viesteissäni. Tarkastin aina naisen ihannekumppanin että sovin heidän kategoriaan.

Aina aloitin keskustelun kohteliaasti, kysyin esim missä päin asuu ja mitä hakee täällä, aina profiilin pohjalta.

Näin siis miehenä meni tuo kuukauden kokeilu. Ei mitään järkeä! Paljon helpompi vaan lähteä yöelämään niin ainakin voi saada seksiä ja siitä ehkä sitten parisuhteen. Toivotonta koittaa rakentaa mitään tuolla treffit24... 

t: m31

MIKSI et laittanut kuvaa?

Koska koitin jo tinderiä. Ajattelin että t24ssä olisi hauskempaa eka lukea profiili, katsoa statsit ja ihannekumppanit ja sen jälkeen jutella ja saada kuvan. Ajattelin että ehkä vähän enemmän tutustumalla toiseen olisi parempia treffejä.

Täytyy sanoa että se tinder on parempi ja ilmainenkin. Tosin jotenkin vähän sellainen "speed dating" meininki ettei sitä paljoa chattailla kun ollaankin jo tapaamassa. Ja ne vanhat ja feikit kuvat ärsyttivät.

Suomi24 siellä aika junttia porukkaa. En tiedä onko suomessa badoo. Kokeile sitä, siis vaikka sitten kauempaa löytäisit kumppanin! Se on myös ilmainen, lisäpalveluja on mutta niitä ostaa vain epätoivoiset

Vierailija
42/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein kuukausi sitten ihan 'normaalin' profiilin. Kuvattoman mutta kuvankin sai pyytämällä. Tasan 0 yhteydenottoa naisilta. Itse pistin ehkä 50 naiselle viestiä ja näistä ~25% jutteli takaisin. En pistänyt mitään seksiin viittaavaakaan viesteissäni. Tarkastin aina naisen ihannekumppanin että sovin heidän kategoriaan.

Aina aloitin keskustelun kohteliaasti, kysyin esim missä päin asuu ja mitä hakee täällä, aina profiilin pohjalta.

Näin siis miehenä meni tuo kuukauden kokeilu. Ei mitään järkeä! Paljon helpompi vaan lähteä yöelämään niin ainakin voi saada seksiä ja siitä ehkä sitten parisuhteen. Toivotonta koittaa rakentaa mitään tuolla treffit24... 

Etkö ehdottanut kenellekään tapaamista?

Kolmelle jotka mua miellyttivät. Kukaan ei suostunut koska pitäisi keskustella netissä enemmän. Jokaisen kanssa reilu viikko chattailua, statsien mukaan lähemmäs sata viestiä per nainen. Ei kukaan ainakaan sanonut etten miellyttäisi ulkoisesti tai että olisin inhottavan näköinen. Kysyin kaikilta kolmelta että missä mätti, samalla kuin ilmoitin etten jatka tuota pelleilyä :D

Vastaukset  vain ympäripyöreitä ettei syttyneet minun jutuista vaikka pitivätkin ja tarvitsisivat enemmän aikaa ja muuta lässynlässynlää...

Ehkä koska tuolla treffi24 näkee ne lähetettyjen viestien määrän jos sinulla on plussa käytössä, ja minulla oli varmaan liian monta? Eli pitäisi heti tärpätä se 'oikea' ettei vaikuta sialta. :) 

Miten helvetissä sitä tietää matchaako kukaan jos ei tapaa? Vaikka miten netissä sujuisi jutut niin eihän se kerro vielä mitään.... aaarrgh.

Nyt olen naisena ymmälläni. Itse mielelläni tapasin mahdollisimman pian. Olen siis kumppanini netissä tavannut. Ja ihastuin siihen mieheen, joka "paperilla" vaikutti epätodennäköiseltä vaihtoehdolta. Sellainen palvelu olisi hyvä, jossa joku asiantuntija valutsisi vaikka kolme sopivaa vaihtoehtoa treffeille. Liian monet ehdokkaat sekoittavat arviointikyvyn.

Karkoittikohan mulla sitten noi mun viestien määrät? Nehän näkee tolla plussalla. Olin siis yli 50 naiselle pistetty viestiä...

Kai se kuulostaa sikamaiselta naisista mutta todella harva vastaa vaikka vastaisin heidän ihannekumppaniaan statsien puolesta.

En usko, vaan ongelma on siinä, että naiset saivat liikaa viestejä. Asiaa on tutkittukin. Liika tarjonta vaikeuttaa päätöksentekoa. Ja älytön juttu, jos viestien määrän näkee. Kokeile jotakin muuta treffipalvelua.

Se on kyllä tyhmää että näkee lähetettyjen viestien määrän plussalla. Ja kuinka monelle eri henkilölle olet lähettänyt viestejä ja kuinka moni on sinulle lähettänyt ja kuinka monta viestiä. Toisaalta ihan hauska katsella että miehillä on lähes aina 3x enemmän henkilöitä/viestejä lähetetty kuin vastaanotettu :D Mutta mitäs sille voi, näin se menee!

Mutta en ymmärrä jos sovit ihannekumppani määritelmään ja sinulle tulee ihan mukava viesti joka vielä perustuu profiiliisi miksi et vastaisi? Ei kai kukaan niin hidas ole lukemaan etteikö nopeasti filtteröi ne seksinvonkaajat ja siat pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiehdotuksia tuli minullekin ja paljon noita "moi" aloituksiakin. Tuollaiseen "moihin" saatoin jopa joskus vastata, mutta eipä se oikein mitään hyödyttänyt, koska yleensä moi-tyypeistä ei oikein ollut keskustelijoiksi niin, että juttu olisi edennyt treffeihin asti. Kuitenkin saatoin sopia treffit aika nopeastikin, koska ajattelin, että nopeasti sovittuihin treffeihin ei liity niin paljon paineita ja odotuksia, jotka ehkä eivät täyttyisi.

Yksi miesten kikka näyttää olevan myös se, että mies kirjoittaa valmiiksi jonkin pitkän sepustuksen, joka on tarpeeksi ympäripyöreä (ei siis viittauksia naisen profiilissa oleviin asioihin) ja sitä pitkää jaaritusta voi massapostata monille naisille, joista ehkä joillekin tulee olo, että "Vautsi! Tämä mies on tosiaan panostanut mulle lähettämäänsä viestiin. Olen otettu tästä huomiosta."

Oli kyllä ihania noi massapostaukset, joo. Joku saattoi ihan pariinkin kertaan laittaa viikon sisään, ihan varmuuden vuoksi. Joku reppana taas unohti päivittää tarinansa eli luki keskellä talvea tyyliin ”näin kesällä tykkään...” Mutta ehkä se nyt ei kaikkia haittaa - itse en kyllä kovin paljon arvostanut.

Kokeilkaapa tehdä profiili pari kertaa. Saatte täsmälleen saman copy-paste viestin samoilta miehiltä tunnin sisällä, kun julkaisette profiilin. Vaikka olisi muutama kuukausi väliä, samat tyypit päivystävät siellä siltä varalta että tulee uusi naisprofiili.

Vierailija
44/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmelle jotka mua miellyttivät. Kukaan ei suostunut koska pitäisi keskustella netissä enemmän. Jokaisen kanssa reilu viikko chattailua, statsien mukaan lähemmäs sata viestiä per nainen. Ei kukaan ainakaan sanonut etten miellyttäisi ulkoisesti tai että olisin inhottavan näköinen. Kysyin kaikilta kolmelta että missä mätti, samalla kuin ilmoitin etten jatka tuota pelleilyä :D

Vastaukset  vain ympäripyöreitä ettei syttyneet minun jutuista vaikka pitivätkin ja tarvitsisivat enemmän aikaa ja muuta lässynlässynlää...

Ehkä koska tuolla treffi24 näkee ne lähetettyjen viestien määrän jos sinulla on plussa käytössä, ja minulla oli varmaan liian monta? Eli pitäisi heti tärpätä se 'oikea' ettei vaikuta sialta. :) 

Miten helvetissä sitä tietää matchaako kukaan jos ei tapaa? Vaikka miten netissä sujuisi jutut niin eihän se kerro vielä mitään.... aaarrgh.

Jos ei netissä juttu luista niin ei varmasti livenäkään. Viikko on lyhyt aika ja sata viestiä vähän yrittää ottaa selvää kannattaako töistä edes tavata ja jos vielä kutsut sitä pelleilyksi niin ei ihme ettei treffejä tullut.

Kyllä sata viestiä on mun mielestä paljon. Ei mitään yhden lauseen viestejä vaan ihan pitkiäkin juttuja, ei mitään peruschattailua. En minä ainakaan yli viikkoa vaan keskustelisi jonkun kanssa huvikseni treffisivulla jos ei mitään mielenkiintoa herää. Ja kyllä kutsuin sitä pelleilyksi lopulta, sitähän se on. Lähdin kyllä ihan avoimin mielin mukaan eikä se minusta pelleilyltä tuntunut.

Meillä on eri näkemys. Minä en halunnut tuhlata vähää aikaani tavatakseni täysin tuntematonta ihmistä enkä edes joka viikko ehtinyt/jaksanut mitään tapaamista järjestää. Ei se ole ihan huvikseen keskutelua vaan tutustumista. Ehkä nämä naiset ajatella jotain samaa rataa ja sinä kutsut sitä pelleilyksi tehden samalla itsestäsi heidän simissään pellen.

En kyllä keksi että miten netissä voisi tutustua enempää jos tiedetään toisen lapsuudesta alkaen lähes kaikki. Työpaikat harrastukset jne käyty läpi. Kävin yhdenkin naisen kanssa läpi hänen lapsuudentraumaa kun isä hylkäsi... ja tietenkin minä olin itsestäni vielä avoimempi. MUTTA EI TAPAAMISIA. Ei muka tunneta tarpeeksi hyvin vielä.

Minun mielestäni tämä on täyttä pelleilyä ettei vielä tuonkaan jälkeen huvita tapaaminen. Kai se t24 on naisille vain keskustelupaikka ellei joku oikein harvinaisen kovaa sytytä... voisi sanoa kyllä suoraan jos ei kiinnosta. Eikä mua nyt kiinnosta jos he pitävät minua pellenä jos sanon suoraan mielipiteeni yli viikon jatkuneen keskustelun jälkeen.

Vierailija
45/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havainto nro 1: siellä on paljon miehiä, todella paljon...

Erikoista. Kaikki esim. 40-vuotiaat miehethän tapaavat tämän tästä nuoria naisia, joiden kanssa alkavat suhteeseen kun oman ikäiset eivät kelpaa. Niitä miehiähän ei ole edes vapaana. Kyllä olet tainnut ymmärtää jotain väärin.

Miehiä huijataan uskomasn, että heöidän vetovoimansa jotenkin jotenkin kasvaa, kun 40 tulee mittariin. Noin 1-2% miehistä saa reilusti nuoremnan naisen. Realistisesti liikkeellä olevat miehet eivät kauaa palstoilla vanhene. Tapasin avomieheni netissä. Hän oli laittanut ilmoitulsen perjantaina, laitoin hänelle viestiä lauantaina. Seuraavana maanantaina tavattiin ja jo sitä seuraavana viikonloppuna poistimme profiilimme. Eli hyvä mies realistisin odotuksin ei siellä kauaa vanhene.

Ja ne harvat jotka saavat nuoremman naisen, saavat kenkää parin vuoden sisällä. Eipä juuri kukaan nainen ota vanhaa ukkoa ajatuksella että ollaan loppuelämä yhdessä. Nuo ovat kokeiluja.

Vierailija
46/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. En ikinä hommais deittiä netin kautta. Ties millanen raiskaaja sieltä paikalle ilmaantuu. Miehet tuntuu sanovan ja tekevän ihan mitä tahansa, jotta saisivat pesää. Ihan sairasta.

En ihan ymmärrä logiikkaasi. Siis netissä on mahdollista sanoa "ihan mitä tahansa", mutta netin ulkopuolella se on mahdotonta?

Vierailija
47/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, se on pakko miehen yrittää.

Miehen pillunsaanti perustuu täysin volyymiin. Poikkeuksena jotkut beckhamit sun muut, mutta me tavalliset miehet joudumme heittelemään verkkoja todella isolla kädellä.

Pelimiesoppaat antavat normaalille miehelle suhdeluvun 100:1 eli kun sataa naista lähestyt niin yhden kanssa pääset tapaamaan. Normaalin alapuolella olevilla miehillä suhdeluku on paljon heikompi.

Kaikki kivet on siis käännettävä.

Helppohan se on naisena huudella.

Vierailija
48/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohohoh, minullakin on tapana naureskella työttömille jotka lähettelevät jopa kymmenia hakemuksia kuukaudessa :DD

t. nalle

Vierailija
49/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tekisi ihan hyvää kokeilla olla miehenä pienen aikaa. Loppuisi varmaan tuo pilkkaaminen aika äkkiä.

Vierailija
50/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.

Vierailija
51/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen naisena ymmälläni. Itse mielelläni tapasin mahdollisimman pian. Olen siis kumppanini netissä tavannut. Ja ihastuin siihen mieheen, joka "paperilla" vaikutti epätodennäköiseltä vaihtoehdolta. Sellainen palvelu olisi hyvä, jossa joku asiantuntija valutsisi vaikka kolme sopivaa vaihtoehtoa treffeille. Liian monet ehdokkaat sekoittavat arviointikyvyn.

Karkoittikohan mulla sitten noi mun viestien määrät? Nehän näkee tolla plussalla. Olin siis yli 50 naiselle pistetty viestiä...

Kai se kuulostaa sikamaiselta naisista mutta todella harva vastaa vaikka vastaisin heidän ihannekumppaniaan statsien puolesta.

Kyllähän se näyttää epätoivoiselta. Ei sikamaiselta vaan epätoivoiselta. Miehiltä sain vastauksen ehkä joka toiselta, joille laitoin viestiä. Osa keskusteluista kuivui kasaan, osa ei halunnut tavata, osa antoi pakit ekojen treffien jälkeen. En silti aloittanut tuollaista pommitusta. Mutta minä en ollutkaan epätoivoinen.

Vierailija
52/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.

Ja mitä sieltä sitten odotit?

Vierailija
53/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pillunsaanti perustuu täysin volyymiin. Poikkeuksena jotkut beckhamit sun muut, mutta me tavalliset miehet joudumme heittelemään verkkoja todella isolla kädellä.

Pelimiesoppaat antavat normaalille miehelle suhdeluvun 100:1 eli kun sataa naista lähestyt niin yhden kanssa pääset tapaamaan. Normaalin alapuolella olevilla miehillä suhdeluku on paljon heikompi.

Nainen haluaa kokea olevansa erityinen. Jos mies ei onnistu luomaan naiselle edes sellaista illuusiota, että on kiinnostunut juuri hänestä, ei nainen oikein lämpene. Siinäpähän mies saa sitten jatkaa niiden tuhansien naisten jahtaamista hautaansa asti, onnistumatta nappaamaan ketään heistä. Tai tietty voi aina saada jonkun henkisesti runnellun naisen, jonka itseluottamus matelee pohjamudissa ja tyytyy siihen ajatukseen, ettei ole tälle miehelle mitenkään erityinen. Se on sitten eri kysymys kuka haluaa tuollaisen ovimaton itselleen.

Vierailija
54/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tekisi ihan hyvää kokeilla olla miehenä pienen aikaa. Loppuisi varmaan tuo pilkkaaminen aika äkkiä.

Säälittävää.

Vierailija
55/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän vaan taas kerran todistaa sen tosiasian kuinka helppoa naisen on saada seksiseuraa. Ei tartte kuin tehdä kuvaton profiili, niin heti on sata miestä jonossa mankumassa seksiä.

Mies kun tekee vastaavan, niin on sama kuin ei olisi profiilia ollenkaan.

Naisten on helppo saada paskaa seksiseuraa. Jos joku mankuu multa seksiä ilman mitään signaalia siitä, että mäkin voisin haluta sitä, niin en usko että se olisi sängyssäkään mua kohtaan huomaavainen. 

Vierailija
56/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uutisia: et ole tavallinen mies vaan se pahnan pohjimmainen. Joka nainen näkee sen tuosta tekstistä mitä suollat. Sen näkee myös naamastasi.

Vierailija
57/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näyttää epätoivoiselta. Ei sikamaiselta vaan epätoivoiselta. Miehiltä sain vastauksen ehkä joka toiselta, joille laitoin viestiä. Osa keskusteluista kuivui kasaan, osa ei halunnut tavata, osa antoi pakit ekojen treffien jälkeen. En silti aloittanut tuollaista pommitusta. Mutta minä en ollutkaan epätoivoinen.

Miten siis pitäisi edetä miehenä jos näkee esim tuolla t24 kiinnostavan naisen? Ei pistää viestiä? Okei. Sain naisilta tasan nolla viestiä kuukauden aikana. Kaikki on tuollakin vain sen kuvan perässä eikä vaivauduta edes pyytämään sitä vaan heti pitäisi nähdä. Mitä järkeä tuosta on maksaa kun Tinder toimii paremmin ja enemmän käyttäjiä...

Vierailija
58/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas naisilla rankkaa kun tulee liikaa viestejä netissä.

Vaikea kuvitella paljon kovempaa kohtaloa.

Vierailija
59/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uutisia: et ole tavallinen mies vaan se pahnan pohjimmainen. Joka nainen näkee sen tuosta tekstistä mitä suollat. Sen näkee myös naamastasi.

Tjaa. No, eipä ole kukaan muukaan tuntemani mies vielä valittanut, että liian helposti naisia saisi. Volyymia se on kaikilta vaatinut aivan tolkuttomasti. Kymmeniä, jopa satoja, epäonnistumisia ja joku satunnainen onnistuminen on saattanut parhaille osua joukkoon.

Vierailija
60/228 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä pahnan pohjimmaisia alkaa hiljalleen olla enemmistö :D