Onko kenenkään naisen mielestä "manboobsit" seksikkäät?
Nautitteko siitä, että pääsette hypistelemään ja imeskelemään miehen lollottimia?
Kommentit (29)
Hassua, eksälläni oli sekä ylipainosta että alkoholismista johtuen isot miestissit ja mä rakastin niitä. Oli ihana leipoa. Harmi että nännien hyväily ei tuottanut hänelle mitään mielihyvää, olisi ollut ihanaa. Mulla ei siis ole ollut mitään fetissiä tai ajatustakaan miestisseistä suuntaan tai toiseen ennen häntä. Sattuivat vain tulemaan paketissa joka vei jalat alta. Rakastin myös lällytellä ja puristella rakkaudella hänen ranskanleivän kokoisia kylkimakkaroitaan. Opetti rakastamaan myös omaa kehoa ensimmäistä kertaa elämässä kun tajusin tunteeni häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
turnoff
Niin mä vähän ajattelinkin. Hieman kärjistettynä voisi sanoa naisten miesmaun olevan kuin yhdestä muotista.
Joo kyllä tämä yksi vastaus kertoi kattavasti neljän miljardin naisen mielipiteen. Ne on ihan identtisiä kaikki eikä niillä mitään omia mielipiteitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä eroottisen tekee maskuliinisuus ja pääosin kaikki mikä ei sitä ole vaikuttaa suurimpaan osaan niin, että se tekee miehestä seksuaalisessa mielessä vähemmän puoleensa vetävän.
Tähän jollotukseen kun vaihtaa roolit ja kertoo sen faktan että miehen biologiaan on leivottu sisään vastustamaton halu hoikan, naiselliset muodot kehittäneen lisääntymiskykyisen ja -haluisen nuoren naaraan perään niin av-karvamammat huutavat hoosiannaa ja vaativat ketjua poistoon sekä tekevät rikosilmoitusta jos on syytä epäillä että halut kohdistuvat alle 30-vuotiaaseen.
Estrogeeni-geeliä (Estradiol E2) määrätään usein vanhoille naisille joilla vaihdevuodet ovat käynnissä tai jo takana, mutta myös useiden kliinisten indikaatioden takia hedelmällisessä iässä olevilla naisille. Näitä voiteita myydään nykyään myös ilman reseptiä kenelle tahansa naiselle.
Mieheen imeytyy emättimestä em. estradioli-geeliä yhdynnän aikana, mikäli yhtyy em. voidetta käyttävän naisen kanssa ilman kodomia. Altistuminen (voi) aiheuttaa miehessä feminisoivia muutoksia, kuten rintojen kasvamien sekä seksuaalista haluttomuutta.
Emättimen estrogeenivoiteen imeytyminen paljaaseen meisseliin yhdynnän aikana: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18251358/
On todellakin ja kun siihen lisää vielä tosi karvaisen peräaukon, niin paketti on valmis.
N.20v
Jos on muuten suht hoikka, karvaton ja muutenkin feminiininen, niin on!
Mutta olen bi, ja kaikkia ei miellytä samat asiat.
Nyxälleni oon ehdottanu et ottaisi lävistykset nänneihin, ne kun nöpöttää niin ihanasti <3
N27
Monet eturauhasen hoitoon määrätyt lääkkeet lisäävät estrogeenia ja aiheuttavat muutoksia miehen kehossa. Myös haluttomuutta. Vi..ttaa taas kerran lukea näiden asiantuntijoiden kommentteja! Pitäiskö edes kerran ottaa asioista selvää, ennenkuin leimataan suuri joukko ihmisiä?
Jos oot nainen - et voi panna muutenkaan..