Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään naisen mielestä "manboobsit" seksikkäät?

Vierailija
29.11.2017 |

Nautitteko siitä, että pääsette hypistelemään ja imeskelemään miehen lollottimia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

turnoff

Vierailija
2/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turnoff

Niin mä vähän ajattelinkin. Hieman kärjistettynä voisi sanoa naisten miesmaun olevan kuin yhdestä muotista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lotkottaa niitä ja on kiihottavat, vielä parempi jos saa riisua pitsiset rintaliivit endin pois niiden päältä

Vierailija
4/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on esim. alkoholisteilla kun naishormonitaso on noussut.Ei edes teoriassa seksikästä.

Vierailija
5/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on esim. alkoholisteilla kun naishormonitaso on noussut.Ei edes teoriassa seksikästä.

Miten niin "ei edes teoriassa seksikästä"?

Vierailija
6/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat. En katselisi hetkeäkään.

Vierailija
7/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys aika rumasti muotoiltu, mutta kyllä tykkäsin exäni "moobseista" ja hän oli jotenkin entistä söpömpi niiden takia + niitä oli kiva tunnustella. Mutta ne olikin pienet, eivätkä näkyneet paidan alta.

Vierailija
8/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turnoff

Mutt entäs jos ne onkin 'turn-on' kantajalleen ?

Vierailija
9/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kovastikin sellaisista, jotka eivät johdu ylipainosta tai alkoholin juomisesta. Joillakin miehillä on rinnat luonnostaan. Siitä minä pidän. Ei haittaisi pitsirintaliivitkään :) Kunhan mies on itse sinut niiden kanssa, niin todellakin on turn-on!

Vierailija
10/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kun tissit kyllä Reiskalle kelpaa!

Vierailija
11/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni kokonaisuutena. Pakettiin sattui kuulumaan manboobsit. Mutta jos jonkun yksittäisen ominaisuuden perusteella alkaisi valikoimaan, niin aika kurjaksi kävisi elämä.

Mieluummin manboobsit kuin alkoholistimies. Mieluummin manboobsit kuin kusipäinen ja itsekeskeinen luonne. Mieluummin manboobsit kuin mies, joka viehättyy naisissa vain ulkokuoreen.

Enkä minäkään täydellinen ole. Mulla on selluliittia, huono näkö ja eri kokoiset ja eri näköiset tissit.

Vierailija
12/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panis.

Vierailija
13/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kovastikin sellaisista, jotka eivät johdu ylipainosta tai alkoholin juomisesta. Joillakin miehillä on rinnat luonnostaan. Siitä minä pidän. Ei haittaisi pitsirintaliivitkään :) Kunhan mies on itse sinut niiden kanssa, niin todellakin on turn-on!

Mitä eroa niillä luonnollisilla tisseillä on alkoholin/ylipainon aiheuttamiin verrattuna?

Vierailija
14/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin kysysisi onko kaksoisleuka tai allit seksikkäät. Voihan joku sellaisista kiihottua mutta aika harvinaista se on.

Vierailija
15/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En panis.

No eivätkö rintani ole vielä tarpeeksi kiihottavat sinulle ?

Höpsis nyt, otat niistä vain noilla  karheilla maskuliinisilla kourillasi oikein ihanan otteen , hyväilet niitä ja tulet minuun seinää vasten takaapäin rajusti, kuin ihanan maskuliininen, määrätietoinen ja kiihkeän  omistushaluinen machomies kun oikein karjaisten ponnistat siinä suihkussa veden valuessa päällemme sisääni....

Vierailija
16/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä eroottisen tekee maskuliinisuus ja pääosin kaikki mikä ei sitä ole vaikuttaa suurimpaan osaan niin, että se tekee miehestä seksuaalisessa mielessä vähemmän puoleensa vetävän. Jos rasvan tilalla on hyvinvoivat rintalihakset asetelma muuttuu lähes täysin. Nämä asiat on rakennettu meidän biologiaan valmiiksi.

Vierailija
17/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä eroottisen tekee maskuliinisuus ja pääosin kaikki mikä ei sitä ole vaikuttaa suurimpaan osaan niin, että se tekee miehestä seksuaalisessa mielessä vähemmän puoleensa vetävän. Jos rasvan tilalla on hyvinvoivat rintalihakset asetelma muuttuu lähes täysin. Nämä asiat on rakennettu meidän biologiaan valmiiksi.

Tuosta biologiasta nyt en niin tiedä, kun onhan sirot ja hoikat naiset vähintään yhtä suosittuja miesten keskuudessa kuin kurvikkaatkin. Miten sun biologia sen selittää?

Vierailija
18/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissit on luotavissa. Se selittää vaikka sen, että joku kiihottuu mistä tahansa piirteestä. Täytyy saada vain tarpeeksi oikeanlaista vahvistamista oikeaan aikaan. Jos sinulle näytetään pelkästään miellyttävään vaatteeseen puettua peppua joka muodoltaan vastaa mieltymyksiäsi niin koet sen seksuaalisesti puoleensavetäväksi riippumatta siitä onko se miehen vai naisen takamus. Siis kyse on mielikuvasta jonka se sinussa herättää. Ja se on eniten kiinni siitä miten nämä asiat jotka seksuaalisen mielenkiintosi herättävät ovat saaneet kasvuiässäsi vahvistusta.

Vierailija
19/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on biologisesti määrittynyttä. Ennen kun ihmisen eliniänodote oli vähemmän ns. Luonnonkansat alkoivat paritella heti kun kykenivät ja vastakkaisen sukupuolen edustaja alkoi näyttää sukukypsältä. Ja olla hedelmällisimmillään ja nuoret kestivät paremmin synnytyksen rasituksia ja olivat terveempiä ja parempi voimaisia huolehtimaan jälkeläisistään. Nämä vietit tulevat sieltä lisko-aivojen puolelta.

Vierailija
20/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Japanissa naiset diggaa 200kg sumopainijoista...

Ei kai kaikki, mut moni. Mee sinne hypisteltäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan