32-vuotiaan sinkkuäidin arvo deittimarkkinoilla?
Juu, eli sinkkuna olen ja mietin, että mitkä ovat lähtökohtani? Minulla on koulutus, työ, ystäviä ja intohimon kohteita. Painoindeksi on 20,5. Ihan nätti olen kun panostan vähän ulkonäköön. Saan kaupungilla katseita. En kuitenkaan ole mikään missi.
Mitäs sanotte?
Kommentit (69)
Et ole mikään sinkku vaan yh. Onko noin vaikea myöntää totuutta.
Panoseuraa saat, mutta "arjen jakamisen" voit unohtaa.
Parempi kuin yli 30-vuotiaan lapsettoman naisen. 30+ lapsettomia (HYVIÄ) miehiä on hyvin, hyvin, hyvin vähän, mutta jo perheen perustaneita ja eronneita melko runsaastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut on eronnut, ei sinkku. Ei hetken aikaa ilman seksiä oleminenkaan sinusta enää neitsyttä tee.
Mistäköhän olet saanut käsityksen, että sinkku tarkoittaa ihmistä joka ei ole koskaan seurustellut? Sua on nyt kyllä huijattu,sori.
Sinkku = sink = Single Incomes No Kids. Sitten on eronneita, leskiä, yh-äitejä, yh-isejä.
Haluan tavata sinua kerran kahdessa kuussa tunnin ajan lauantaina kun lapset ovat vihdoin hoidossa kakkoslapsen isällä.
Ollaan onnellinen perhe!
Vierailija kirjoitti:
No en ole hakemassa/antamassa seksiseuraa. Muutenkin kuuluu periaatteisiin, ettei seksiä vielä tapailuvaiheessa.
Ap
Onnea vaan etsintöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut on eronnut, ei sinkku. Ei hetken aikaa ilman seksiä oleminenkaan sinusta enää neitsyttä tee.
Mistäköhän olet saanut käsityksen, että sinkku tarkoittaa ihmistä joka ei ole koskaan seurustellut? Sua on nyt kyllä huijattu,sori.
Sinkku = sink = Single Incomes No Kids. Sitten on eronneita, leskiä, yh-äitejä, yh-isejä.
Hienoa, että tiedostat tuon eron. Sinkut on juuri se naisryhmä, joihin teillä kilttimiehillä ei ole mitään saumoja, joten kannattaa keskittyä niihin eronneisiin, leskiin, yh-äiteihin jne.
Oikein hyvin kelpaisit ja "kelpaaminen" on kyllä ihan väärä sana tähän! Olet paljon enemmän!
Kun ollaan aikuisia, niin ei kai tässä enää yhteisiä kotileikkejä olisi välttämätöntä aloitella, vaan elettäisiin itsenäisesti, mutta tapailtaisiin aikuinen aikuiselle tyyliin kaiken mukavan, kuten liikunnan, kulttuurin, matkailun jne. merkeissä.
t. sinkkumies 47v
Olen myös 32v äiti ja ei ole ollut ongelmia löytää fiksua kumppania ja vielä täsmälleen sellaista kuin olisin voinut etsiä ja toivoa, jos olisin etsinyt. Elämä rullasi kivasti ilman miestäkin, mutta toki vielä rikkaampaa se on nyt. Huoli pois, äläkä usko mihinkään markkina-arvon laskemiseen- semmosia puhuvien ihmisten kanssa tuskin haluatkaan olla tekemisissä. Kannattaa toki miettiä mitä haluaa (arjen jakamisen vai seurustelun omilta tahoiltaan) ja rauhassa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että tiedostat tuon eron. Sinkut on juuri se naisryhmä, joihin teillä kilttimiehillä ei ole mitään saumoja, joten kannattaa keskittyä niihin eronneisiin, leskiin, yh-äiteihin jne.
Älä nyt viitsi olla tuollainen lapsellinen nälvijä. Pystyt kyllä parempaankin, eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on kyllä saumoja sinkkuihin, mutta olen aika selvästi huomannut että saan vastakaikua parempitasoisista eronneista, kuin sinkuista. Sinkku ei muuten tule mistään sink lyhenteestä, joka ei ole missään käytössä, vaan sanasta single. Dink on yleinen käsite, sink ei ole.
Täällä kommentoi nämä, jotka luulevat jotain, eivät tiedä.
Itse erosin 30-vuotiaana, lapset 7- ja 2-vuotiaat.
Aloin seurustelemaan melkein heti lapsettoman, kivan miehen kanssa. Hän erosi jopa avopuolisostaan siinä hötäkässä. Lopetin kuitenkin itse suhteen parin vuoden päästä, en halunnut muuttaa yhteen. Hänelle se oli tärkeää. Olen tavannut tätä miestä usein sattumalta vielä 30 vuoden jälkeenkin, on tosi kiva tyyppi.
Sen jälkeen olen ollut kihloissakin 3 vuotta, lopetin senkin suhteen. Hän oli leskimies, oli saman ikäiset lapset kuin minulla.
Hyviä tarjokkaita kyllä riitti. Nyt olen jo kohta 60 v ja hyvässä suhteessa lapsettoman, sinkkumiehen kanssa. Lapseni on tietty aikuisia ja asuvat toisessa kaupungissa. Edelleenkään en muuta miehen kanssa yhteen, en ole sitten avioliittoni jälkeen asunut miehen kanssa. Enkä tule asumaan, haluan pitää itsenäisyyteni. Välimatkaa kodeillamme on 2 km. Hyvin menee ja hyviä miehiä löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No en ole hakemassa/antamassa seksiseuraa. Muutenkin kuuluu periaatteisiin, ettei seksiä vielä tapailuvaiheessa.
Ap
Sekin vielä.
1/5 -> 0,1/5.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kommentoi nämä, jotka luulevat jotain, eivät tiedä.
Itse erosin 30-vuotiaana, lapset 7- ja 2-vuotiaat.
Aloin seurustelemaan melkein heti lapsettoman, kivan miehen kanssa. Hän erosi jopa avopuolisostaan siinä hötäkässä. Lopetin kuitenkin itse suhteen parin vuoden päästä, en halunnut muuttaa yhteen. Hänelle se oli tärkeää. Olen tavannut tätä miestä usein sattumalta vielä 30 vuoden jälkeenkin, on tosi kiva tyyppi.
Sen jälkeen olen ollut kihloissakin 3 vuotta, lopetin senkin suhteen. Hän oli leskimies, oli saman ikäiset lapset kuin minulla.
Hyviä tarjokkaita kyllä riitti. Nyt olen jo kohta 60 v ja hyvässä suhteessa lapsettoman, sinkkumiehen kanssa. Lapseni on tietty aikuisia ja asuvat toisessa kaupungissa. Edelleenkään en muuta miehen kanssa yhteen, en ole sitten avioliittoni jälkeen asunut miehen kanssa. Enkä tule asumaan, haluan pitää itsenäisyyteni. Välimatkaa kodeillamme on 2 km. Hyvin menee ja hyviä miehiä löytyy kyllä.
Eli siis olit jonkun salarakas aluksi ja nyt seukkaat jonkun äijän kanssa joka pitää itseään kuitenkin sinkkuna?
Itse 35v sinkkumies ja kyllähän tuo lapsi pilaa aika paljon, koska itsellä ei ole lapsia. Vaikea kuvitella muuta kuin kevyttä seksisuhdetta, ainakaan aluksi. En haluaisi millään olla toisen miehen lapsen isäpuoli, jotenkin nöyryyttävä ajatuskin. Eri asia jos itsellä olisi lapsia. Mutta eihän se lapsi mitään sulje pois jos tunteet heräävät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sekin vielä.
1/5 -> 0,1/5.
Itse asiassa päinvastoin. Jos heti hyppää sänkyyn niin hyppää muittenkin kanssa, jatkossakin. Tottakai harrastetaan seksiä tilaisuuden tullen, mutta kumppanipisteitä semmoinen laskee, ei nosta. Tähän yksi caveat: Jos kuitenkin selviää että muiden kanssa meni heti, mutta juuri minun kanssa odotetaan, niin voi unohtaa koko jutun. Pahin skenaario.
Jos 30v poikani etsisi naisystävää, toivoisin ettei hän törmäisi sinuun.
Eikä syy ole bmissä, lapsissa, vaan ajatusmaailmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös 32v äiti ja ei ole ollut ongelmia löytää fiksua kumppania ja vielä täsmälleen sellaista kuin olisin voinut etsiä ja toivoa, jos olisin etsinyt. Elämä rullasi kivasti ilman miestäkin, mutta toki vielä rikkaampaa se on nyt. Huoli pois, äläkä usko mihinkään markkina-arvon laskemiseen- semmosia puhuvien ihmisten kanssa tuskin haluatkaan olla tekemisissä. Kannattaa toki miettiä mitä haluaa (arjen jakamisen vai seurustelun omilta tahoiltaan) ja rauhassa katsella.
Löysit tossun alle jonkun luuserin, joka suostuu hoitamaan toisen miehen lapsia. Heität sen arjenjakajan varmaan pois heti kun lapset alkaa pärjäilemään vähän itsenäisemminkin. ... no, jotkut naiset on onnekkaita, mutta kovin monen ei tuollaisen löydön varaan kannata laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiesten ei kannata laskea rimaa niin alas, että saa suomalaisen koska kilttimiehen kelpuuttavat naiset ovat mutasarjaa.
Mieluummin kannattaa kasvattaa varallisuutta ja tulotasoa niin paljon, että on varaa ylläpitää aasialaista kotirouvaa. Niiden vaimo-osaaminen on eri planeetalta ja ne puhaltavat perheen sisällä yhteen hiileen. Ne eivät myöskään ole mitään 'villi nuoruus' -jessikoita vaan itsensä säästäminen aviomiehelle on maanosan tapa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuäiti on oksymoron. Oikea termi on yh-äiti.
Oksymoroni olisi, käsitteenä, äiti,jolla on lapsi. Tai rikas miljardööri. Eli sinulla siis looginen virhe päättelyssäsi.
Tärkeä tieto johon ei kuitenkaan vastattu. Lasten lukumäärä, Ikä, isäkuviot.