32-vuotiaan sinkkuäidin arvo deittimarkkinoilla?
Juu, eli sinkkuna olen ja mietin, että mitkä ovat lähtökohtani? Minulla on koulutus, työ, ystäviä ja intohimon kohteita. Painoindeksi on 20,5. Ihan nätti olen kun panostan vähän ulkonäköön. Saan kaupungilla katseita. En kuitenkaan ole mikään missi.
Mitäs sanotte?
Kommentit (69)
1/5 nykyisellään, 4-5/5 ilman lasta riippuen työstä ja koulutuksesta
Monilla ikäisilläsi tai hieman vanhemmilla on itselläänkin lapsia, eli varmaan ihan hyvät mahdollisuudet. Nuoremmat tai lapsettomat varmaan käyvät mielellään panemassa, mutta harvoin ne lapsiperhearkeen sopeutuvat.
Pienet lapset on mulle no-no. Varsinkin kun omat lapset on isoja. Joudut tyytymään epätoivoisiin, jotka ei saa lapsettomia. Sori.
No en ole hakemassa/antamassa seksiseuraa. Muutenkin kuuluu periaatteisiin, ettei seksiä vielä tapailuvaiheessa.
Ap
Sinkkuäiti on oksymoron. Oikea termi on yh-äiti.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko käytät alkoholia, oletko terve, mikä on kuppikokosi ja onko peppurakastelu OK sinulle?
En paljoa, pullo kossua saattaa mennä päivässä lähinnä röökatessa. Olen hyvin terve ainoastaan bipoolarihäiriö.
Kuppikoko a- ja exit only.
ap
Kelpaako sulle seitsemänkymppinen hopeakettu?
minkä ikäinen lapsi? onko kuinka paljon isällään/hoidossa ts. onko sinulla kuinka paljon lapsetonta aikaa viikossa/kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko käytät alkoholia, oletko terve, mikä on kuppikokosi ja onko peppurakastelu OK sinulle?
En paljoa, pullo kossua saattaa mennä päivässä lähinnä röökatessa. Olen hyvin terve ainoastaan bipoolarihäiriö.
ap
Ei ollut oikea Ap...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Bipon takia parisuhde olisi mahdoton ja exit only vähentää kiinnostusta tulla panemaan.
Miksi sanoisin itseäni yh-Äidiksi kun en ole sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ollut oikea Ap...
No mitkä on oikean ap:n vastaukset?
Riippuu, että mitä etsit? Kyllä sinua löytyy monta komeaa miestä panemaan. Mutta jos etsit sitä "Joka jakaa kanssasi arjen ilot ja surut"=elättäjä/seksipalkalla toimiva lastenhoitaja, niin sitten eri juttu...
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainenkin äiti yh-äiti, jolla on lasten isän kanssa yhteishuoltajuus ja lapset ovat vuoroviikoin isällään? Itse käsitän yh-äidin yksinhuoltajana,mitä eronnut ei automaattisesti ole.
Joo joo. Ymmärrän että panomiehiä löytyy. Puhun nyt ihan vakavasta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Ymmärrän että panomiehiä löytyy. Puhun nyt ihan vakavasta suhteesta.
Ja juuri sen takia on tärkeä tietää heti ensimmäisessä viestissä kysytyt asiat. Niin voidaan arvioida jos olet tyttismatskua tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole sinkkuäiti jos ei ikinä ole ollut suhteessa? Vaikka jostain yhden yön seikkailusta alkunsa saanut lapsi. Tai jos ei se kelpaa niin adoptoitu.
Hyvin kelpaa, jos on positiivinen luonne ja oma elämä rullaa hyvin.