Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32-vuotiaan sinkkuäidin arvo deittimarkkinoilla?

Vierailija
28.11.2017 |

Juu, eli sinkkuna olen ja mietin, että mitkä ovat lähtökohtani? Minulla on koulutus, työ, ystäviä ja intohimon kohteita. Painoindeksi on 20,5. Ihan nätti olen kun panostan vähän ulkonäköön. Saan kaupungilla katseita. En kuitenkaan ole mikään missi.

Mitäs sanotte?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ikäiselläsi ja vanhemmalla miehellä on jo lapsia eikä heille kumppanin lapset ole haitta. Jos haet 10 vuotta nuorempaa kumppania heile lapset voivat olla hidaste. Ihmiset tykkäävät myös erikokoisista naisista ja kyllä sinunkin kokoisellesi ottajia löytyy. Kemiat ja elämänarvot ovat yllä mainittuja seikkoja tärkeämpiä.

Vierailija
62/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäiti on oksymoron. Oikea termi on yh-äiti.

Oletko oppinut uuden sanan? Taisit käyttää muka pätevänä tätä sanaa toisessakin keskustelussa. Käytät sitä vähän väärin, nimittäin oksymoroni tarkoittaa sitä kun kahden käsitteen välillä on ristiriita vaikkapa aaltojen synkkä kirkkaus. Oksymoron on siis tehokeino, eikä mikään virhe. Syyllistyt siis itse tässä termin väärinkäyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on vientiä. Ikinä ei ole ollut lapsi esteenä, vaikka miehet usein näin palstoilla uhoavat. Valinnan vaikeus on ongelma ja ajanpuute, ei muu.

T. Toinen samanmoinen

Panoksi käy aika pitkälti mutta vakavaan pariutumiseen lapsi voi olla aika este.

Kokemukseni mukaan ei. Yksi mies tuli viiden sinkkuvuoden aikana joka ei halunnut seurustella koska lapsi.

T. Kolmas samanmoinen

Vierailija
64/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oppinut uuden sanan? Taisit käyttää muka pätevänä tätä sanaa toisessakin keskustelussa. Käytät sitä vähän väärin, nimittäin oksymoroni tarkoittaa sitä kun kahden käsitteen välillä on ristiriita vaikkapa aaltojen synkkä kirkkaus. Oksymoron on siis tehokeino, eikä mikään virhe. Syyllistyt siis itse tässä termin väärinkäyttöön.

Epätoivoinen yritys muuttaa puheenaihetta. Yhäri on yhäri.

Vierailija
65/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniosaaja, partainen koneinssi olisi hyvä kumppani ap:lle, saisivat äiti ja lapset turvaa, rakkautta, lämpöä ja huolenpitoa.

Vierailija
66/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen yritys muuttaa puheenaihetta. Yhäri on yhäri.

Siihen en ottanut kantaa :) En ole ap. Halusin vain huomauttaa tuon termin väärinkäytöstä, kun huomasin että todennäköisesti sama henkilö käytti sitä taas samalla tavalla väärin.

Vierailija
67/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kommentoi nämä, jotka luulevat jotain, eivät tiedä.

Itse erosin 30-vuotiaana, lapset 7- ja 2-vuotiaat.

Aloin seurustelemaan melkein heti lapsettoman, kivan miehen kanssa. Hän erosi jopa avopuolisostaan siinä hötäkässä. Lopetin kuitenkin itse suhteen parin vuoden päästä, en halunnut muuttaa yhteen. Hänelle se oli tärkeää. Olen tavannut tätä miestä usein sattumalta vielä 30 vuoden jälkeenkin, on tosi kiva tyyppi.

Sen jälkeen olen ollut kihloissakin 3 vuotta, lopetin senkin suhteen. Hän oli leskimies, oli saman ikäiset lapset kuin minulla.

Hyviä tarjokkaita kyllä riitti. Nyt olen jo kohta 60 v ja hyvässä suhteessa lapsettoman, sinkkumiehen kanssa. Lapseni on tietty aikuisia ja asuvat toisessa kaupungissa. Edelleenkään en muuta miehen kanssa yhteen, en ole sitten avioliittoni jälkeen asunut  miehen kanssa. Enkä tule asumaan, haluan pitää itsenäisyyteni. Välimatkaa kodeillamme on 2 km. Hyvin menee ja hyviä miehiä löytyy kyllä.

Eli siis olit jonkun salarakas aluksi ja nyt seukkaat jonkun äijän kanssa joka pitää itseään kuitenkin sinkkuna?

En ollut salarakas, en suostunut seurustelemaan vaikka pommitti. Mies jätti avovaimonsa.

Nykyinen mies on sinkku, tarkoitan ettei ole koskaan ollut naimisissa eikä asunut kenenkään kanssa eikä asu siis nytkään, eikä ole lapsia. On hänellä pitkä suhde takana (yksinhuoltajan kanssa) mutta eivät asuneet yhdessä. Juuri sellainen sopii minullekin. Omat kodit ja seurustelu.

Vierailija
68/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kommentoi nämä, jotka luulevat jotain, eivät tiedä.

Itse erosin 30-vuotiaana, lapset 7- ja 2-vuotiaat.

Aloin seurustelemaan melkein heti lapsettoman, kivan miehen kanssa. Hän erosi jopa avopuolisostaan siinä hötäkässä. Lopetin kuitenkin itse suhteen parin vuoden päästä, en halunnut muuttaa yhteen. Hänelle se oli tärkeää. Olen tavannut tätä miestä usein sattumalta vielä 30 vuoden jälkeenkin, on tosi kiva tyyppi.

Sen jälkeen olen ollut kihloissakin 3 vuotta, lopetin senkin suhteen. Hän oli leskimies, oli saman ikäiset lapset kuin minulla.

Hyviä tarjokkaita kyllä riitti. Nyt olen jo kohta 60 v ja hyvässä suhteessa lapsettoman, sinkkumiehen kanssa. Lapseni on tietty aikuisia ja asuvat toisessa kaupungissa. Edelleenkään en muuta miehen kanssa yhteen, en ole sitten avioliittoni jälkeen asunut  miehen kanssa. Enkä tule asumaan, haluan pitää itsenäisyyteni. Välimatkaa kodeillamme on 2 km. Hyvin menee ja hyviä miehiä löytyy kyllä.

Eli siis olit jonkun salarakas aluksi ja nyt seukkaat jonkun äijän kanssa joka pitää itseään kuitenkin sinkkuna?

En ollut salarakas, en suostunut seurustelemaan vaikka pommitti. Mies jätti avovaimonsa.

Nykyinen mies on sinkku, tarkoitan ettei ole koskaan ollut naimisissa eikä asunut kenenkään kanssa eikä asu siis nytkään, eikä ole lapsia. On hänellä pitkä suhde takana (yksinhuoltajan kanssa) mutta eivät asuneet yhdessä. Juuri sellainen sopii minullekin. Omat kodit ja seurustelu.

Eli tämä mies etsii äidinkorviketta jonka kanssa voi myös harrastaa seksiä :D

Vierailija
69/69 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän rakastaa yh-äitejä. Ehdit vielä monen miehen kanssa hankkia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme