Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32-vuotiaan sinkkuäidin arvo deittimarkkinoilla?

Vierailija
28.11.2017 |

Juu, eli sinkkuna olen ja mietin, että mitkä ovat lähtökohtani? Minulla on koulutus, työ, ystäviä ja intohimon kohteita. Painoindeksi on 20,5. Ihan nätti olen kun panostan vähän ulkonäköön. Saan kaupungilla katseita. En kuitenkaan ole mikään missi.

Mitäs sanotte?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut on eronnut, ei sinkku. Ei hetken aikaa ilman seksiä oleminenkaan sinusta enää neitsyttä tee.

Vierailija
22/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Ymmärrän että panomiehiä löytyy. Puhun nyt ihan vakavasta suhteesta.

Ja juuri sen takia on tärkeä tietää heti ensimmäisessä viestissä kysytyt asiat. Niin voidaan arvioida jos olet tyttismatskua tai ei.

Mä en alennu mihinkään peppupano-kysymyksiin vastaamaan. Kukaan fiksu mies ei pidä tuota minään mittarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanoisin itseäni yh-Äidiksi kun en ole sellainen?

Asutko lapsesi kanssa kahdestaan? Jos asut niin olet yh-äiti eli yksinhuoltajaäiti.

Vierailija
24/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut on eronnut, ei sinkku. Ei hetken aikaa ilman seksiä oleminenkaan sinusta enää neitsyttä tee.

Mistäköhän olet saanut käsityksen, että sinkku tarkoittaa ihmistä joka ei ole koskaan seurustellut? Sua on nyt kyllä huijattu,sori.

Vierailija
25/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on lapsi ja nainen on eronnut/leski/sinkku on auttamatta kuitenkin Yh..ei se sitä muuta vaikka lapsi on isällään välillä.

Vierailija
26/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäiti on oksymoron. Oikea termi on yh-äiti.

Onko sellainenkin äiti yh-äiti, jolla on lasten isän kanssa yhteishuoltajuus ja lapset ovat vuoroviikoin isällään? Itse käsitän yh-äidin yksinhuoltajana,mitä eronnut ei automaattisesti ole.

Vaikka on yhteishuoltajuus niin kyllå silloin on kuitenkin yh koska asuu tahollaan lasten kanssa keskenään. Vai oletko omasta mielestäsi esim lapseton silloin kun lapset on isällään?

Vierailija
27/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on vientiä. Ikinä ei ole ollut lapsi esteenä, vaikka miehet usein näin palstoilla uhoavat. Valinnan vaikeus on ongelma ja ajanpuute, ei muu.

T. Toinen samanmoinen

Vierailija
28/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on vientiä. Ikinä ei ole ollut lapsi esteenä, vaikka miehet usein näin palstoilla uhoavat. Valinnan vaikeus on ongelma ja ajanpuute, ei muu.

T. Toinen samanmoinen

Panoksi käy aika pitkälti mutta vakavaan pariutumiseen lapsi voi olla aika este.

Vierailija
29/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän olet saanut käsityksen, että sinkku tarkoittaa ihmistä joka ei ole koskaan seurustellut? Sua on nyt kyllä huijattu,sori.

Eronneella tarkoitetaan avioliitossa ollutta, ja sinkku tarkoittaa naimatonta.

"Naimaton on henkilö, joka ei ole solminut avioliittoa. Naimatonta henkilöä voidaan sanoa myös sinkuksi (engl. single)."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Naimattomuus

Vierailija
30/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on arvokas persoona ihan sen näköisenä ja kokoisena, kuin on!

Vierailija
31/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa jos ei tarvitse tavata lasta tai tämän isää. Onhan lapsi kantasuomalaisen näköinen?

Vierailija
32/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen samanmoinen

Panoksi käy aika pitkälti mutta vakavaan pariutumiseen lapsi voi olla aika este.

Eipä ole sekään ollut esteenä, yleensä se minun puoleltani tulee päätös "erota" valikoiva kun olen. Se on jännä juttu miten kovasti näillä palstoilla uhotaan ja irl meno aivan eri. Kaipa se vain niin on, että tarjontaa naisille on niin paljon, että ei siinä miehet päätä. Eikö tästäkin aina narista kun naisille käy vain ne alfalääkärit ja lentäjät, ristiriitaista eikö ;)

Vierailija
33/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi.

-Sinkkumies 35v

Vierailija
34/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi markkina arvo! kirjoitti:

Jokainen ihminen on arvokas persoona ihan sen näköisenä ja kokoisena, kuin on!

Hyvin sanottu. Mutta kyllä minä voisin siksi kiinnostua oikein hyvin myös sinkkuäidistä kumppanina. Mutta toki hänessä, korjaan heissä olisi enempi haastetta, koska jotenkin alitajuisesti oletan, että 32 vuotiaan sinkkuäidin lapsi on vielä melko nuori ja enempi -vähempi riippuvainen äidistään.

Toisin sanoen koen, ettei riittäsi se, että minä ja sinkkuäiti ihastuttaisiin ja kuka ties vielä rakastuttaisiinkin toisiimme. Tämän lisäksi toivoisin voivani luoda hyvät ja mahd. mutkattomat välit hänen lapseen  (tai lapsiin).

Hieman varuillaan olisin, jos sinkkuäiti  sanoisi (/alkaisi selittämään), että kuinka minä olisin hänelle "se" kaikkein rakkain... Ja vielä enemmän varuillani olisin, jos hän kertoisi, että hänellä on lapsi(a) mutta oikeastaan hän ei haluaisi olla hänen (lapsen) kanssa yhtään missään tekemisissä.    

Vierailija
35/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen samanmoinen

Eipä ole sekään ollut esteenä, yleensä se minun puoleltani tulee päätös "erota" valikoiva kun olen. Se on jännä juttu miten kovasti näillä palstoilla uhotaan ja irl meno aivan eri. Kaipa se vain niin on, että tarjontaa naisille on niin paljon, että ei siinä miehet päätä. Eikö tästäkin aina narista kun naisille käy vain ne alfalääkärit ja lentäjät, ristiriitaista eikö ;)

Nainen päättää yksin kenen kanssa seurustelee eikä miehellä ole siihen sanottavaa. Niinkö?

Vierailija
36/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen samanmoinen

Nainen päättää yksin kenen kanssa seurustelee eikä miehellä ole siihen sanottavaa. Niinkö?

Harvoin kai sitä molemmat sanovat yhtäaikaa lauseen, jolla ilmaisevat halunsa erota.  - Kyllä nainen kuin mieskin voi haluta erota, vaikka toisen mielestä: kaikki on hyvin, eikä ollenkaan pysty tai kenties haluakaan nähdä syitä sille, miksi toinen haluaisi erota; en -vaikka en olekaan yksinhuoltaja- pysty ymmärtämmän kun osa tuntuu ajattelevan, että yksinhuoltajan pitäisi tyytyä, jotenkin vähempään kuin sellainen jolla ei ole jälkikasvua. - Minusta (miehenä) hän "anisaitsee" vähintään yhtä paljon. Laps(i)en vuoksi tekisi mieleni sanoa, että toisinaan jopa enemmänkin; isäpuolen tai äitipuolen rooli ei ole uskoakseni aina kovinkaan helppo, olkoonkin, että lapsilla on "jo" molemmat vanhemmat. 

Vierailija
37/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole hakemassa/antamassa seksiseuraa. Muutenkin kuuluu periaatteisiin, ettei seksiä vielä tapailuvaiheessa.

Ap

Hyvää sinkkuelämää! 

Vierailija
38/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole hakemassa/antamassa seksiseuraa. Muutenkin kuuluu periaatteisiin, ettei seksiä vielä tapailuvaiheessa.

Ap

Siis mitä ? Tapailet vaikka jotain miestä 3-4krt viikossa ja vielä 3-6kk jälkeen ei seksiä vai ?

Jos vastaus on kyllä niin hyvää yötä ja huomenta.

Ei mitään järkeä haaskata aikaa, tyhjää saa pyytämättäkin eikä ehkä muutenkaan suurin osa yh äideistä ole kovinkaan paljon tavoittelemisen arvoisia vaikka se hoikkuus/normaali vartalo onkin plussaa, mutta lapset ja erityisesti pienet lapset ovat pitkä miinus.

Vierailija
39/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia max 2? Sama isä molemmilla? Isä suomalainen?

Ongelmia tulee varsinkin jos lapsia on paljon ja ovat vieläpä eri isille.

Vierailija
40/69 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että heikko :/ Olen samanikäinen 1 jo ison lapsen sinkkuäiti. Entinen malli eli ulkonäössä tai ainakaan kropassa ei pitäisi olla vikaa, omaisuuden arvo 7-numeroinen mutta silti hyvin perinteisen naisellinen ja mukava, enkä vaadi mieheltä kovinkaan paljoa. Silti kolmenkympin jälkeen saldo on ollut 1 tapailusuhde joka kaatui lapseen ja about kerran kuussa treffejä joista ei seuraa sen enempää. Panosuhteita ja yhden illan juttuja saisin niin paljon kun haluaisin muttei minusta kukaan taida tosissaan kiinnostua :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan