Kahvitarjoilu & ketogeeninen dieetti
Lapsen synttärikahvit olisi viikonloppuna, puolet vieraista on keksineet ryhtyä ketodieetille. Mitähän pitäisi laittaa tarjolle, mustaa kahvia ja pihvi...?
Kommentit (13)
Pähkinöitä, tummaa suklaata, jauhoton mutakakku
Ketoilijat harvoin kaipaavat mitään herkkuja. Kaikkein helpoin on Ketojäätelö tai leipäjuusto marjoilla, mutta kaikki ei noista tykkää.
Tyhmä ja lapsellinen provo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja lapsellinen provo aloitus.
Tyhmä voi olla mutta provo ei. Sukujoulussa saimme todistaa yhden ketodieetille onnistuneesti laihtuneen saavuttamia tuloksia, mutta en hoksannut että puoli sukua ottaa tämän metodin nyt käyttöön. Mulla ei sinällään ole mitään sitä vastaan jos ihmiset etsii ja löytää itselleen hyviä tapoja huolehtia terveydestään, mutta kun oli jo lapsen kanssa mietitty laktoositon ja munaton kahvitarjoilu joka huomioi myös suklaata inhoavat ja joulu jälkeen "raskaan ruuan" voivottelijat niin myönnän että ensireaktio tähän tietoon oli itsekäs ärsytys. Varsinkin kun erikoisruokavalioiden huomioiminen on itselle ollut kunnia-asia mutta tämä ketojuttu on mulle vielä vieras.
Pitää miettiä uusiksi. Tässä tulikin jotain ideoita ja vinkkejä niiden etsintään, kiitos niistä!
Ketoleivonnaisia on vaikka millä mitalla.
Googleta.
Vierailija kirjoitti:
Googleta.
Mä otin tällä tavalla haltuun gluteenittoman, mutta se vaati kyllä monta yritystä ja erehdystä ja erinäisiä enimmäkseen syömättä jääneitä tuotoksia, joten sillä ajattelin kysyä kokeneempien ideoita noviisille.
Vierailija kirjoitti:
Googleta.
Porsaan tekee mieli jatkuvasti makeaa... röhröh.
Älä tarjoa kuin kahvia. Ei niillä ole nälkä kuitenkaan.
Harva ketoilija syö niitä Ketoleivonnaisia. Ketoilija ei kaipaa kahvipöytään mitään. He syövät n kolme kertaa päivässä eivätkä napostele.
Vierailija kirjoitti:
Harva ketoilija syö niitä Ketoleivonnaisia. Ketoilija ei kaipaa kahvipöytään mitään. He syövät n kolme kertaa päivässä eivätkä napostele.
Jotkut ketoilijat syö usein ja erittäin vähän kerrallaan. Ihmiset ovat erilaisia.
Ap.kysyjälle ehdottaisin juustotarjotinta, pähkinöitä, ja Lohilon ketojäätelöä.
Jos ihmisillä on hankala erityisruokavalio, heidän täytyy joko ilmoittaa tarkasti mitä voivat syödä, kertoa juovansa vain kahvia/teetä, tai/ ja tuoda omat eväät.
Muistelen, että jostakin löytyy keto-mutakakku -ohje. Oli hyvää, mutta ohjetta minulla ei valitettavasti enää ole.