Kirjoita juntein lause, minkä keksit
"Ei tupakka ole vaarallista. Minäkin olen 15-vuotiaasta asti polttanut ja hengissä ollaan!"
Kommentit (393)
Elämä ei ole ruusuilla tanssimista.
Pata kattilaa soimaa.
Ei ole penaalin terävin kynä.
Silmäsi ovat kuin tähdet.
"oon pahoillani että petin ja se oli väärin, mutta olin vaan niin vitun päissään!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meillä on unelma"
Unelmahan oli että kaikki maassa asuvat tulevat toimeen keskenään. Mutta minä en halua tulla toimeen typerysten, natsien ja rasistien kanssa.
Joten on tuo kyllä juntti lause.
EN minäkään!! kehtaavat tulla tänne raiskaamaan, tappelemaan ja valittamaan puurosta.
SuosittuNuorista äideistä on tullut uusavuttomia, enää ei osata edes jouluherkkuja koulun myyjäisiin leipoa
Olen akateemisesti koulutettu nainen.
Saara Aalto on lepso ja sen naisystävä myös ja aivan kauhea ihminen ja minua huonompi laulaja ja miksi se pääsee euroviisuihin ja meikämandolinon täytyy kirjoitella näin fiksuja joka päivä vain vauvapalstalla ja suoli24:een eikä Seiskaan että no fear vaan kaikiille. Kirjoitinko jo no fear?
Sijaitsevatko nännit emättimessä?
"Jos kaks miestä menee naimisiin niin kumpi niistä laittaa sen mekon päälleen?"
Ja typerä nauru sen jälkeen.
"En ole rasisti, mutta..."
"Maksaa näin paljon! Sehän olisi markoissa..."
Tämä ei nyt varsinaisesti ole lause eli menee vähän aiheen ohi, mutta se, että joku luo Facebookiin jonkun junttimaisen profiilin valenimellä, tyyliin "Paavo Roikkumuna" tai "Kunnia Kansalainen" ja kommentoi tällä profiililla törkeyksiä. Kohdassa koulutus lukee yleensä "elämän kova koulu" ja kohdassa työpaikka "tyämiäs" ja muuta vastaavaa.
"Lähetääks viikonloppuna Tallinnaa hakee viinaa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meillä on unelma"
Unelmahan oli että kaikki maassa asuvat tulevat toimeen keskenään. Mutta minä en halua tulla toimeen typerysten, natsien ja rasistien kanssa.
Joten on tuo kyllä juntti lause.
Kyllä toimeen pitäisi pystyä tulemaan. Tavallisen tyhmä saa olla ihminen, jos arvioi toisia ihonvärin perusteella, koska sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kaikki ovat ihmisiä riippumatta väristä.
"Jos turkistarhaus lopetetaan Suomesta, niin eläimet kärsii kiinassa".
(vinkki, kärsii ne muutenkin Kiinassa)
Mitä äiät. Lähetäänkö ajamaan kelekalla joelle.
"Voi kun meillä ei ole.." semmoisella surkealla äänellä, pitäisi sanoa: "Täällä ei ole". Siis ihminen on jossain muualla kuin kotonaan!
Home sweet home
Juntein. Ikinä.
Se riippuu siitä mistä se roikkuu.