Kirjoita juntein lause, minkä keksit
"Ei tupakka ole vaarallista. Minäkin olen 15-vuotiaasta asti polttanut ja hengissä ollaan!"
Kommentit (393)
https://www.kotimaa24.fi/blogit/paavi-luther-ja-teologinen-paskan-jauha…
Vuonna 1542 Luther jutteli teologian opiskelijoille ja muille ruokapöytänsä ääressä istuneille omasta lähestyvästä kuolemastaan näin: ”Olen saanut maailmasta kyllikseni ja sekin on saanut minusta kyllikseen, ja olen tähän tyytyväinen. Maailman mielestä olisi hyvä päästä minusta eroon, ja sen se myös tulee havaitsemaan. Onhan niin, kuten usein olen sanonut: minä olen kypsä ja paska ja maailma on suuri peräaukko; siksi erkanemme toisistamme pian. – Kiitän sinua, rakas Jumala, että annat minun olla sinun pienessä joukossasi, joka kärsii vainoa sinun sanasi tähden”. (Pöytäpuhe n:o 5537)
tuohan ei ole junttua vaa hyvin älykäs juttu lopulta, utse aiakin pidä nykykirkkoa paskana, josta eroan pian
WC-paperin pitää olla päin x.
Ananas kuuluu / ei kuulu pizzaan.
X:n pitää olla leivällä ennen y:tä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaan mun mielipide
Tämä! Ja tähän vielä joku typerä mielipide eteen. Esim. ite oon kuullut tällaisen: "Mun mielestä homot ja lesbot nyt vaan on sairaita! Mut tää on vaan mun mielipide."
Ja perustella ei tarvitse, koska "tää on vaan mun mielipide".
Mikä ei tapa se vahvistaa, en kyllä usko että paniikkikohtaus ketään vahvistaa vaikkei tapakaan mm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaan mun mielipide
Tämä! Ja tähän vielä joku typerä mielipide eteen. Esim. ite oon kuullut tällaisen: "Mun mielestä homot ja lesbot nyt vaan on sairaita! Mut tää on vaan mun mielipide."
Ja perustella ei tarvitse, koska "tää on vaan mun mielipide".
Juuri näin. Toinen vastaava: "Mä nyt en vaan periaatteesta voi hyväksyä homoja/lesboja/tms." eikä tietenkään osata sen tarkemmin avata, mikä periaate on kyseessä ja miksi.
"Suomi Suomalaisille!"
"Karjala takasin, vaikka pullo kerrallaan prkl!"
"Kasvissyöjät on hinttejä!"
"Akka ratissa, auto saletisti ojassa!"
"Saletisti natsaa"
"Aikuisten oikeesti"
Vain muutama mainitakseni
Voi porkkanaankin tukehtua / ämpäriinkin hukkua. / Voit vaikka jäädä huomenna auton alle. Ei elämästä koskaan tiedä. (Argumentoidessa jonkin vahingollisen tekemisen puolesta.)
Vierailija kirjoitti:
Kävin laporatiossa ja rönttenissä.
Ja lääkäri määräsi ripaspaania.
Kasvissyöjät on idiootteja! Söisivät kunnon ruokaa!
Oon tehny diilin pupun kanssa: mä en syö pupun ruokia ja pupu ei syö mun ruokia
Pittää lähteä pallipyykille. *puistatus*
Se kun joku sanoo lähtiessään junttimaisen kuivasti "palataan".
Vierailija kirjoitti:
"Tosimies ei mittään rehuja syö!"
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny diilin pupun kanssa: mä en syö pupun ruokia ja pupu ei syö mun ruokia
"Ai syöt jotain pupunruokaa?" (kun syön esim. kanasalaatin)
Vituttaa kyllä kun tosi monet n. 40v miehet on tämmösiä vielä nykyäänkin. Ainakin ne, jotka on tullut tässä nettideittaillessa vastaan. Kyllä tulee heti junttifiilis.
Valitettavasti myös mun isä viljelee näitä, mutta se onkin 65v jo ja kokee nämä hauskoina. Samoin kun että jos kassa/tarjoilija/kuka vaan kysyy plussa- tai bonuskorttia, niin vastaus on AINA "ei mulla oo kun vaan tää miinuskortti heheheh" ja ojentaa luotto/pankkikortin. Muitakin hänen mielestään tosi hassuja isävitsejä viljelee, mitkä nyt on vaan tyhmiä mun mielestä.
Helsinki on hyvä asuinkaupunki.
Jos olette kerran itse niin epäjuntteja, niin käykääpä turisemassa jotain vähempi junttia tuonne: https://www.vauva.fi/keskustelu/3033984/puhutaan-vaihteeksi-syvallisia