Kirjoita juntein lause, minkä keksit
"Ei tupakka ole vaarallista. Minäkin olen 15-vuotiaasta asti polttanut ja hengissä ollaan!"
Kommentit (393)
Isosti (jotain).
Voimaannuttava (se ja se).
Ihan parhautta.
Kehä III ulkopuolella ei ole elämää
Miksei naiset tykkää kilttimiehistä?
Vierailija kirjoitti:
Kehä III ulkopuolella ei ole elämää
Tuo onkin junttia. Oikeasti se on "Bulevardin pohjoispuolella..."
"Kiitos kiinnostuksesta yritystämme kohtaan. Saimme työtehtävään 5000 hakemusta. Valitettavasti valintamme ei kohdistunut tällä kertaa sinuun. "
"Herrat sen kun vaan pelaa pasianssia työkoneella kaikki päivät ja kieriskelee silti rahassa. Minä sen sijaan teen OIKEAA työtä."
Huippua, pitkässä juoksussa itseasiassa näin on näppylät sano mummo ku kissalla hiiriä pyyhki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meillä on unelma"
Unelmahan oli että kaikki maassa asuvat tulevat toimeen keskenään. Mutta minä en halua tulla toimeen typerysten, natsien ja rasistien kanssa.
Joten on tuo kyllä juntti lause.Ensimmäinen loukkaantunut parempi ihminen osui paikalle.
Tuo "Meillä on unelma" kuuluu kyllä sarjaan Kaikkein Naiiveimmat Lausahdukset.
"Riittääkö 200 grammaa makaronilaatikkoa vierasta kohden ?"
MInkäslaista viinaa tämä absintti on?
Somessa:
äidin vapaa päivä vihdoinkin,,, kullan nuppu vihdoinkin unilla,, herkku ateria ja lasi valko viintä #olentämänanasainnut #omaaaikaa
ja kuva roiskeläpästä sekä ylipainoisesta kersasta
Suomenkielinen: "naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni", "naisellinen nainen on muodokas (mitvit?)" tai "luut on koirille" tai vastaava paskanjauhanta naisen painoon liittyen. Anorektikoksi on joidenkin naistenkin mielestä sopivaa haukkua, odota vaan kun sanot jotakuta läskiksi.
Englanninkielinen: "Live Love Laugh" -tyyliset turhat mietelauseet.