Kirjoita juntein lause, minkä keksit
"Ei tupakka ole vaarallista. Minäkin olen 15-vuotiaasta asti polttanut ja hengissä ollaan!"
Kommentit (393)
Eihän se nyt mitään jos vähän koittaa, sitähän sä haluat.
Hieman aiheen vierestä, mutta eihän junttiudessa aina mitään pahaa ole. Äitini sisko on miehensä kanssa juntteja: kuuntelevat tyyliin Popedaa ja käyvät abc:llä syömässä harva se päivä, kun haluavat syödä ”ulkona”. Ja on heissä muutenkin monia ns. junttimaisia piirteitä. Mutta silti he ovat hyväsydämisiä ja toisille ihmisille aidosti hyvää toivovia sekä omalla tavallaan rentoja ja hauskojakin.
Räplää ittes märäksi sillä aikaa kun minä käyn paskalla.
"Vieläks sulla menee kauan?" vessan oven läpi huudettuna.
Tai oikeastaan ihan mikä tahansa lause vessan ulkopuolelta huudettuna, jos ei ole suunnilleen talo tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Hieman aiheen vierestä, mutta eihän junttiudessa aina mitään pahaa ole. Äitini sisko on miehensä kanssa juntteja: kuuntelevat tyyliin Popedaa ja käyvät abc:llä syömässä harva se päivä, kun haluavat syödä ”ulkona”. Ja on heissä muutenkin monia ns. junttimaisia piirteitä. Mutta silti he ovat hyväsydämisiä ja toisille ihmisille aidosti hyvää toivovia sekä omalla tavallaan rentoja ja hauskojakin.
Mä ainakin koin, ettei tässä tarkoitettu sellaista "maalaisjunttiutta", vaan yleistyperyyttä.
Olen itse stadilainen, enkä käsitä kehäkolmosen "väärällä puolella" asuvien vähättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen paikka on keittiössä.. aijumalauta
Tässä on kyllä ehdottomasti junteinta tuo "aijumalauta".
Ite oot
Vitun juntti!
Ai jonkun mielestä tämä ei ollut junttimaista? Minusta ainakin kaikki kiroajat paljastavat oman alemman sosiaaliluokkansa ja typeryytensä.
"Sirkkoja myydään ruokakaupoissa? Ällöttävää. Kierretään ne kaupat tästä lähtien kaukaa."
"Kiitos mestari" (Ihan sama, mitä Halla-aho sanoo, oppilaat kiittävät mestariaan) Toinen on "Feminismi on syöpää" ja "Nainen kuuluu keittiöön". Oksettavin kaikista on kuitenkin tuo "räplää ittes märäksi kun käyn paskalla"
Henget puhuu mutta kansa ei ymmärrä.
Kävin laporatiossa ja rönttenissä.
Kylä tuo minnee on sellane vempele.