Kirjoita juntein lause, minkä keksit
"Ei tupakka ole vaarallista. Minäkin olen 15-vuotiaasta asti polttanut ja hengissä ollaan!"
Kommentit (393)
Hanki elämä!
Miten joku voi kokea itsensä ihmiseksi viljellessään tätä kivikautista nokkeluutta.
Sitten on näitä sanontoja, jotka eivät kieliopillisesti täytä lauseen tunnusmerkkejä. Tuttava sanoo usein:
-asiasta kukkaruukkuun
Siinä vaiheessa hirttäytyminen käy mielessä...
"Talo elää tavallaan, vieraat lähtee ajallaan"
Vierailija kirjoitti:
Home sweet home
Juntein. Ikinä.
Joo, ja varsinkin, jos sattuu hima oleen homeessa.
Pankki ei anna lainaa niin otan pikavipin.
"Maassa maan tavalla tai maasta pois!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaan mun mielipide
Tämä! Ja tähän vielä joku typerä mielipide eteen. Esim. ite oon kuullut tällaisen: "Mun mielestä homot ja lesbot nyt vaan on sairaita! Mut tää on vaan mun mielipide."
Ja perustella ei tarvitse, koska "tää on vaan mun mielipide".
En ole itse ainakaan kuullutaank, ettei homoseksuaaleja kritisoivien suusta ole tullut muka perusteluja. Paras on se että, Jumala loi naisen ja miehen, ei kahta miestä tai naista yhtymään ja täyttämään maa.
Sitäpaitsi homous/lesbous on iljettävää ja epänormaalia ja kaikki te tiedätte että tämä on totta, mutta kun keisarilla ei ole vaatteita ja te "ette huomaa" sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaan mun mielipide
Tämä! Ja tähän vielä joku typerä mielipide eteen. Esim. ite oon kuullut tällaisen: "Mun mielestä homot ja lesbot nyt vaan on sairaita! Mut tää on vaan mun mielipide."
Ja perustella ei tarvitse, koska "tää on vaan mun mielipide".En ole itse ainakaan kuullutaank, ettei homoseksuaaleja kritisoivien suusta ole tullut muka perusteluja. Paras on se että, Jumala loi naisen ja miehen, ei kahta miestä tai naista yhtymään ja täyttämään maa.
Sitäpaitsi homous/lesbous on iljettävää ja epänormaalia ja kaikki te tiedätte että tämä on totta, mutta kun keisarilla ei ole vaatteita ja te "ette huomaa" sitä.
Siis kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Maassa maan tavalla tai maasta pois!!"
Pyh - Tuohan on TOTTA.
Oot lähteny