Kirjoita juntein lause, minkä keksit
"Ei tupakka ole vaarallista. Minäkin olen 15-vuotiaasta asti polttanut ja hengissä ollaan!"
Kommentit (393)
Meni synttärit pilalle kun anoppi toi kakun jossa värikkäitä karkkeja päällä, ei todellakaan sopinut mun hillittyyn sisustukseen
Makkara on hyvää, lisää makkaraa!
Tänään luettua: "Turkistarhaus on alueellista ja kulttuurista perintöä" tms... Just. Taitaa olla tietämättömien pohjalaisten junttiuden perintöä korkeintaan. Kun miettii sitä, miten asiat maailmassa muuttuvat ja ovat muuttuneet, ihmisten ja eläinten kivusta ja käsittelystä tiedetään enemmän, eettisyys on tiedostettu, jne... Esim Jätetäänkö edelleenkin keskoset kylmän ikkunan eteen kuolemaan tahallaan, vain koska "kulttuuriperintöä"?...
Jokainen on onnensa seppä.
Menestys on säkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti!
Eikä ole. 1970-luvulla yle:n (no silloin ei kyllä kaupallisia radioita ollutkaan) toimittajan "Stig Framåt":in juontoaloitus ohjelmassa. " Hyvää huomenta /iltaa kaikille tasapuolisesti". Ainut junttius virheellisessä plagiaatissa on tuo " vaan". Ja junttia on se ettei tiedä sanojen "vaan" ja "vain" eroa.
Junttia lauseessa on se, että sen esitti aikoinaan yksi Elvis, suuri johtaja, joka aamulla astuttuaan erään oppilaitoksen luokkaan, esitti sen hyvin alentuvasti muille ikäisille oppilaille ja nimenomaan käyttäen sanaa vaan siinä välissä. Että tiedoksi vaaaaan sullekin tietämätön pätijä.
Alentuvasti, eli henkilö joutui tosiaan ITSE alentumaan tasollenne. Varmaan tarkoitit "alentavasti", jolloin henkilö olisi alentanut kuulijoitaan.
Elokapina potee ilmastoahdistusta.
Mun esihenkilön puoliso ei ymmärrä mun psyykettä.