Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksamista Paula Sieviselle! Toivottavasti pääset sieltä kellarista pois!

Vierailija
10.04.2006 |

Kamala se Aaro miten tuollaista meni tekemään. Missäköhän päin se kellari on? On se jo kumma, että telkkarissa näytetään ja poliisit eivät mene etsimään Paulaa. Onko uutisissa ollut joko Paula on löydetty?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytön ukko! Olisin muuten mennyt lankaan, mutta onneksi joku muistutti että ei puhu Suomea. Unohdin sen aivan, kun ne kirjatkin on sSuomeksi ja niissä Kut kyllä puhuu Suomea! Mites tämä on mahdollista, kertokaa se. Kurt on kyllä niiiin ihana. Jospa se Kurt on siellä kuitenkin. Kurt - jos luet tän viestin niin terveisiä vaan kovasti. Mä oon sun fani, aina. oot niin söpö.

Vierailija
102/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole vielä niin mä voin soittaa sille. Saatais homma pyörimään kunnolla...on senverran hyvä kyttä toi Veli ja TT kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelevat kuulemma yhdessä maastapakoa Kanarialle TiTi-nalle asuissa. Olen tehnyt asiasta ilmoituksen viranomaisille, että pitävät silmänsä auki.

Vierailija
104/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kuin hieman yli puoli tuntia!!

Oon nyt pörrännyt autolla täällä sipoossa jo aika kauan ja syynännyt suurimman osan taloista. Muutamassa vanha nainen sai sydänkohtauksen kun kiljuen ryntäsin oven raosta sisään, pippurisuihkeet ja lapsen leikkipistoolit kourassa sinua huutaen. Olisit varmaan jo vastannut jos oikeaan taloon olisin päätynyt!

Minulla on tämä kannettava mukana ja katson ja syynään sinun webkamera lähetyksen sitten puoli kahdeksalta jos saisin lisää vinkkejä olinpaikastasi!

KESTÄ PAULA!!! ME TULEMME JOKAINEN TAHOLLAMME!!

Vierailija
105/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ehtinyt, kun yhtäkkiä musiikki alkoi soida ja mä jotenkin vaan jähmetyin.

Kestä Paula!

Terv. Ismo

Vierailija
106/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänään en ehtinyt, kun yhtäkkiä musiikki alkoi soida ja mä jotenkin vaan jähmetyin.

Kestä Paula!

Terv. Ismo

Vierailija
107/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun asias on nyt huonosti, Lasse lähti Pariisiin, hehhehhe. Syytä vaan ittees, mun kanssa et pelleile. Oijoi, pikku Paulaa, kuka sinut nyt pelastaa. kjäähhähää.

-Aaro-

Vierailija
108/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet kunnossa. Pistä nyt jotain elonmerkkiä itsestäsi! <3

Vierailija
109/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jumpassa niin en nähnyt telkkaria siinä puoli kahdeksan maissa ollenkaan. kovasti huolettaa että mitä paulalle kuuluu :(

Vierailija
110/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tässä yön pimetessä lähteä Sipooseen suorittamaan tehtävääni loppuun... hyvästi Paula. Eli teidän mammojen ei kannata olla liian lähellä taloa!

Vierailija
111/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt äkkiä! Joku on oven takana.. eikä se kuulosta av-mammalta ollenkaan.

- Paula

Vierailija
112/118 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs me NYT tehdään???

Vierailija
113/118 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula mitä sä syötät sille severille, kun on niin reippaasti kasvanut?

Vierailija
114/118 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tehdään kaikki ruoka alusta asti itse. Aina on hirvipaistia ja muuta terveellistä, ei mitään nugetteja ja pussimuusia.

Vierailija
115/118 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tehdään kaikki ruoka alusta asti itse. Aina on hirvipaistia ja muuta terveellistä, ei mitään nugetteja ja pussimuusia.

Vierailija
116/118 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on oleva julma, kun AV-mammat julmistuu, on siitä leikki kaukana. Kastraatio olisi oiva rangaistus sinunlaiselle kikololle.

Paula hyvä, ota iha rauhallisesti. Ootko päässy edes pissalle johonkin nurkkaan? Sullahan oli siellä jotain rätei ja lumpui, toivottavasti ne edes vähän lämmittää.

Ja Ismo kiltti, älä päästä sitä Lassea sinne Pariisiin! Paula tarvitsee Lassen tukea kun pääsee sieltä kopista pois.

Vierailija
117/118 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää nimittäin siltä, että Kata Kärkkäisen uusi mies on joko sekaantunut tai sotkettu tahtomattaan tähän tapaukseen. Viime tai toissaviikollahan esiteltiin iltasanomissa erästä punaista taloa Sipoossa. Talo oli kuntokartoituksen tarpeessa.

Nii-in. Alkavatko hälytyskellot soida teilläkin!

Uudeksi omistajapariskunnaksi mainittiin kärkkäiset. Valitettavasti sijainnista ei sanottu mitään. Mutta ehkäpä joku voisi soittaa Sipoon rakennusvalvontaan ja kysyä suoraan. Minä nimittäin luulen, että se Aaro on niin kiero kaveri, että se on kätkeytynyt jonkun muun henkilön taakse, ettei sen jäljille päästä.

Vierailija
118/118 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa Lasselle? ENtä saatkohan Laura takaisin työpaikkasi?

Kyllä on vielä paljon jännää edessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän