Jaksamista Paula Sieviselle! Toivottavasti pääset sieltä kellarista pois!
Kamala se Aaro miten tuollaista meni tekemään. Missäköhän päin se kellari on? On se jo kumma, että telkkarissa näytetään ja poliisit eivät mene etsimään Paulaa. Onko uutisissa ollut joko Paula on löydetty?
Kommentit (118)
Toivottavasti Aaro-ilkiö ei keksi mitään juonia heidän päänsä menoksi.
ettet vaan olis viekotellut Aaroa ja jostain hotellihuoneesta apua huutelet. Mun oma Aaro on niiiiin ihana, täynnä yllätyksiä.
-Laura-
Koittakaa nyt av-mammat jaksaa kävellä ulkona! Ette te minun huutoa sinne käynnissä olevaan autoon kuule!
Taidatte olla aika yksinkertaisia! Nälkä tekee kiukkuiseksi...
-Paula
Se punatukkainen, Teemun äippä.
No siis kaikki Sipoon kansalaiset herätkää ja korvat hörölleen.
t. en muista numeroa, mutta ihan tuolla alussa kehotin keravalaisia tarkkaavaisuuteen. Anteeksi vain kaikki Keravan ihmiset, joita turhaan hälyttelin barrikaadeille.
Vierailija:
Koittakaa nyt av-mammat jaksaa kävellä ulkona! Ette te minun huutoa sinne käynnissä olevaan autoon kuule!
Taidatte olla aika yksinkertaisia! Nälkä tekee kiukkuiseksi...-Paula
Silloin joskus meillä oli toooodella uskomaton suhde! Tiedän että Aaro osaa sanoa juuri ne oikeat sanat mitä nainen tahtoo kuulla! Ja onhan hän aika uskomaton sängyssäkin (kaiholla muistelen sitä aikaa...). Mutta mieleltään Aaro on hyvin hyvin sairas! Älä pliis, mene naimisiin hänen kanssaan!
Ja Helin lesbous on meidän perheen asia. Tuo tyttöihastus ei ole mitään vakavaa vaan ihan ohimenevä vaihe kuten joku flunssa tai muu. Heli nyt on vähän arka näissä miehen ja naisen välisissä intiimeissä asioissa ja on päättänyt tutustua naiselliseen vartaloonsa toisen naisen avulla. Yritän ohjata hänet taas miesten pariin.
-Paula
Ollaan nyt täällä Sipoon metsissä ja miehen kannettavalla viestittelen. Täällä on tosi pimeetä. Osaako kukaan sanoa jotain tuntomerkkejä siitä talosta? Muistatko sinä Paula mitään?
Kun ei oikein syvemmälle metsään uskalla mennä, kun piti ottaa lapset mukaan (ei lapsenvahtia) ja Reimatecit oli pesussa niin ollaan nyt tuollaisella onnettomalla takki ja siistit housut yhdistelmällä matkassa.
Mutta Paula jaksa vielä. Kohta pääset pizzalle!
Niissähän on aina tosi ihania miehisiä ja rikkaita miehiä.
kivijalassa pieni ovi tänne kellariin/talon alle!
Tulkaa pian, lampusta loppuu pian patteri!
Tuo Helin ujous miesten kanssa varmaan johtuu juuri noista Harlekiini ym. romantiikkakirjoista, koska olen koko ikäni niitä suomentanut kotona ja Heli on tainnut lukea niitä liian nuorena salaa... Kai tuon maistrtaatin rekisteröinnin voi vielä perua!!!
- hätääntynyt Paula
Joo, punainen puutalo, jossa vihreä se kellarin ovi.
En voi jättää ystävääni pulaan!
-Paula
Missä Oona on?
Menen heti soittamaan karille,että
tulee heti tänne Helsinkiin.
T: Ulla
Ettei vaan Aaro aio pukeutua nyt minuksi ja karkaa maasta minun passillani..
Väärä talo oli. Kukaan ei käynyt juuri tämän punaisen talon luona huhuilemassa!
-Paula
Kari on matkalla Lauran luo Oonaa katsomaan. Oli kovin huolissaan.
Pistän etsintäpartion matkaan lihapullia ja persikoita, niin saat Paula sitten evästä, jos se pizza pilaantunut sitten jo kun etsintäpartio sinut löytää.
-Ulla
Ullalla on varmaan tietoa, kysytään siltä!
kun on pitänyt kertoilla ihmisille tästä kaappauksesta! Hei mutta, minähän olen ennustanut ihmisille, ehkä voisin ennustaa Lasselle, ja sitä kautta paljastuisi missä Paula on!
Yritä kestää, kyllä sinut kohta löydetään ja saat pizaa ja punaviiniä. Haluaisitko suklaata jälkkäriksi?
Ja vielä siitä Helistä...Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää sitä tyttöä, sehän on niin rakastunut siihen Teresaan. Parhaiten voit rakastaa tytärtäsi hyväksymällä hänet sellaisena kuin hän on, eikö niin!!!
No, yritä kestää, tulossa ollaan. Jaksuja ja voimahaleja =))