Jaksamista Paula Sieviselle! Toivottavasti pääset sieltä kellarista pois!
Kamala se Aaro miten tuollaista meni tekemään. Missäköhän päin se kellari on? On se jo kumma, että telkkarissa näytetään ja poliisit eivät mene etsimään Paulaa. Onko uutisissa ollut joko Paula on löydetty?
Kommentit (118)
auttakaa nyt jumalan tähden ja hänen nimissään minut ulos täältä! PERKELE! t. paula
Paula, tänään pääset sieltä pois, tuossa kasin maissa viimeistään!
Se on Seppo tässä valmiina iskemään...Ismo soitti äsken mulle, että apuun tullaan jos tarvitaan.
Meillä vuotaa putket ja kävin jo pari kertaa pimputtelemassa ovikelloa, mutta et viittiny sitten tulla avaamaan kun näköjään parempaakin tekemistä. Eiköhän Paulalla oo jo sen verran hyvä pelastusoperaatio, että sä voisit ihan keskittyä oikeisiinkin töihin.
t. alakerran mummo Pihlajakadulta
Aattelin vaan, että vaikuttaako toi pääsiäinen aukioloaikoihin?
Ei ihme ettei ole Paulaa löytynyt, jos olette etsineet Sipoosta... ;P
Tai voinhan mä kysyä jos Tanelilla vaikka ois pari tuntia aikaa olla kaupalla...
Katri on niin poissa tolaltaan tosta Paulan katoamisesta, et mun täytyy lohduttaa sitä. Kysy, ehtiskö Kasper.
T.Taneli
Tässä aito Seppo Taalasmaa!!!Valmiina pelastamaan vahvoilla käsivarsillaan Paulaa! Mentiin mammat!!!!
Ei siitä ole kuin 15-20min kävelymatka sinne Kruunupuistoon, mikä tosin on tosi laaja alue; siellä on varmaan parisataa (jollei enemmänkin) vanhaa omakotitaloa. Mutta jakaannutaan, niin ollaan tehokaampis.
Eli mihin aikaan tulen Hvnk:n asemalle teitä vastaan?
Punainen Opel, niin ängetään auto täyteen av-mammoja. anoppi lupas ottaa lapset hoitoon, niin mulla on ainakin koko ilta aikaa etsiä Paulaa.
Kyl siel on aika paljon punaisia taloja, mutten ole käynyt katsastamssa, kuinka monessa on vihreä kellarinovi... mutta kyllä me se löydetään. Uskokaa pois.
t:Hyvinkääläinen punaisen Opelin omistaja
Ei vissiin ole kuin yksi tulija kyytiin... meille tulee pitkä ilta käydä läpi kahdestaan kaikki punaiset talot. :( Otahan kuumaa kaakaota mukaan ja voikkaleivät.
t:Hyvinkääläinen punaisen Opelin omistaja
Aina kaikki möhlii ton nimen...
ja mä muuten tiedän missä se talo on, asun samalla kadulla!!!! ;D
Vinkki: yksi seitsemästä veljeksestä... ;)
Olen paha, paha ihminen, kun en ole mennyt Paulaa pelastamaan. Olen vissiin Aaron verisukulainen.
Löysin kellarin hyllyn takaa pistorasian, ja sain läppärini piuhan päähän, eli taas yhteydessä ulkomaailmaan. Tosin paristot ovat loppunaat taskulampusta.
Tulkaa jo joku auttamaa... AAAAAAPUUUAAAA!!!! AUTTAKAA!!!! EIKÖ KUKAAN KUULE? Alkaa olemaan jo nälkä.
t:Paula
Olen 11 vuotias ja kirjoitan 10.4 kirjoittaneelle vierailijalle joka ihmetteli että missäköhän Sieviset ja muut asuvat kun ei Helsingissä ainakaan ole paikkaa nimeltä pihlajakatu 23...
SE TIE ON HUVILAKATU [EHKÄ 23] EN OLE IHAN VARMA!!
Tiesitkö että ne ovat vain lavastettuja Stellannssii ei oo oikeesti olemassa..
*repee*
*nauraa**
Vähänkö oot tyhmä jos luulet että se on olemassa...
IHQ HEI DAA
XD
Niin kyllä stellan s on olemassa
Toisten sähköposteja en lue, pois semmoinen minusta. Tuli vaan mieleen.
T:Ulla T
Vierailija: