Puhuimme 3-4 lapsesta, ja nyt ekan jälkeen naiseni ei haluakaan enempää. Mitä tehdä tässä tilanteessa?
Minä edelleen haluan sen 3-4, mutta naiseni ei enää haluakaan enempää kuin sen yhde joka meillä jo on.
Miten tässä tilanteessa kannattaa toimia? Neuvoja?
Kommentit (14)
Katsopa vaikka vastaukset kymmeniin aiempiin kyselyihisi.
Synnytä sinä se seuraava, ehkä sitten suostuu.
Puhuimme 2-3 lapsesta, mutta ekan jälkeen nainen ei enää halua lisää. Eroko nyt?
Vierailija
10.10.2025 | 19:37
Olen 36 ja nainen 32. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta...alusta asti olemme puhuneet ja suunnitelleet että hankimme vähintään kaksi, mutta todennäköisesti kolme lasta.
Eka lapsi syntyi helmikuussa, ja nyt nainen on sanonut ettei enää aio tehdä enempää. Olen aivan valtavan pettynyt, eikä nainen ole muuttanut kantaansa vaikka miten olen yrittänyt.
Onko tässä nyt sitten muuta vaihtoehtoa kuin etsiä toinen nainen jonka tanssa tehdä lisää lapsia? Mietin jopa että jos naiselle sopisi järjestely jossa pysymme ja asumme yhdessä, mutta teen silti lapsi toisen naisen kanssa.
Ihan selvä provo. Tuo loppu sen paljastaa. Et ole mies.
Jankuti jankuti
Kokeile synnytyssimulaattoria 4x, puhu sitten naisesi kanssa.
Luulet että me tiedämme vastauksen.
Eipä tossa ole kuin 2 vaihtoehtoa. Ero ja yrittää löytää uusi ihminen joka haluaa samaa kuin sinä.
Tai jatkaa suhdetta ja tyytyä yhteen lapseen.
Kokeile halla-ahon mallia bonuslapsien tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Synnytä sinä se seuraava, ehkä sitten suostuu.
Mikäs se sun ongelmasi on?
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä provo. Tuo loppu sen paljastaa. Et ole mies.
Ei ole provo, ja kyllä olen mies
Onko se nainen kuuromykkä, vai miten et saa kysyttyä, miksi ei haluakaan enempää? Veikkaisin ettet kantanut osaasi vanhemmuudesta, joten enempää ei voi hankkia.