Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksamista Paula Sieviselle! Toivottavasti pääset sieltä kellarista pois!

Vierailija
10.04.2006 |

Kamala se Aaro miten tuollaista meni tekemään. Missäköhän päin se kellari on? On se jo kumma, että telkkarissa näytetään ja poliisit eivät mene etsimään Paulaa. Onko uutisissa ollut joko Paula on löydetty?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sekin vankina ja pitäis pelastaa ?

Vierailija
22/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETtekö nähneet, kun jossain VAuva-lehden numerossa esitteli toista perhettään, taisi olla useampi lapsikin. Oli niin muikeaa, niin muikeaa. Kyllä Lauran kuuluisi saada tietää tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ETtekö nähneet, kun jossain VAuva-lehden numerossa esitteli toista perhettään, taisi olla useampi lapsikin. Oli niin muikeaa, niin muikeaa. Kyllä Lauran kuuluisi saada tietää tästä.

Vierailija
24/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lieneekö se Aaro varastanut Laurankin puhelimen. Hävytön Aaro kaiken kaikkiaan.

Vierailija
25/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi tilata pitsaa kun en tiedä osoitetta!

Pitsa tosin kuulostaa hyvältä. Joku voisi tuoda tullessaan

tomaatti, oliivi, muna, kapris, valkosipuli pizzan!

Löytäkää minut pian!

Onneksi on tämä palsta ja av:n etsintäpartio!

Vierailija
29/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse, Heli, Taneli, Irma, Elina ihan kuka vaan, mut mutsi on saatava sieltä kellarista pois! Mä en kestä enää!

t. Heli

Vierailija
30/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro vei kännykän!

Soittakaa Lasselle, sillä on Lauran nro myös!

Kertokaa Lasselle että minulla on ikävä häntä ja tyttöjä!

-Paula

Vierailija
31/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Paula

Onko joku tilannut jo tuon pitsan?

Vierailija
32/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites etsintäpartio? Löytyyks sitä taloo Porvoosta tai Sipoosta tai jostain?

Vierailija
33/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut poliisille jo sähköpostia!

Voisko joku ottaa mikron tai jonkun muun mukaan jolla pitsan vois nopeasti lämmittää?

Juomaksi voisin ottaa Argentiinalaista punaviiniä jos jollain kotona on. Merkillä ei niin väliä tällaisessa tilanteessa. Kossukin kelpaa.

-Paula

Vierailija
34/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan shokissa en osaa soittaa nyt puhelimella. Pliis soittakaa joku muu. Mutsi on jossain ihan yksin, nyt auttakaa, yrittäkää saada ees se pizza sinne, että mutsi ei kuole nälkään. Mä oon ihan sekaisin!

t. Heli

Vierailija
35/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin mä oon aivan kauhuissani!!! Eiks kukaan oo vielä soittanut 112:een? Siis eihän mikään AV-mammojen etsintäpartio voi yksinään näin vakavaa tilannetta hoidella, kyllä tähän täytyy saada viranomaisetkin mukaan aivan ehdottomasti.

Mä menen kyllä varuiks soittaa 112:een ja kysyn et onks niille tullu jo ilmoitusta tästä asiasta. Koska tää oikein tapahtu, tarkka kellonaika siis että tiedän kysyä?

Vierailija
36/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan sen Paulan siellä ihan itekseen kertoilla juttujaan. Mun häitä ei pilata. Piste.

-Aaro-

Vierailija
37/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajakatu on muka Huvilakatu ja muuta naurettavaa! Ettei vaan olis tosiaan Aarolla näppinsä pelissä. Nyt kiiren vilkkaa sinne Sipooseen! Toivottavasti autollinen av-mammoja on matkalla jo.

Aaro, paha saa vielä palkkansa moninkertaisena!!!

Vierailija
38/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan sitten tuosta sinun lesboudestasi.

Pelottaa mitä Lasse tekee tai sanoo kun kuulee että minulla on ollut suhde Aaroon..

Älkää soittako 112:een! Sieltä voi tiedot mennä iltapäivälehtiin! En tahdo että perhe-elämäämme retostellaan lööpeissä! Olen erittäin kiitollinen jos av-etsintäpartio voisi suorittaa minun pelastamisen ihan näin yksityisesti!

-Paula

Vierailija
39/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olin se typerys, joka pakotti Paulan kertomaan Lauralle Aarosta. Annattehan anteeksi. Paula en tarkoittanut, että sinä joudut kärsimään. Mutta kun ei ihminen osaa pitää suutaan kiinni vaan alkaa sitten löperrellä kaikenlaista. Toivottavasti sinut löydetään! Olen hengessä mukana!

- Ismo

Vierailija
40/118 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne minun piti se elämäni perustaa, mutta poroiksi meni kaikki. Paula on siellä Sipoossa! Nyt etsintäpartio kohti Sipoota! Hopihopi!

- Ismo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme