Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuräjähdysteoria ei selitä TUNTEITA EIKÄ RAKKAUTTA EIKÄ MORAALIAMME!

Vierailija
26.11.2017 |

niitä ei pelkällä materialla ole . Teoria ei vaan riitä koska MEILLÄKIN ON TUNTEET, Rakkaus ja moraali! Siksi on älyllinen joka on luonut kaiken ! Ihminen ei itseään ole tehnyt ja noitten kaikkien idea on siellä muullakin jossain!

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun materia järjestyy tietyllä tavalla eräänlaiseksi tietokoneeksi joka kaiken muun ohessa käsittelee tunteita ja moraalikäsityksiä niin kyllä se minun mielestäni on ihan luonnollista ja selkeää.

Vierailija
22/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ero on oikeastaan ainoa erikoisuus. Gäppi on aika iso simpanssiin. Aivan kuin olisimme muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cemetary Rapist kirjoitti:

Tunteet, rakkaus ja moraali on aivojen sähkökemiaa. Minä rakastan kun yhdyn ruumiisiin. Inhoan kaikkea elämää ja söpöyttä, samalla tavalla kun sinä inhoat kun minä työnnän terskanpääni ruumiin peräaukosta sisään. Rakastan sitä. Miksi minun rakkauteni olisi jotenkin huonompaa kuin sinun rakkautesi? Kenellä meistä on varaa arvostella toisia?

Ideahan on, että se kemia toimisi 2 ihmisen välillä.. Muuten se ei ole kemiaa. Ruumiilla ei enää kemia toimi. Kuvittelet siis kaiken omassa pikku päässäsi. Terapia olisi sinulle välttämätöntä. Kannattaa myös ilmoittautua poliisille ja vastata ruumiinhäpäisystä. Loparit voit ottaa tällä sekunnilla.

Ei tässä mitään terapiaa tarvita. Ihmisen aivokemia ohjaa hänen tekemisiään. Ei ole hyvää tai pahaa. On vain ajatuksia ja tekoja.

Vierailija
24/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraali on kyllä puhtaasti ihmiseen liittyvä, kulttuurisidonnainen asia ja sekin varsin ohut eli ei lajityypillinen piirre.

Ihmisen psyykeen kuuluu moraalikehittyneisyys tai kehityksen vajaus.

Vierailija
25/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet, rakkaus ja moraali on aivojen sähkökemiaa. Minä rakastan kun yhdyn ruumiisiin. Inhoan kaikkea elämää ja söpöyttä, samalla tavalla kun sinä inhoat kun minä työnnän terskanpääni ruumiin peräaukosta sisään. Rakastan sitä. Miksi minun rakkauteni olisi jotenkin huonompaa kuin sinun rakkautesi? Kenellä meistä on varaa arvostella toisia?

Ideahan on, että se kemia toimisi 2 ihmisen välillä.. Muuten se ei ole kemiaa. Ruumiilla ei enää kemia toimi. Kuvittelet siis kaiken omassa pikku päässäsi. Terapia olisi sinulle välttämätöntä. Kannattaa myös ilmoittautua poliisille ja vastata ruumiinhäpäisystä. Loparit voit ottaa tällä sekunnilla.

Ei tässä mitään terapiaa tarvita. Ihmisen aivokemia ohjaa hänen tekemisiään. Ei ole hyvää tai pahaa. On vain ajatuksia ja tekoja.

On hyvää ja pahaa todellakin paitsi psykopaateilla.

Vierailija
26/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naurettavaa miten joku Jumala olisi luonut näin epätäydellisen ja heikon olennon omaksi kuvakseen. Hirveellä vaivalla miljardi miljardia planeettaa tuolla ja vain yhdessä nistä on elämää ja perseeseen panevia simpansseja, jotka se haluaa alistaa tahtonsa alle tai polttaa niitä helvetissä ikuisesti. Ei mee hyvin Jahveella ei... :D

Vierailija
27/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopatia on psygologian luoma termi. Ei muuta. On vain erilaisuutta, eli harmaata massaa. Ei mustaa tai valkoista.

Vierailija
28/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun materia järjestyy tietyllä tavalla eräänlaiseksi tietokoneeksi joka kaiken muun ohessa käsittelee tunteita ja moraalikäsityksiä niin kyllä se minun mielestäni on ihan luonnollista ja selkeää.

Ei ihminen ole ajopuu vaan tahtova ja materiaa järjestelevä mutta ei biologisen mekaanisesti vaan moraalisesti. Sielu on.

Vierailija
29/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraali on kyllä puhtaasti ihmiseen liittyvä, kulttuurisidonnainen asia ja sekin varsin ohut eli ei lajityypillinen piirre.

Moraali on aina ympäristösidonnaista.

Vierailija
30/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopatia on psygologian luoma termi. Ei muuta. On vain erilaisuutta, eli harmaata massaa. Ei mustaa tai valkoista.

Psykopaatti on ihminen vailla ihmisyyden korkeimpia ominaisuuksia ja rappeuttava osa ihmisyyttä ja tuhoisa.

Vierailija
31/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraali on aina ympäristösidonnaista.

Ihmisyyteen kuuluva osa jota ohjaavat sisäistyneet sidokset jotka opitaan ympäristöjen mukaan . Se kuuluu aina ihmisten olemukseen.

Vierailija
32/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkuräjähdyksen pitäisi edes selittää tuollaista ja periaatteessa evoluutioteoria selittää tunteet eliöillä. Tunteet ovat tärkeä osa selviytymisemme kannalta.

Kyllä sen pitäisi tunteet ovat energiaa ja rakkaus ja moraaliinkin kuluu energiaa eikä se häviä.

Tunteet eivät ole energiaa. Engergian määrän voi mitata. Vrt. 400 joulea/tykkään susta tosi paljon. Toki fiilisten mukaan ihminen voi kokea itsensä tosi pirtsakaksi, sitä en kiellä, mutta ei se varsinaista energiaa ole.

Vierailija
33/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä painovoimateoria selitä miten kakkuja leivotaan.

Entä sitten?

Sinun pitää ensin opetella mitkä ovat yhteismitallisia asioita. Tunteet rakkaus ja moraali ovat reaalisesti ihmiseen ja jopa eläimiinkin liittyviä asioita mutta kuolleella materialla niitä ei ilmene.

Niin, koska niiden ilmenemiseen liittyvät oleellisesti aivot ja aivojen kehittyminen evoluution myötä.

Vierailija
34/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu on ihmisen mielikuvituksen tuotetta, koska kuoleminen pelottaa primitiivistä ja heikkoa mieltä.

Vierailija
35/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Materian järjestyminen elämäksi on vielä hämärän peitossa. Ja fysiikan puolella aineettomat teoriat ovat lisänneet suosiotaan kovasti vuosisadan takaiseen tilanteeseen nähden, jolloin uskottiin kaiken olevan ainetta.

Vierailija
36/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ero on oikeastaan ainoa erikoisuus. Gäppi on aika iso simpanssiin. Aivan kuin olisimme muualta.

Henkemme annettiin muualta ja sielumme syntyi niin , materiasta luotiin vain kroppa!!! Kroppamme on tähtipölyä mutta henkemme ja sielumme ovat ikuisesta energialähteestä . Me emme sammu ikinä sieluissamme.

Vierailija
37/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kiusatko pikkuateisteja. Heillä on  jo tarpeeksi rankkaa, kun elävät ankeassa materian maailmassa jossa ei ole mitään ihmettä ja kaikki on vain sokeaa sattumaa  ja merkityksettömyyttä.

Ei ole ollenkaan rankkaa. Uskovaisilla on aivojen välittäjäaineiden toiminnassa häiriöitä jos tarvitsevat satuja mielenrauhansa tueksi.

Masentuisitteko jos ajattelisitte että kaikki on sattumaa, elämälläei ole tarkoitusta, eikä kuoleman jälkeen ole mitään? Jos vastasit kyllä, dopamiinin tuotantosi on niin alhainen, että et kestä todellisuuden kohtaamista ja uskot mieluummin satuja.

Vierailija
38/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Materian järjestyminen elämäksi on vielä hämärän peitossa. Ja fysiikan puolella aineettomat teoriat ovat lisänneet suosiotaan kovasti vuosisadan takaiseen tilanteeseen nähden, jolloin uskottiin kaiken olevan ainetta.

Mitenkä muuten kävisikään sillä se energianlähde josta ihmisen henki sielu jne tulevat ovat juuri olemassa Hänellä. Hänen tahtonsa rakkautensa ja älynsä voimin olemme juuri täällä.

Vierailija
39/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkuräjähdyksen pitäisi edes selittää tuollaista ja periaatteessa evoluutioteoria selittää tunteet eliöillä. Tunteet ovat tärkeä osa selviytymisemme kannalta.

Kyllä sen pitäisi tunteet ovat energiaa ja rakkaus ja moraaliinkin kuluu energiaa eikä se häviä.

Tunteet eivät ole energiaa. Engergian määrän voi mitata. Vrt. 400 joulea/tykkään susta tosi paljon. Toki fiilisten mukaan ihminen voi kokea itsensä tosi pirtsakaksi, sitä en kiellä, mutta ei se varsinaista energiaa ole.

Kunnon annos amfetamiinia tai kokaiinia ja kuka tahansa on pirteä ja täynnä "energiaa".

Vierailija
40/92 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielu on ihmisen mielikuvituksen tuotetta, koska kuoleminen pelottaa primitiivistä ja heikkoa mieltä.

Haha ja voit sielussasi tuumia vain näin siksi että sinulla on vapaa tahto. Vapaalla tahdollaan sielu voi myös tuhota olemassaolonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi