Ex kertoi että ei ole onnellinen uudessa suhteessaan
Vaikka ovat juuri piakkoin muuttamassa yhteen.
Kuulema myöskään seksi ei toimi eikä nainen ota edes suihin juuri ikinä.
Miksi ihmiset ovat ja pysyvät tällaisissa suhteissa?
Kommentit (126)
Olen samaa mieltä että mies tekee väärin koska ei kerro totuutta mutta pitääkö naisen aina suuttua jos ei saa tahtomaansa läpi?
Itsehän heittäisit sellaisen miehen mäkeen joka mun tekemisiä jabyhteydenpitoja alkaisi kontrolloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Numero 48- etkö voisi palata yhteen exäsi kanssa?
Ei se ole minusta kiinni. Kyllä minä haaveilen sellasesta. Tiedän, että ei ole suhteessa ollut eromme jälkeen ja hän ei ole sellainen, joka juoksee tuolla ONS juttuja tekemässä. Erostamme on nyt melkein kaksi vuotta. Tai oikeastaan lähdöstäni on. Olen myös aika törkeästi ottanut esiin tämän exäni meidän riidoissa, kun mies selittelee. Olen ihan suoraan sanonut, että exä hoiti oikeasti kaiken aina. Enkä nyt tarkoita, että hän olisi ollut komennossa kotona.. Vaan jos esim pyörästä on kumi puhki, niin ei minun tarvinu sanoa siitä. Pesukone rikki, niin oli heti uusi pesukone.. Auton talvirenkaat kun piti vaihtaa, niin hän hoiti ne, että pääsen turvallisesti töihin aamulla. Nykyinen mies siirtää ja selittelee ennemmin, kun yhtään nostaa jalkojansa. Liikkeesä kävin vaihtamassa nytkin renkaani ja sitten sai kuulla valitusta, kun maksoin siitä vaihtamisesta. Ei ollut vaihtoehtoja, kun hän ei niitä vaihtanut ja minä en osaa. Eroon nykyisestä miehestä ennen vuoden vaihdetta. Alan elämään itsenäisesti ja aion ottaa exääni yhteyttä vielä. Jos ajan kanssa voisi antaa anteeksi, mutta se on pitkä prosessi sitten. Mutta minä olisin sellaseen valmis. Jos edes askel kerrallaan pääsisi lähestymään enemmän. En ole ikinä lyönyt kättäni näin syvälle paskaan. Se mikä minua kaikessa itkettää on, että minä olin se hirviö joka lähti.. Ja hän ei vihaa minua vaan tuki minua. Tiedän mitä menetin, mutta en tiennyt sitä, että hän ei vihaa. Hänellä on kaikki syyt niin tehdä. Täällähän aina siitä jännämiehestä vaahdotaan, niin tämä nykyinen jännä on tasan viimeinen joka elämääni tulee. Kyllä se kilttimies on se johon kannattaa panostaa.. Itse opin tämän kantapään kautta.
Kuulostaa ihanalta mieheltä tuo sun exä.
Nykyinen ei niinkään.
Ja hyvä että eroat koska tajuat itsekin että mies ei ole sun arvoinen
Voihan olla että sun exä myös haluaa palata yhteen. Hän on saattanut jopa tietää että siirryt suoraan paskempaan versioon ja on vaan odottanut että se suhde tulee päätökseen.
Mä ainakin tiedän jo nyt että tuo mun exän suhde tulee päättymään jossain vaiheessa.
Voi olla että menevät naimisiin tai tekevät jopa lapsia mutta koko elämän suhde se ei tule olemaan. Sellaiset on merkit.
Minunkin ex soittelee toisinaan kuulumisia. Pitää minua edelleen luottoystävään, jolle voi kertoa esim. huolista, joista ei muille kertoisi. Ollaan ystäviä eikä tosiaan erottu riidoissa, mutta mitään rakkautta ei ole enää välillämme.
Munkin exä just kysyi että seurustelenkin tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta mieheltä tuo sun exä.
Nykyinen ei niinkään.
Ja hyvä että eroat koska tajuat itsekin että mies ei ole sun arvoinen
Sen hyvän ymmärtää sitten kun sen menettää. Eihän siinä ollut mitään vikaa ikinä. Mutta kun piti hairahtaa ja luulla vielä parempaa. Ei sellasta parempaa edes ole jos edellisessä ei ole mitään vikaa. Näitä asioita olen pyöritellyt hulluuteen asti jo. Nykyisen mieheni poistin facebookista, kun en jaksanut enää hänen tyhmiä kommentteja. Kysyin facebookissa ystäviltäni neuvoa eräästä asiasta, niin mieheni kommentoi että googleta. Miks kyselet tyhmiä täällä, kun on internet jo keksitty. Ja sitten lisäsi loppuun, että miksi et siltä viisalta ex äijältäs kysy. Siihen vastasin vielä siellä, että niin aion kysyäkin ja saan varmasti vastauksen. Sen jälkeen poistin hänet.. Ja sitten kotona tuli riitaa siitä kun poistin hänet facebookista. Hirveä meuhkaaminen että vertaan häntä ex mieheen.. No tekisi jotain eikä selittelis aina. Ei vaan jaksa kuunnella negatiivista paskaa koko aika ja aina niitä selityksiä . Täytyy ostaa uus auto, täytyy varmaa ostaa vene, pitäiskö lähtee matkalle jonnekin kauas. Tehdään sitä ja tätä... Yksikään asia ei ole mennyt mitä sanoo. Tehny monta kertaa jo mieli sanoa niistä sen sen haaveista, että joku toinen olis jo tuon listan toteuttanut.
Mäkään en ole mun miehen kanssa kaverina facessa, ei olla ikinä oltu. Ja ex-ässä haaveilen minäkin.
Se tosin seurustelee mutta ei kyllä kovin hyvältä vaikuta senkään suhde. Ainakaan vielä. Sen todella tajuaa mitä menettää kun sen menettää. Mutta kai tällä taas joku tarkoitus on.
Se haluu sulta seksiä kun oma tyttöystävä on poissa. Toi on ihan yleinen miesten keino selitellä että seksi on huonoa ja ei ota suihin..
jotta saisi sitten säälistä jotain vierasta, ikään kuin luvalla.
Mä kyllä suuttuisin jos mun mies viesteilisi exän kanssa.
Lähipiirissä tuli ero, pari hoiti asian sopuisasti, lastenkin kannalta hienosti. Ero tuli, aikuisilla säilyi kunnioitus toisiaan kohtaan. Arvostan.
Itse en ole pystynyt kohtaamaan exääni yli kymmeneen vuoteen. Anteeksi olen jo antanut, muutama sähköpostiviesti tuossa vaihdettiin kuukausi sitten. Silti minulla ei ole tarvetta nähdä häntä tai pitää yhteyttä. Jos satun kohtaamaan jossakin hänet, voin vaihtaa kuulumiset.
Minusta on hienoa, jos exät pysyvät ystävinä. Jos toisen uusi kumppani asiasta närkästyisi, miettisin tilannetta uudelleen.
Pitääkö mun kunnioittaa täysin sitä exän uuden tyttöystävän tahtoa että ei saada viesteillä?
Ei mun mielestä.
Se on hänen asiansa ja mielipiteensä, ei mun.
Mä en toimi myöskään mitenkään provokatiivisesti, en flirttaile tai jos tiedän että viettävät aikaa yhdessä niin en häiritse.
Mutta jos mulla asiaa on niin laitan viestiä.
Lisäksi yritettiin hetki exän kanssa olla pitämättä yhteyttä ja pysyttiin siinä niin tämä nuija siis muija oli silloinkin mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki erot ei lopu riitoihin tai draamoihin. Ja osa ihmisistä on aikuisia ja pystyy käsittelemään asioita.
Oma mieheni mm petti minua enkä silti aiheuta draamaa, ilkeile tai kiristä lapsilla. Koska ei ole tarvetta.
Asialliset välit on eri asia kuin ystävyys. Exän kanssa voi kommunikoida asiallisesti pakolliset esim. lapsiin liittyvät asiat olematta ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun kunnioittaa täysin sitä exän uuden tyttöystävän tahtoa että ei saada viesteillä?
Ei mun mielestä.
Se on hänen asiansa ja mielipiteensä, ei mun.
Mä en toimi myöskään mitenkään provokatiivisesti, en flirttaile tai jos tiedän että viettävät aikaa yhdessä niin en häiritse.
Mutta jos mulla asiaa on niin laitan viestiä.
Lisäksi yritettiin hetki exän kanssa olla pitämättä yhteyttä ja pysyttiin siinä niin tämä nuija siis muija oli silloinkin mustasukkainen.
No pussy no glory.
Mutta miksi ei voisi olla ystäviä??
Se on nyt se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko roikottaa exää mukana mutta mikä pakko siitä on hankkiutua heti eroon?
Jos on useamman vuoden jakanut asiat hänen kanssaan, ei se yhteen eroon tai yhteen päivään lopu. Lapsellista ajatella niin.
Ei tietysti ole pakko katkaista välejä heti...asiat on hyvä puida läpi puhumalla. Mutta uuden suhteen aika on vasta kun exä on tunnetasolla historiaa.
No häiritseekö sun ystävät sun parisuhdetta??
Miksi alunperinkään tehdä asioita joista toinen suuttuu? Missä kunnioitus?