Ex kertoi että ei ole onnellinen uudessa suhteessaan
Vaikka ovat juuri piakkoin muuttamassa yhteen.
Kuulema myöskään seksi ei toimi eikä nainen ota edes suihin juuri ikinä.
Miksi ihmiset ovat ja pysyvät tällaisissa suhteissa?
Kommentit (126)
Ei ole pakko roikottaa exää mukana mutta mikä pakko siitä on hankkiutua heti eroon?
Jos on useamman vuoden jakanut asiat hänen kanssaan, ei se yhteen eroon tai yhteen päivään lopu. Lapsellista ajatella niin.
No ei erot välttämättä johdu riidoista, haloo!!
en voisi kuvitellakaan että ex mies avautuisi minulle seksielämästään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyvä ystävä exän kanssa, yleensä joka viikko viesteillään ja jaetaan asioita.
Suurinta osaa en uudelle miesystävälle kerro mutta jos nähdään exän kanssa niin kerron toki. Exän uusi tyttöystävä on mustasukkainen ja haluaa estää yhteydenpidon. Jotenkin lapsellista häneltä. Tai siis ei itseluottamusta vissiin ollenkaan.Minun mieheni tietää että puhun exäni kanssa lähes päivittäin, en koe tarpeelliseksi kertoa siitä erikseen sen enempää kuin raportoida kaikista muistakaan kenen kanssa satun juttelemaan.
En ymmärrä miksi kukaan olisi exästä mustasukkainen. Sehän juuri se josta tarvitsee olla kaikkein vähiten koska jo todettu ettei sen kanssa ole mitään tulevaisuutta.kiitos! Juuri näin!
Lähes päivittäin What!
Juu, en olisi mustasukkainen mutta häipyisin kyllä tuollaisesta suhteesta hyvin äkkiä.
Liian vahva signaali, ettei vanhasta ole päästetty irti ja silloin uusi suhde kärsii ja aika heikot mahdollisuudet onnistua.
Voi luoja teidän kanssa :D Kyseessä on henkilö jonka olen tuntenut yli kymmenen vuotta ja suuren osan siitä ajasta hän ollut minulle se kaikkein läheisin jonka kanssa jakaa ilot ja surut kuten minä hänelle.
Emme ole eronneet missään riidoissa eli miksi pitäisi kaikki ne jaetut asiat ja vuodet heittää roskiin?
Miksi joillekin ihmissuhteet on noin kaavamainen asia? Onneksi ei miehelleni joka muuten pitää exästäni myös, pitää tätä hyvänä ystäväni eikä vain exänä.
Suhteemme ei kärsi millään tavalla ja mieheni itse asiassa tietää että kun aloimme tapailla se oli exäni joka kannusti että tuo mies vaikuttaa todella hyvältä :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko roikottaa exää mukana mutta mikä pakko siitä on hankkiutua heti eroon?
Jos on useamman vuoden jakanut asiat hänen kanssaan, ei se yhteen eroon tai yhteen päivään lopu. Lapsellista ajatella niin.
Juuri kirjoitin saman asian vähän eri muodossa :D
No ei olisi minullekkaan ok, että ex muija laittaisi päivittäin viestiä minun miehelle
Minä en ole tyytyväinen nykyisen kumppanin kanssa. Kaipaan exääni välillä niin paljon, että itku tulee. Lähdin suhteesta tämän nykyisen miehen matkaan kylmästi silloin. Nykyinen mies ei selviä mistään ja pelkkää selittelyä ja tyhjiä lupauksia. Aina se exä tulee mieleen, kun jotain pitäisi saada aikaan. Hän teki mitä sanoi eikä koskaa lässyttänyt eikä esittänyt mitään. Sitten soitin exälle ja itkin tilannettani. Olin aivan varma, että hän lyö luurin kiinni tai aukoo päätään. Hän kuunteli ja sitten ehdotin jos voitaisi tavata edes kerran. Käytiin syömässä ja kävelyllä. Sain puhuttua ja hän tuki minua. Sain sen kolmen tunnin aikana puhuttua asioitani ja saada ymmärrystä kaikkea sitä mitä meillä oli ennen. Exäni heitti minut kotiin ja sanoi, että laita suhtees kuntoon ja halasi... Hän vaan on hieno mies ja minä mokasin sen. Sitä olen itkeny tässä viimeiset päivät, kun teki minun takiani tuon kaiken, että suostui tapaamaan.
Hyi oispa kauheaa olla se nainen, jolle valehdellaan ja jonka yksityisasioita kerrotaan entiselle tyttöystävälle. Eksän kanssa voi olla jollain tasolla kaveri, mutta tuollainen toiminta sais ainaki minut antamaan miehelle kenkää.
Se ei ole ok että ex muija lähettää viestiä? Siis miksi ei ole?
Että kysyy vaikka mitä kuuluu tai että kertoo että onnistui jossain asiassa tai kertoo ihan mitä vaan?
Mutta ei siis ehdottele eikä flirttaile .
Et kestä sitä?
Voi Jeesus oikeasti!!!
Grow up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sulle tuollaisia asioita kertoo??
Me ollaan exän kanssa edelleen hyviä ystäviä ja kerrotaan toisillemme uusista nais- ja mieskuvioista. Ei tietenkään nyt mitään seksiasioita, mutta muuten yleisesti.
Suihinotto ei ole seksiasia?
Riippuu siitä annatko(kyllä) vai saatko (ei).
During the deposition, Clinton was asked "Have you ever had sexual relations with Monica Lewinsky, as that term is defined in Deposition Exhibit 1?" The judge ordered that Clinton be given an opportunity to review the agreed definition. Afterwards, based on the definition created by the Independent Counsel's Office, Clinton answered, "I have never had sexual relations with Monica Lewinsky." Clinton later stated, "I thought the definition included any activity by [me], where [I] was the actor and came in contact with those parts of the bodies" which had been explicitly listed (and "with an intent to gratify or arouse the sexual desire of any person"). In other words, Clinton denied that he had ever contacted Lewinsky's "genitalia, anus, groin, breast, inner thigh, or buttocks", and effectively claimed that the agreed-upon definition of "sexual relations" included giving oral sex but excluded receiving oral sex.[29
Eroonhan tuo niiden suhde tulee päätymään. Siis sun exän ja sen uuuden.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ok että ex muija lähettää viestiä? Siis miksi ei ole?
Että kysyy vaikka mitä kuuluu tai että kertoo että onnistui jossain asiassa tai kertoo ihan mitä vaan?
Mutta ei siis ehdottele eikä flirttaile .
Et kestä sitä?
Voi Jeesus oikeasti!!!
Grow up
Ei ne kuulumisten vaihtamiset, vaan se, että se tehdään selän takana. Enkä tarkoita sitä, että pitäis näyttää viestit, vaan että se mies valehtelee että ei pidä yhteyttä. Jos miehen mielestä se on ok toimintaa, niin miksi salailee.
Salailee siksi koska se uusi nainen ei pidä tästä yhteydenpidosta. Ja haluaa estää sen.
Tiedän että on nössöä mutta tämä mies on siihen sitten kait jollain tavalla suostunut.
Aluksi se oli mulle ihan ok mutta kun oikeasti ajattelin asiaa niin tajusin että eihän tuossa ole mitään järkeä.
Nainen selittää tätä toimintaa sillä että häntä on ennen petetty. Eli lapsellista alunperin.
Me puhumme exän kanssa suhdeasioista koska tiedämme millainen toinen on suhteessa ja missä kohtaa saattaa mennä vikaan. Esimerkiksi meillä oli riitaa ja puhuin siitä exän kanssa, hän muistutti että kärttyisänä vetäydyn ja vaikutan siltä etten välitä joten minun pitää rauhoittua ja puhua mieheni kanssa kunnolla.
Numero 48- etkö voisi palata yhteen exäsi kanssa?
No kyllä pitäs olla munaa sen verran, että tekee selväksi, että pitää yhteyttä eksään koska itse haluaa. Jo lähtökohdiltaan menee koko homma p*rseelleen, kun tuolla tavalla ollaan epärehellisiä toiselle. T. 53
Olen täysin samaa mieltä kanssasi numero 53
Joskus miehet haluaa vältellä draamaa. Ja erityisesti jos tietää että nainen vetää kauheet parin päivän kiukkukimarat siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Salailee siksi koska se uusi nainen ei pidä tästä yhteydenpidosta. Ja haluaa estää sen.
Tiedän että on nössöä mutta tämä mies on siihen sitten kait jollain tavalla suostunut.
Aluksi se oli mulle ihan ok mutta kun oikeasti ajattelin asiaa niin tajusin että eihän tuossa ole mitään järkeä.
Nainen selittää tätä toimintaa sillä että häntä on ennen petetty. Eli lapsellista alunperin.
No nyt alkaa kuulostaa minun eksältäni "valehtelin siksi koska olisit suuttunut totuudesta ja kieltänyt." aa no sitten se olikin ihan ok 😂
Kaikki erot ei lopu riitoihin tai draamoihin. Ja osa ihmisistä on aikuisia ja pystyy käsittelemään asioita.
Oma mieheni mm petti minua enkä silti aiheuta draamaa, ilkeile tai kiristä lapsilla. Koska ei ole tarvetta.