Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex kertoi että ei ole onnellinen uudessa suhteessaan

Vierailija
26.11.2017 |

Vaikka ovat juuri piakkoin muuttamassa yhteen.
Kuulema myöskään seksi ei toimi eikä nainen ota edes suihin juuri ikinä.
Miksi ihmiset ovat ja pysyvät tällaisissa suhteissa?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että sun exä myös haluaa palata yhteen. Hän on saattanut jopa tietää että siirryt suoraan paskempaan versioon ja on vaan odottanut että se suhde tulee päätökseen.

Mä ainakin tiedän jo nyt että tuo mun exän suhde tulee päättymään jossain vaiheessa.

Voi olla että menevät naimisiin tai tekevät jopa lapsia mutta koko elämän suhde se ei tule olemaan. Sellaiset on merkit.

Ja sinäkö kärkyt odottamassa sitä parempaa aikaa kun molempien elämäntilanne on otollinen ..voi voi.

Vierailija
82/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärky, mutta koen vahvasti että niin käy että hän eroaa ja haluaa minut takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kärky, mutta koen vahvasti että niin käy että hän eroaa ja haluaa minut takaisin.

No mitäpä ystävyyttä se on jos tuollaiset tunnekuviot välillänne jyllää? Ystävyyshän on sitä että se suhde on hyvä juuri sellaisena kuin se on...ettei kumpikaan toivo suhteelta muuta. "Ystävyytenne" kuulostaa aika heppoiselta aidon ystävyyden irvikuvalta.

Vierailija
84/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mähän sanoin tuossa että uskon että eroavat ja haluaa minut takaisin. En sanonut että minä haluan tai otan hänet takaisin.

Suhde on hyvä juuri näin.

Vierailija
85/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mähän sanoin tuossa että uskon että eroavat ja haluaa minut takaisin. En sanonut että minä haluan tai otan hänet takaisin.

Suhde on hyvä juuri näin.

Ystävyys on molemminpuolista eli suhteen pitäisi olla toisellekin sellaisenaan hyvä.

Haluatko ehkä roikottaa exää kiinni itsessäsi? Saatko mielihyvää ajatuksesta että exä ehkä vielä tulee haluamaan sinut takaisin (vaikka itse et haluaisi tai ottaisikaan)? Ajateletko exäsi parasta pitämällä yhteyttä tilanteessa jossa hän ehkä toivoo teistä paria vai olisiko oikeaa välittämistä auttaa hänet eroon suhteestanne?

Vierailija
86/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta mieheltä tuo sun exä.

Nykyinen ei niinkään.

Ja hyvä että eroat koska tajuat itsekin että mies ei ole sun arvoinen

Sen hyvän ymmärtää sitten kun sen menettää. Eihän siinä ollut mitään vikaa ikinä. Mutta kun piti hairahtaa ja luulla vielä parempaa. Ei sellasta parempaa edes ole jos edellisessä ei ole mitään vikaa. Näitä asioita olen pyöritellyt hulluuteen asti jo. Nykyisen mieheni poistin facebookista, kun en jaksanut enää hänen tyhmiä kommentteja. Kysyin facebookissa ystäviltäni neuvoa eräästä asiasta, niin mieheni kommentoi että googleta. Miks kyselet tyhmiä täällä, kun on internet jo keksitty. Ja sitten lisäsi loppuun, että miksi et siltä viisalta ex äijältäs kysy. Siihen vastasin vielä siellä, että niin aion kysyäkin ja saan varmasti vastauksen. Sen jälkeen poistin hänet.. Ja sitten kotona tuli riitaa siitä kun poistin hänet facebookista. Hirveä meuhkaaminen että vertaan häntä ex mieheen.. No tekisi jotain eikä selittelis aina. Ei vaan jaksa kuunnella negatiivista paskaa koko aika ja aina niitä selityksiä . Täytyy ostaa uus auto, täytyy varmaa ostaa vene, pitäiskö lähtee matkalle jonnekin kauas. Tehdään sitä ja tätä... Yksikään asia ei ole mennyt mitä sanoo. Tehny monta kertaa jo mieli sanoa niistä sen sen haaveista, että joku toinen olis jo tuon listan toteuttanut.

Sinun on kyllä syytä kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
87/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äijähän tuossa on ihan idiootti.

Vierailija
88/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunnista manipulaatiota? Jotkut tekvät juuri noin - kun uusi mato on koukussa, jallitetaan vanhaa, jos uusinta uutta ei ole vielä löytynyt. Hän puhui sinusta aivan samalla tavalla iskiessään nykyistä, sitä ei kannata unohtaa. 

Vierailija
89/126 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle mitä musta on puhunut 😂

Vierailija
90/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mato koukussa mutta uusinta uutta ei ole löytynyt?

Mitä sä oikein selität ????

Vierailija
91/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se sulle noita kertoo?

Haluaako se sut takaisin vai mitä se vihjailee?

Vierailija
92/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ovat juuri piakkoin muuttamassa yhteen.

Kuulema myöskään seksi ei toimi eikä nainen ota edes suihin juuri ikinä.

Miksi ihmiset ovat ja pysyvät tällaisissa suhteissa?

En ymmärrä miksi käy tuollaisia keskusteluja tai kuuntelet tuollaista exältäsi. Itseäni ei tasan kiinnosta exän lemmenasiat mitenkään enkä haluaisi hänen avautuvan niistä minulle.

Vierailija
93/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän kertoi, minä kuuntelin.

En onkinut tietoja.

Ihmettelin vaan. Kun ovat aika tuore pari. Tai siis ovat olleet muutamia kuukausia ja nyt muuttumassa yhteen..

Vierailija
94/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei pidä uskoa mitä Tero sulle puhuu..

Vierailija
95/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin exät ruinaa kaikenlaista. Yksi ehdotti että maksaisi etelän matkan meille.

On se kumma, että ensin pitää lähteä etsimään nuorempaa ja sitten huomaa, ettei ketään kiinnosta ja kun jää yksin, niin huomaa että se edellinen olikin kaunis ja kiltti ja ne jännänaiset eivät edes vilkaise perään. Olen kai ollut liian helppo, ja miehille tulee mun seurassa niin hyvä itsetunto että se kihahtaa hattuun.

Olen vastannut että olemme eronneet ja nyt unohdetaan että ollaan koskaan edes tutustuttu.

Ja olen vähän vahingoniloinen.

Vierailija
96/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jäin miettimään et miksi haluaa antaa suhteestaan huonomman kuvan kuin mitä se on. Koska tuskin muuten olisi siinä suhteessa. Kerran jo heittänyt tämän muijan pihalle mutta päättivät sitten vielä yrittää.

Vierailija
97/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se ehkä on ihan totuudenmukaista että tajuaa mitä on menettänyt kun ei osannut siinä hetkessä sitä arvostaa.

Joskus vaan haluavat tilalle sitten jonkun ja jos itsetunto on heikko tai ei jaksa yrittää kerään iskeä niin ex on helppo kortti minkä puoleen kääntyä..

Vierailija
98/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kamalaa olla se tyttö jonka kanssa se seurustelee kun siitä puhutaan tuolla tavalla..

Vierailija
99/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei ole kuin yksi vastaus: voi voi. 

Vierailija
100/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te alunperin erositte?