Ex kertoi että ei ole onnellinen uudessa suhteessaan
Vaikka ovat juuri piakkoin muuttamassa yhteen.
Kuulema myöskään seksi ei toimi eikä nainen ota edes suihin juuri ikinä.
Miksi ihmiset ovat ja pysyvät tällaisissa suhteissa?
Kommentit (126)
Itsensä kanssa sinut olevat itsevarmat ja kumppaniin luottavat ihmiset eivät ole mustasukkaisia entisistään vaan kykenevät olemaan aikuismaisesti toistensa kanssa tekemisissä.
Joo mulla oli exällä tapana laittaa viestiä ongelmista uuden tyttöystävän kanssa. Tätä jatkui puoli vuotta. Sitten muutin samaan kaupunkiin kuin missä exän uusi tyttis asui.. ex itse asui eri paikkakunnalla.
Seuraavan viestin tullessa vastasin piruuttani exälle että nähdään ja jutellaan kunnolla kun oot ensi viikonloppuna täällä. Viiikonloppuna tuli viestiä että ei ennätä nyt nähdä kun on etäsuhteessa muutenkin niin vähän parisuhdeaikaa. : D
Tais laittaa viestejä salaa sitä ennen. Siihen ne myös loppuivat ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillä on varmasti aina rakkautta ja välittämistä. Ei se katoa vaikka ero tuli. Ja oltaisiin varmasti edelleen yhdessä jos aika olisi sopiva. Nyt kuitenkin molemmat menemme eteenpäin uusissa suhteissa, vaikka ei se sama ole kyllä.
Vastaus kysyjälle nro 18
Teette molemmat väärin nykyisiänne kohtaan jos ette ole tunnetasolla kasvaneet erilleen toisistanne.
Se että pitää edellisestä ja nykyisestä ei ole ketään kohtaan väärin.
Salaa tämä munkin exä näitä viestejä laittaa koska sen tyttöystävä ei halua että ollaan tekemisissä..
Mä en hetkeäkään uskoisi, että exän kertomat asiat on totta.
Kukaan ei voi olla noin tyhmä, asiat huonosti suhteessa ja silti muuttamassa yhteen.
Avaa silmäs ap. toihan on niiiiin läpinäkyvää mitä mies petailee..
Myöskin jos exän kanssa keskustellaan nykyisestä suhteesta seksiä myöten suhde on jo ylittänyt kaveruuden rajat, ne asiat puhutaan sen uuden puolison kanssa. Tossahan ollaan jo henkisen pettämisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Se että pitää edellisestä ja nykyisestä ei ole ketään kohtaan väärin.
Se että olisivat yhdessä jos aika olisi eri kertoo ettei uudessa suhteessa olla täysillä.
Toki voi selitellä ja uskotella itselleen ettei tee mitään väärää.
Me ollaan hyväksytty se että ei voida olla yhdessä mutta silti välitetään toisistamme.
Ja mun uusi suhde on kyllä hyvä silti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyvä ystävä exän kanssa, yleensä joka viikko viesteillään ja jaetaan asioita.
Suurinta osaa en uudelle miesystävälle kerro mutta jos nähdään exän kanssa niin kerron toki. Exän uusi tyttöystävä on mustasukkainen ja haluaa estää yhteydenpidon. Jotenkin lapsellista häneltä. Tai siis ei itseluottamusta vissiin ollenkaan.
Minun mieheni tietää että puhun exäni kanssa lähes päivittäin, en koe tarpeelliseksi kertoa siitä erikseen sen enempää kuin raportoida kaikista muistakaan kenen kanssa satun juttelemaan.
En ymmärrä miksi kukaan olisi exästä mustasukkainen. Sehän juuri se josta tarvitsee olla kaikkein vähiten koska jo todettu ettei sen kanssa ole mitään tulevaisuutta.
No en mä sen kanssa ole sänkyyn menossa vaikka suhteestaan valiteleekin.
Siinähän valitelee. En todella, ei huolta siis 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyvä ystävä exän kanssa, yleensä joka viikko viesteillään ja jaetaan asioita.
Suurinta osaa en uudelle miesystävälle kerro mutta jos nähdään exän kanssa niin kerron toki. Exän uusi tyttöystävä on mustasukkainen ja haluaa estää yhteydenpidon. Jotenkin lapsellista häneltä. Tai siis ei itseluottamusta vissiin ollenkaan.Minun mieheni tietää että puhun exäni kanssa lähes päivittäin, en koe tarpeelliseksi kertoa siitä erikseen sen enempää kuin raportoida kaikista muistakaan kenen kanssa satun juttelemaan.
En ymmärrä miksi kukaan olisi exästä mustasukkainen. Sehän juuri se josta tarvitsee olla kaikkein vähiten koska jo todettu ettei sen kanssa ole mitään tulevaisuutta.
kiitos! Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
No en mä sen kanssa ole sänkyyn menossa vaikka suhteestaan valiteleekin.
Siinähän valitelee. En todella, ei huolta siis 😅
Mikäpä on tämän aloituksen tarkoitus? Saatko iloa siitä että olit seksissä parempi kuin exäsi nyksä? Pönkittääkö se itsetuntoasi jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei ylipäätään ota suihin? Tai niele?
Terv mies[/quoteKerroppa vinkkie kuin teet sen ettei tule oksurefleksiä?
Ihmettelen miksi se mulle näitä kertoo. Onko asiat niin todella,
Ja kyllä tiedän olevani seksissä hyvä jos kumppani on oikea. Parempi en väitä olevani kuin se nykyinen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa en uudelle miesystävälle kerro mutta jos nähdään exän kanssa niin kerron toki. Exän uusi tyttöystävä on mustasukkainen ja haluaa estää yhteydenpidon. Jotenkin lapsellista häneltä. Tai siis ei itseluottamusta vissiin ollenkaan.Minun mieheni tietää että puhun exäni kanssa lähes päivittäin, en koe tarpeelliseksi kertoa siitä erikseen sen enempää kuin raportoida kaikista muistakaan kenen kanssa satun juttelemaan.
En ymmärrä miksi kukaan olisi exästä mustasukkainen. Sehän juuri se josta tarvitsee olla kaikkein vähiten koska jo todettu ettei sen kanssa ole mitään tulevaisuutta.kiitos! Juuri näin!
Lähes päivittäin What!
Juu, en olisi mustasukkainen mutta häipyisin kyllä tuollaisesta suhteesta hyvin äkkiä.
Liian vahva signaali, ettei vanhasta ole päästetty irti ja silloin uusi suhde kärsii ja aika heikot mahdollisuudet onnistua.
Koittaa pedata sulta sääliseksiä. Seksi uuden kanssa voi silti olla taivaallista, myös suuseksi.
Ihan helppoa ottaa suihin ilman oksua. Pystyn pistämään suihin ruokaa, hammasharjan ja vaikkapa banaanin.
Kykenen nuolemaan kielellä ja ottamaan suihin ihan helposti.
Ja mikä parasta, nautin siitä.
Ainiin, kerroinko jo, että nielen myös .
Niin etttä kun on epäonnistunut exän kanssa tai suhde ei toiminut ja on uudessa suhteessa ja pitää exään yhteyttä niin myöskin uusi suhde kaatuu?? Anna Mä kuolen nauruun😂
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kanssa sinut olevat itsevarmat ja kumppaniin luottavat ihmiset eivät ole mustasukkaisia entisistään vaan kykenevät olemaan aikuismaisesti toistensa kanssa tekemisissä.
Kyllä varmasti, ainakin niin kauan kunnes se eksä oikeasti löytää hyvän uuden kumppanin, jota kohtelee kauniisti ja jonka kanssa asiat toimii. Sitten alkaa mustasukkainen riehuminen ja sekoilu, vaikka molemmat osapuolet olisivat tahoillaan jo naimisissa. Ei ehkä ole hyvä idea jatkaa niitä vanhoja riitoja, tai katsella jatkuvasti ihmistä, joka särki sydämmen. Se ei mielestäni ole kellekään hyväksi, tai edes välttämättä kovin tervettä, vaikka kaunis ajatushan se on, että voitaisiin olla ystäviä. Todellisuudessa monet ei voi, ainakaan ilman, että siitä seuraa em. ilmiöitä. Mikä pakko sitä eksää on vuosien jälkeen roikottaa mukana omassa elämässä, jos haluaa mennä eteenpäin tai on jo mennyt?
Voihan ne asiat jakaa uuden kumppanin kanssa mutta exän kanssa myös. Ei kai se keneltäkään ole pois. Ihmiset vaan tekee yleensä asioista hankalia koska ovat itse mustasukkaisia.