Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex kertoi että ei ole onnellinen uudessa suhteessaan

Vierailija
26.11.2017 |

Vaikka ovat juuri piakkoin muuttamassa yhteen.
Kuulema myöskään seksi ei toimi eikä nainen ota edes suihin juuri ikinä.
Miksi ihmiset ovat ja pysyvät tällaisissa suhteissa?

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on aika monimutkainen juttu enkä voi sitä tässä nyt kirjoittaa. Mitään draamaa ei ollut ollenkaan tai riitoja koko suhteessa muutenkaan.

Vierailija
102/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt niin monimutkainen voi olla??

Jos kuitenkin olette yhteydessä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä enkä missään tilanteessa selittele exälle mun seksielämää koska se olisi halventavaa mun kumppania kohtaan.

Kaikkea arkista voi jakaa tai jotain syvällistäkin.

Mutta ei seksielämää. En kyllä puhu siitä ystävillekään.

Vierailija
104/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ylipäätään ota suihin? Tai niele?

Terv mies

Niin jos nielemistä haluat niin miksi et tumputtele joka päivä kuppiin ja juo se ihan itse. Katsos vaikka sellainen mukava aamujuoma.

Vierailija
105/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se pillukaan aina hyvältä maistu.

Vierailija
106/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en olisi suhteessa jossa ei ole suihinottoa.. niin se vain on.

Vierailija
107/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ylipäätään ota suihin? Tai niele?

Terv mies

Yök. Ei kiinnosta seksitaudit suussa. Ja seuraavaksi syöpä.

Vierailija
108/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ex-mieheni kanssa edelleen tosi hyviä ystäviä, mutta ollaan myös vielä businesskumppaneita, joten yhteyksissä ollaan työasioiden kanssa edelleen.  Kyllä tulisi iso ongelma, jos uusi kumppani alkaisi mustasukkaiseksi ja käskisi lopettaa työkumppanuuden vaikkka mitään tunteita ei ole enää välillämme. 

Vierailija
109/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ex-mieheni kanssa edelleen tosi hyviä ystäviä, mutta ollaan myös vielä businesskumppaneita, joten yhteyksissä ollaan työasioiden kanssa edelleen.  Kyllä tulisi iso ongelma, jos uusi kumppani alkaisi mustasukkaiseksi ja käskisi lopettaa työkumppanuuden vaikkka mitään tunteita ei ole enää välillämme. 

Hohhoijaa. ..taas puurot ja vellit sekaisin. Tuleeko kuinka moni kertoilleeksi työkumppaneilleen uuden parisuhteensa seksielämästä?

Vierailija
110/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en näe tuossa mitään outoa.

Vierailija
111/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. ..taas puurot ja vellit sekaisin. Tuleeko kuinka moni kertoilleeksi työkumppaneilleen uuden parisuhteensa seksielämästä?

Tässä varmaan viitattiin siihen että jotkut ovat niin mustasukkaisia existä ettei niiden kanssa saa olla tekemisissä.

Vierailija
112/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sen exän olla. Saa seksiä tai ei...

Vierailija
113/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sulle tuollaisia asioita kertoo??

Me ollaan exän kanssa edelleen hyviä ystäviä ja kerrotaan toisillemme uusista nais- ja mieskuvioista. Ei tietenkään nyt mitään seksiasioita, mutta muuten yleisesti.

Voi oksu.

Vierailija
114/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän kertoi, minä kuuntelin.

En onkinut tietoja.

Ihmettelin vaan. Kun ovat aika tuore pari. Tai siis ovat olleet muutamia kuukausia ja nyt muuttumassa yhteen..

Kai sä nyt osaat sanoa, että kiitos mutta nyt tulee liikaa informaatiota.

Vierailija
115/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sanoa mutta ei mua niin paljoa häiritse että en kuuntelisi.

Vierailija
116/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä varmaan viitattiin siihen että jotkut ovat niin mustasukkaisia existä ettei niiden kanssa saa olla tekemisissä.

Ymmärräsit asian ihan oikein. 

Vierailija
117/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ei voisi olla ystäviä??

Se on nyt se pointti.

Mä en halua kuulla ystävienikään suuseksiasioita.

Vierailija
118/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika pidättäytynyt.

Vierailija
119/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan sanoa mutta ei mua niin paljoa häiritse että en kuuntelisi.

Mikä tää aloitus on sitten on kun kuitenkin jäit pohdiskelemaan asiaa. Mietitäänpä oikein: Hmm, tosiaan ei se uusi muikkeli anna suikkarii, miksköhän se ei anna. Olin kyllä parempi muikkeli kun otin ja nielin. Kyllä exää nyt harmittaa. Kyllä sen pitäisi jättää tää uus muikkeli ja haaveilla vaan minusta.

Vierailija
120/126 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta aloituksessa oli kyse exälle avautumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän