Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Nainen on paranoidi mielipuoli, jos v*ttuuntuu äijän perseilystä. Miehellä puolestaan on täysi oikeus kieltää vaimoaan pukemasta mekkoa pikkujouluun, koska sehän on vieraille miehille selkeä kutsu panemaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3031647/miehen-kommentti-sa-et-sitten-l…
#miestenlogiikka #tasa-arvo #kaksinaismoralismi #luuseriäijätkiertoonHahaha, tämä on huumoriarvoltaan korkealaatuinen palsta. Olette uhreja ja teille ehdottomasti kuuluisi enemmän :D. Tasa-arvon vuoksi kannattaa solvata niitä miehiä, niin ne varmasti parantaa tapansa. Muistakaa myös että vaihtamalla tuskin paranee, koska kaikki miehet ja yhteiskunta on teitä vastaan. Olen henkilökohtaisesti pahoillani että ette elä maailmassa missä on vain naisia, sehän olisi paljon parempi paikka?
Kas, naistenvihaajakin heräsi. :) Hyvää huomenta!
Sinua taitaa ihan kaikkein eniten korveta se, että vaihtamalla tosiaankin paranee, sillä - yllätys yllätys - kaikki miehet eivät ole sinun ja ap:n miehen kaltaisa k*sipääluusereita, vaan ihan normaalejakin miehiä on olemassa. Hämmästelepä tätä tosiasiaa hetki, jos tällainen uutinen päähäsi mahtuu. Sinä jäät naisetta, koska naisten ei ole pakko koskea sontaan. Jos sellaiseen vahingossa hairahtuu, vaihtamalla paranee. :)
Todellakin tytöt, älkää tuhlatko elämäänne itsekkäiden lapsirenttujen kanssa, kun sen voi viettää ihan laadukkaassa aikuisseurassakin. Toisin kuin esim. nettipalstojen perusteella voisi kuvitella, keskivertomies on ihan kunnollinen, ajattelemaan ja tuntemaan kykenevä olento, jonka kanssa voi huoletta ryhtyä tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Itse tiedän kyllä muutamia keskenkasvuiseksi jääneitä porsaita (jotka todennäköisesti pian vapautuvat sinkkumarkknoille), mutta pääasiassa tuttavapiiriin kuuluu ihan mukavia miehiä. Todellisuus on paljon, paljon mukavampi kuin nettipalstojen trollit antavat ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.
Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.
Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.
Sinähän varsinainen sherlokki olet :D Mietis nyt vielä uudestaan.
No mietitään. Mitä pitäis miettiä?
No vaikka aluksi sitä, että pääseekö jokeen hukkumaan niin, ettei puhelin huku mukana.
Juu tottakai voi hukkua mutta voihan tapahtua mitä vain eikä puhelin ole mukana.
No niin, hyvä. Siksi onkin tärkeää, että siihen vastataan. Se, että puhelin soi, ei todista, ettet hukkunut aurajokeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ryhtyä parisuhteeseen, ellei tajua, ettei todellakaan ole oikeutta aiheuttaa toiselle osapuolelle huolia ja mielipahaa, esim. olemalla tavoittamattomissa yökaudet.
Parisuhde ei ole lapsellisille ja kehityskyvyttömille sopiva elämänmuoto.
puhutaanko nyt tavasta vai yksittäisestä kerrasta, niin kuin ap on antanut ymmärtää? Se että esim sammuu kerran ja on näin estynyt laittamaan sitä viestiä, ei ole mielestäni erityisen vakavaa. Se on vakavaa jos ei pysty luottamaan toisen sanaan. Mielipahaa saa aiheutettua nykypäivänä olemalla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Et sitten kuluneempaa trollausta keksinyt ja jäit kiinni jo otsikoinnissa. Hohhoijaa, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se eron paikka vielä ole, jos ukko käy ryyppäämässä kerran vuodessa?
Ei olekaan, mutta välinpitämättömyys ja ilkeys kyllä ovat eron paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Nainen on paranoidi mielipuoli, jos v*ttuuntuu äijän perseilystä. Miehellä puolestaan on täysi oikeus kieltää vaimoaan pukemasta mekkoa pikkujouluun, koska sehän on vieraille miehille selkeä kutsu panemaan.
#miestenlogiikka #tasa-arvo #kaksinaismoralismi #luuseriäijätkiertoonHahaha, tämä on huumoriarvoltaan korkealaatuinen palsta. Olette uhreja ja teille ehdottomasti kuuluisi enemmän :D. Tasa-arvon vuoksi kannattaa solvata niitä miehiä, niin ne varmasti parantaa tapansa. Muistakaa myös että vaihtamalla tuskin paranee, koska kaikki miehet ja yhteiskunta on teitä vastaan. Olen henkilökohtaisesti pahoillani että ette elä maailmassa missä on vain naisia, sehän olisi paljon parempi paikka?
Sinua taitaa ihan kaikkein eniten korveta se, että vaihtamalla tosiaankin paranee, sillä - yllätys yllätys - kaikki miehet eivät ole sinun ja ap:n miehen kaltaisa k*sipääluusereita, vaan ihan normaalejakin miehiä on olemassa. Hämmästelepä tätä tosiasiaa hetki, jos tällainen uutinen päähäsi mahtuu. Sinä jäät naisetta, koska naisten ei ole pakko koskea sontaan. Jos sellaiseen vahingossa hairahtuu, vaihtamalla paranee. :)
No hyvä että tiedät. Hämmästelen, koska minulla on jo nainen ja hyvä sellainen. Hänen mielestään en ole sontaa. Kannatan tasa-arvoakin, mutta täällä se näyttää kuin sitä katselisi vääristyneen lasin läpi. Se taas aiheuttaa minussa suurta hilpeyttä. Huumorintajuni voi olla sontaa, mutta toisaalta saan sillä hauskemman elämän.
Kyllä kyllä, totta kai sinulla on ihana nainen! Hänen mielestään et ole sontaa ja muutenkaan hän ei arvostele, sillä hän on kovin hiljaista sorttia, vaikka suu onkin kaiken aikaa kutsuvasti auki. ;) Hauskaa elämää sinulle sen ”sallivaisen pikuvaimon” kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se eron paikka vielä ole, jos ukko käy ryyppäämässä kerran vuodessa?
Ei olekaan, mutta välinpitämättömyys ja ilkeys kyllä ovat eron paikkoja.
No onko sitä välinpitämättömyyttä ja ilkeyttä useinkin vai vain tämän yhden keissin aikana? Kännissä/krapulassa ei kaikki pysty olemaan ihania ja empaattisia.
Juu, ei pitkää jatkoa suhteella, jossa toinen osapuoli selittömättömästi pois öitä kotoa tai tulee vasta aamunkoitteessa. Onpa syynä sitten pettäminen tai juominen. Saatikka sitten rikolliset yötouhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.
Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.
Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.
Sinähän varsinainen sherlokki olet :D Mietis nyt vielä uudestaan.
No mietitään. Mitä pitäis miettiä?
No vaikka aluksi sitä, että pääseekö jokeen hukkumaan niin, ettei puhelin huku mukana.
Juu tottakai voi hukkua mutta voihan tapahtua mitä vain eikä puhelin ole mukana.
No niin, hyvä. Siksi onkin tärkeää, että siihen vastataan. Se, että puhelin soi, ei todista, ettet hukkunut aurajokeen.
Eli aina kun puhelimeen ei vastata niin kannattaa alkaa pelkäämään että jotain nyt sitten sattunut ja tapahtunut. Onko vaikea käsittää että kun tää jannu on mennyt jatkoille se on jättänyt takin vaikka naulakkoon ja puhelin takin taskussa. Sitten ne on vetänyt parit bussit ja musa soinut ja läppää heitetty. Puhelin soinut ja se ei kuulu takin taskusta. Aika mennyt nopeasti kuten kännissä on tapana mennä ja siten se on lähtenyt himaan. That's it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että tiedät. Hämmästelen, koska minulla on jo nainen ja hyvä sellainen. Hänen mielestään en ole sontaa. Kannatan tasa-arvoakin, mutta täällä se näyttää kuin sitä katselisi vääristyneen lasin läpi. Se taas aiheuttaa minussa suurta hilpeyttä. Huumorintajuni voi olla sontaa, mutta toisaalta saan sillä hauskemman elämän.
Kyllä kyllä, totta kai sinulla on ihana nainen! Hänen mielestään et ole sontaa ja muutenkaan hän ei arvostele, sillä hän on kovin hiljaista sorttia, vaikka suu onkin kaiken aikaa kutsuvasti auki. ;) Hauskaa elämää sinulle sen ”sallivaisen pikuvaimon” kanssa. :D
Itsenäinen ja vahva, räväkkä kouvolatukka bongattu.
Lopettakaa hyvät ihmiset tuo alkkoholilla lotraaminen. Säästytte melko monelta ongelmalta..
Miksi te ette valinneet miehiänne paremmin jos näin ahdistaa? Miksi teette vielä lapsia sellaisen kanssa? Kaiken tämän jälkeen syytätte miestänne kaikesta. En ymmärrä, selittäkää.
Yhtä "hyvä" ja luotettava selitys kuin tämän Anne Kukkohovin hätävalhe :D
Huippumalli haussa -ohjelman juontaja-tuomari Anne Kukkohovikertoi IS:lle, millainen kommellus hänelle sattui pikkujouluissa.
Anne juhli Huippumalli haussa -karonkassa muutama vuosi sitten kesken pikkujoulukauden. Kotiin lähdön koittaessa tapahtui odottamatonta.
- Minulla oli sinä iltana todella korkeakorkoiset korkokengät, ja kotiin lähtiessä toisen korko katkesi kokonaan pois. Yhtäkkiä en pystynyt liikkumaan juuri lainkaan, koska minulla ei ollut toisia kenkiä mukana ja tiet olivat todella liukkaat.
- Seisoin siis yhtäkkiä neljältä aamuyöllä keskellä Esplanadia ilman toista korkokenkää kaameassa pakkasessa ja hyvin vähissä vaatteissa.
Vilkkaasta pikkujoulukaudesta johtuen Kukkohovi ei onnistunut saamaan taksia. Niinpä Kukkohovi päätti mennä yöpymään läheiseen hotelliin.
- Koska kävelemisestä ei tullut mitään ilman toista korkoa, hypin hotellille yhdellä jalalla. Olin varmasti hyvin koominen näky, vaikka ahdistus olikin kova.
Seuraavana aamuna Kukkohovi soitti miehelleen ja pyysi tätä hakemaan hänet kotiin. Kotipuolessa asiaan ei Kukkohovin mukaan suhtauduttu joulumaisella lämmöllä.
- Mieheni oli todella vihainen minulle, kun en tullut yöksi kotiin. Hän suostui kuitenkin hakemaan minut, kun kerroin, kuinka surkeasti ilta oli päättynyt.
Itselle kävi lähes sama juttu vuosi sitten, mies lähti pe-iltana baariin eikä puhelin vastannut, olin jo soittamassa poliisille vaikka mitkä kauhukuvat silmissä kun mies tulikin su-aamupäivänä kotiin ja kertoi päätyneensä jatkoille jonkun mökille 60 km:n päähän ja akkunsa loppuneen. Itkin , raivosin, murjotin, uhkailin erolla. Lapsemme oli tuolloin 2vuotias.
Tämä juttu jä väliimme, luottamus meni ja en halua laskea miestä enää baariin! Joutuu selitelemään kavereille "en mä voi kun Meiju pillastui siitä viime keväisestä..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä oon tehny sillä lailla kun mies on tullu aamulla pöhässä kotiin että oon vaatinu housuja alas ja oon haistellu jokaisen kullin poimun lemahtaako vieras wittu siellä. Kyllä nainen witun lemun tunnistaa! Turha miesten yrittää.
Minä meillä laitan saksanpaimenkoiran hoitamaan homman. Eli mieheltä housut alas ja Sesse nuuhkimaan. Jos lipaisee kalua tai pusseja liian pitkään niin on jotakin makoisaa siellä -> mies pettänyt.
Minä hankin meidän perheeseen bordercollien, joka on tutkitusti älykkäin koirarotu. Ettei miehen epäilykset herää liikaa, minä laitan koiran "tervehtimään" aamulla tulevaa miestä ilman että käskytän miestä riisumaan housunsa (luottamushan mieheltä menisi siinä). Collie kiertää sitten miestä ja tunnustelee kirsussaan mahdollisia vagiinan haisuja. Jos tulos on positiivinen, eli mies köyrinyt jotakuta vosua, niin koira näyttää peukkua alaspäin miehen selän takana. Jos taas tulos on negatiivinen eli mies on "puhdas", niin koiran peukku osoittaa ylöspäin ja minäkin voin siinä tapauksessa mennä tervehtimään miestä häntä heiluen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei pitkää jatkoa suhteella, jossa toinen osapuoli selittömättömästi pois öitä kotoa tai tulee vasta aamunkoitteessa. Onpa syynä sitten pettäminen tai juominen. Saatikka sitten rikolliset yötouhut.
Miten niin öitä? On aika radikaali ero onko yhden yön pois tai kaksikymmentä. Tai vaikka tuhat ja yksi..
Omalla kohdalla, JOS noin pääsis käymään, ei siinä olisi mitään selittelyjä. ENÄÄ.
Mies sais pakata vaattensa mahdollisimman pian. Ja poistua.
Tuommoisen jälkeen minulla ei ole mitään sanottavaa miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaimo pakkasi kamat poissaollessasi. Mutta ilmeisesti ei tunnu missään, joten paras ratkaisu kaikille osapuolille.
Juu parempi lähteä pois jos niin saatanan hysteerinen ämmä ja alisuoriutuja. Ihme että noin kauan jaksanut vässykkäakkaa. Ui ui, jääkaappi tyhjä, koiralla paskahätä
Joo, eksäkin taisi pitää minua hysteerisenä alusuoriutujana, vaan tosiasiassa olin itsenäinen pärjääjä, joka ei halunnut antaa yhden mulkeron pilata elämäänsä. Ainakin ero tuntui tulevan eksälle kovasti yllätyksenä ja shokkina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette valinneet miehiänne paremmin jos näin ahdistaa? Miksi teette vielä lapsia sellaisen kanssa? Kaiken tämän jälkeen syytätte miestänne kaikesta. En ymmärrä, selittäkää.
Koska ihminen on vastuussa omista tekemisistään, ei toisen. Selitä sinä minulle, millä logiikalla kaikki, mitä mies tekee ei voi koskaan olla hänen omaa syytään.
Mun mies on hakattu nuorena baarireissulla. Päällekarkaajat ryöstivät ja kuristivat tajuttomaksi. Muistan vieläkin sen ilkeän tunteen, kun päivystyksestä soitettiin yöllä. Ei onneksi käynyt pahasti, mutta sen jälkeen mies ei käynyt baareissa ja sittemmin tuli ikä vastaan, ei kumpaakaan huvita enää. (Nelikymppisiä.) En muista mikä lakkasi ensin kiinnostamasta, juominen, meteli, ruuhkat vai niiden yhdistelmä. Pelkkä ajatuskin taksijonoista tappaa sen vähäisenkin kiinnostuksen.