Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.
Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.
Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.
Sinähän varsinainen sherlokki olet :D Mietis nyt vielä uudestaan.
No mietitään. Mitä pitäis miettiä?
No vaikka aluksi sitä, että pääseekö jokeen hukkumaan niin, ettei puhelin huku mukana.
Vierailija kirjoitti:
No minä oon tehny sillä lailla kun mies on tullu aamulla pöhässä kotiin että oon vaatinu housuja alas ja oon haistellu jokaisen kullin poimun lemahtaako vieras wittu siellä. Kyllä nainen witun lemun tunnistaa! Turha miesten yrittää.
Et sitten luota mieheesi pennin vertaa? Ei kai kukaan oikeesti noin tee? En minä ainakaan....
Mitäköhän ap. olisi parkunut 30 vuotta sitten, kun joka taskussa ei ollut matkapuhelinta? Puhelinkioskilleko olisi yötä myöten pitänt könytä soittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja et sitten huomannut eron merkkejä aiemmin. Jos noin kontroilloiva olet, niin ei mikään ihme, että mies haluaa vahtikoirastaan eroon. Ja joo olen nainen ja olen ollut naimisissa itse se kontrolloiva ja sehän päättyi sitten miehen lähtöön. Nyt nelikymppisenä ei kiinnostaisi, missä mies luuraa. Olisin vain onnellinen, kun se tulee kotiin. Taidat olla nuori?
Luulen että tästä syystä meilläkin tullaan päätymään eroon. En jaksa enää. Toinen on kuin apina selässä 24/7 ja mitään ei sovi tehdä ilman viikon suunnittelua ja ilmottelua. Ahdistanut aika perkeleesti viimeset pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.
Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.
Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.
Sinähän varsinainen sherlokki olet :D Mietis nyt vielä uudestaan.
No mietitään. Mitä pitäis miettiä?
No vaikka aluksi sitä, että pääseekö jokeen hukkumaan niin, ettei puhelin huku mukana.
Juu tottakai voi hukkua mutta voihan tapahtua mitä vain eikä puhelin ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä oon tehny sillä lailla kun mies on tullu aamulla pöhässä kotiin että oon vaatinu housuja alas ja oon haistellu jokaisen kullin poimun lemahtaako vieras wittu siellä. Kyllä nainen witun lemun tunnistaa! Turha miesten yrittää.
Et sitten luota mieheesi pennin vertaa? Ei kai kukaan oikeesti noin tee? En minä ainakaan....
No minä nyt oon tämmöinen tarkan markan ihminen. Oon tottunut pitämään kodinkin tip top kunnossa aina. Hyvähän se on ihmisen tietää missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Nainen on paranoidi mielipuoli, jos v*ttuuntuu äijän perseilystä. Miehellä puolestaan on täysi oikeus kieltää vaimoaan pukemasta mekkoa pikkujouluun, koska sehän on vieraille miehille selkeä kutsu panemaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3031647/miehen-kommentti-sa-et-sitten-l…
#miestenlogiikka #tasa-arvo #kaksinaismoralismi #luuseriäijätkiertoonHahaha, tämä on huumoriarvoltaan korkealaatuinen palsta. Olette uhreja ja teille ehdottomasti kuuluisi enemmän :D. Tasa-arvon vuoksi kannattaa solvata niitä miehiä, niin ne varmasti parantaa tapansa. Muistakaa myös että vaihtamalla tuskin paranee, koska kaikki miehet ja yhteiskunta on teitä vastaan. Olen henkilökohtaisesti pahoillani että ette elä maailmassa missä on vain naisia, sehän olisi paljon parempi paikka?
Kas, naistenvihaajakin heräsi. :) Hyvää huomenta!
Sinua taitaa ihan kaikkein eniten korveta se, että vaihtamalla tosiaankin paranee, sillä - yllätys yllätys - kaikki miehet eivät ole sinun ja ap:n miehen kaltaisa k*sipääluusereita, vaan ihan normaalejakin miehiä on olemassa. Hämmästelepä tätä tosiasiaa hetki, jos tällainen uutinen päähäsi mahtuu. Sinä jäät naisetta, koska naisten ei ole pakko koskea sontaan. Jos sellaiseen vahingossa hairahtuu, vaihtamalla paranee. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän ap. olisi parkunut 30 vuotta sitten, kun joka taskussa ei ollut matkapuhelinta? Puhelinkioskilleko olisi yötä myöten pitänt könytä soittamaan?
Sehän olis kiertänyt munamankeli-polkupyörällään kaikki kaupungin grillikioskit tivaamassa miehen kuva kädessä myyjiltä onko "huoripukkia" näkynyt.
Naurattaa ja itkettää yhtä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappi tyhjä ja mies makaa krapulassa sohvalla, lapset näkee nälkää.
Käy kaupassa ja laita luuseriäijä kävelemään kunhan krapulaltaan kykenee.
Nainenhan ei pääse kauppaan? No ei! Miehelle rangaistus siitä mitä teki! Oppiipahan olemaan!
Yks mies tuli myös kerran aamulla vasta mutta sillä oli kummatkin hädät housuissa ja kaula syötynä niin en viitsinyt alkaa sen enempää haistelemaan. Oli vielä alakoulun rehtori. Juu, annoin anteeksi mutta erohan siitä lopulta tuli kun mies löysi reissuillaan uuden justiinan.
Ei pidä ryhtyä parisuhteeseen, ellei tajua, ettei todellakaan ole oikeutta aiheuttaa toiselle osapuolelle huolia ja mielipahaa, esim. olemalla tavoittamattomissa yökaudet.
Parisuhde ei ole lapsellisille ja kehityskyvyttömille sopiva elämänmuoto.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei kelvannut kenellekkään pikkujouluissa. Oon huolestunu, oonko nainut luuserin?
Mä kuulun samaan sakkiin. Minunkaan mieheni ei ole koskaan ollut yötä poissa, jos ei ole etukäteen sovittu. Koskaan tarkoittaa 50 vuotta.
Oikeasti en ymmärrä ollenkaan, miten epäluotettavia ihmiset nykyään ovat ja miksi kukaan elää yhdessä paskiaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä nyt oon tämmöinen tarkan markan ihminen. Oon tottunut pitämään kodinkin tip top kunnossa aina. Hyvähän se on ihmisen tietää missä mennään.
Lopeta toi pikkurouvana olo ja uhriutuminen. Äijä oli jatkoilla ja tuli aamulla ja se siitä. Ei se ketään siellä pannut. Ja viestiä ei lähettänyt kun kännissä muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Nainen on paranoidi mielipuoli, jos v*ttuuntuu äijän perseilystä. Miehellä puolestaan on täysi oikeus kieltää vaimoaan pukemasta mekkoa pikkujouluun, koska sehän on vieraille miehille selkeä kutsu panemaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3031647/miehen-kommentti-sa-et-sitten-l…
#miestenlogiikka #tasa-arvo #kaksinaismoralismi #luuseriäijätkiertoonHahaha, tämä on huumoriarvoltaan korkealaatuinen palsta. Olette uhreja ja teille ehdottomasti kuuluisi enemmän :D. Tasa-arvon vuoksi kannattaa solvata niitä miehiä, niin ne varmasti parantaa tapansa. Muistakaa myös että vaihtamalla tuskin paranee, koska kaikki miehet ja yhteiskunta on teitä vastaan. Olen henkilökohtaisesti pahoillani että ette elä maailmassa missä on vain naisia, sehän olisi paljon parempi paikka?
Kas, naistenvihaajakin heräsi. :) Hyvää huomenta!
Sinua taitaa ihan kaikkein eniten korveta se, että vaihtamalla tosiaankin paranee, sillä - yllätys yllätys - kaikki miehet eivät ole sinun ja ap:n miehen kaltaisa k*sipääluusereita, vaan ihan normaalejakin miehiä on olemassa. Hämmästelepä tätä tosiasiaa hetki, jos tällainen uutinen päähäsi mahtuu. Sinä jäät naisetta, koska naisten ei ole pakko koskea sontaan. Jos sellaiseen vahingossa hairahtuu, vaihtamalla paranee. :)
No hyvä että tiedät. Hämmästelen, koska minulla on jo nainen ja hyvä sellainen. Hänen mielestään en ole sontaa. Kannatan tasa-arvoakin, mutta täällä se näyttää kuin sitä katselisi vääristyneen lasin läpi. Se taas aiheuttaa minussa suurta hilpeyttä. Huumorintajuni voi olla sontaa, mutta toisaalta saan sillä hauskemman elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ryhtyä parisuhteeseen, ellei tajua, ettei todellakaan ole oikeutta aiheuttaa toiselle osapuolelle huolia ja mielipahaa, esim. olemalla tavoittamattomissa yökaudet.
Parisuhde ei ole lapsellisille ja kehityskyvyttömille sopiva elämänmuoto.
Ei vaan parisuhde ei ole kontrollifriikeille ja omistushaluisille jotka mielikuvituksessa keksii mitä ihmeempiä tarinoita.
Ei kai se eron paikka vielä ole, jos ukko käy ryyppäämässä kerran vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta toi pikkurouvana olo ja uhriutuminen. Äijä oli jatkoilla ja tuli aamulla ja se siitä. Ei se ketään siellä pannut. Ja viestiä ei lähettänyt kun kännissä muutakin tekemistä.
Ja muista jäädä itsekin jatkoille silloin tällöin niin tasa-arvo säilyy.
Mä olen ollut miespuolisen bestikseni kanssa iltaa istumassa, yökerhossa , snagarijonossa ja vielä ei maltettu läpänheittoa lopettaa vaan lähdettiin jatkamaan kaverin reissutyö-kimppakämpälle.
Pistin toki kotiin pari sanaa ja aamulla herätessä toiset. Kaveri heitti iltapäivästä mut kotiin ja miehen kommentti oli vain että tyylikäs kotiintulo.
Hahaha, tämä on huumoriarvoltaan korkealaatuinen palsta. Olette uhreja ja teille ehdottomasti kuuluisi enemmän :D. Tasa-arvon vuoksi kannattaa solvata niitä miehiä, niin ne varmasti parantaa tapansa. Muistakaa myös että vaihtamalla tuskin paranee, koska kaikki miehet ja yhteiskunta on teitä vastaan. Olen henkilökohtaisesti pahoillani että ette elä maailmassa missä on vain naisia, sehän olisi paljon parempi paikka?