Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.

Vierailija
26.11.2017 |

Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."

Kommentit (330)

Vierailija
21/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?

Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.

Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.

Vierailija
22/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta  riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.

Nainen on paranoidi mielipuoli, jos v*ttuuntuu äijän perseilystä. Miehellä puolestaan on täysi oikeus kieltää vaimoaan pukemasta mekkoa pikkujouluun, koska sehän on vieraille miehille selkeä kutsu panemaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3031647/miehen-kommentti-sa-et-sitten-l…

#miestenlogiikka #tasa-arvo #kaksinaismoralismi #luuseriäijätkiertoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Normaalia tietyissä piireissä.

Vierailija
24/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei omista miestään vai miten se meni?

Vierailija
25/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sais tommonen äijänkuvatus lapikasta. Eipähän tartteis sen jatkossa miettiä, aikooko joku "tentata" aamulla kotona, eikä minun elämä menis pilalle sikaa paapoessa.

Vierailija
26/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta  riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.

Itse miehenä ja aviomiehenä totean, ettei tuollaisilla ap:n kuvailemilla luuserimiehillä kukaan nainen tee yhtään mitään. YH kuulostaa paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin roikkua jossain pettävässä känniääliössä.

Vierailija
27/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minä olenkin tehnyt. Sillä erotuksella, että kasvatan kakarani onnellisena yh:na, jonka ei tarvitse enää päivääkään miettiä sen avuttomimman kakaran tekemisiä. 

Vierailija
28/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sopia jo lähtiessä, että tulee vasta aamulla. Muiten pitää ilmoittaa, vaikka olisi kuinka kivaa.

Vierailija
29/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappi tyhjä ja mies makaa krapulassa sohvalla, lapset näkee nälkää.

No käy kaupassa ja tee ruokaa, naisen hommahan se on. Tuo samalla miehelle krapulakaljat.

Vierailija
30/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kaupassa ja laita luuseriäijä kävelemään kunhan krapulaltaan kykenee.

Vierailija
31/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sais tommonen äijänkuvatus lapikasta. Eipähän tartteis sen jatkossa miettiä, aikooko joku "tentata" aamulla kotona, eikä minun elämä menis pilalle sikaa paapoessa.

Sama. En alkais p*skapään kynnysmatoksi, ja suosittelen samaa ap:llekin.

Uskokaa pois, vaihtamalla paranee. Heitin aikoinaan juuri tuollaisen itselleen ja mulle eri säännöt laatineen kuvatuksen mäkeen ja löysin tilalle normaaliin vuorovaikutukseen kykenevän miehen. Ei olem tarvinkut kummankaan tentata ja vahtia, kommunikointi ja järki pelaavat.

Vierailija
32/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko kirjoittaa tähän, että minulla on ihana mies?  Että kukaan ei suutu?

On ollut jo 20 vuotta 💙

Vierailija
33/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä oon tehny sillä lailla kun mies on tullu aamulla pöhässä kotiin että oon vaatinu housuja alas ja oon haistellu jokaisen kullin poimun lemahtaako vieras wittu siellä. Kyllä nainen witun lemun tunnistaa! Turha miesten yrittää.

Vierailija
34/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?

Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.

Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.

Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.

Vierailija
35/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.

Ja vaimo pakkasi kamat poissaollessasi. Mutta ilmeisesti ei tunnu missään, joten paras ratkaisu kaikille osapuolille.

Vierailija
36/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde saatana kauppaan ja ota kakarat mukaan.

Vierailija
37/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et sitten huomannut eron merkkejä aiemmin. Jos noin kontroilloiva olet, niin ei mikään ihme, että mies haluaa vahtikoirastaan eroon. Ja joo olen nainen ja olen ollut naimisissa itse se kontrolloiva ja sehän päättyi sitten miehen lähtöön. Nyt nelikymppisenä ei kiinnostaisi, missä mies luuraa. Olisin vain onnellinen, kun se tulee kotiin. Taidat olla nuori?

Vierailija
38/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän varsinainen sherlokki olet :D Mietis nyt vielä uudestaan. 

Vierailija
39/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja et sitten huomannut eron merkkejä aiemmin. Jos noin kontroilloiva olet, niin ei mikään ihme, että mies haluaa vahtikoirastaan eroon. Ja joo olen nainen ja olen ollut naimisissa itse se kontrolloiva ja sehän päättyi sitten miehen lähtöön. Nyt nelikymppisenä ei kiinnostaisi, missä mies luuraa. Olisin vain onnellinen, kun se tulee kotiin. Taidat olla nuori?

Olen nuori ja sekaisin.

ap

Vierailija
40/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän varsinainen sherlokki olet :D Mietis nyt vielä uudestaan. 

No mietitään. Mitä pitäis miettiä?