Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.

Vierailija
26.11.2017 |

Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."

Kommentit (330)

Vierailija
81/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((

Miksi edes soittelet miehelle tämän ollessa kaverillaan? Oikeasti ahdistavaa tuollainen, et yrität viettää omaa aikaa, mutta toinen soittelee tarkistuspuheluita.

Ex teki noin ja lopulta jätin ihan veemäisyyttä vastaamatta.

Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.

Vierailija
82/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kundikaveri, jonka hommat meni aina överiksi, kun en ollut mukana. (Onneksi) en edes tiedä kaikkea, mutta tiedän että on saanut porttikieltoja ja kerran vehdannut pilluralliautossa jonkun tytön kanssa. Pahin tiedossani oleva juttu on, kun oli joutunut tappeluun ja itse sai jotain ruhjeita, mutta vastapuoli joutui leikkaukseen sisuskalut tohjona. Ja minähän olin tässäkin se justiina, miespuolinenhan haluaa vain viettää nuoruuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla, JOS noin pääsis käymään,  ei siinä olisi mitään selittelyjä. ENÄÄ.

Mies sais pakata vaattensa mahdollisimman pian. Ja poistua.

Tuommoisen jälkeen minulla ei ole mitään sanottavaa miehelleni.

Hah hah. Olet ilmeisesti aika nuori ja kokematon?

Vierailija
84/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kunnon pöhinä päällä ja läppä lentää niin ei ensimmäisenä tai toisena ole mielessä puhelin ja sieltä vaimo. Ei viitsi vastata kun tietää mitä sieltä tulossa ja aloittaa tappelua keskellä jatkoja.

Jos "kunnon pöhinässä" ei vaimo tule mieleen, niin suhteella ei ole mitään mahdollisuutta. Ja kaiken lisäksi viestin voi aina laittaa, vaikka ei "viitsi vastata", kun vaimo soittaa. Kuka haluaisi olla oikeasti suhteessa ihmisen kanssa, joka antaa puolison olla epätietoisuudessa , kun on illalla lähtenyt juhlimaan, eikä ilmesty yöllä kotiin, eikä vastaa puhelimeen. 

Vierailija
85/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((

Miksi edes soittelet miehelle tämän ollessa kaverillaan? Oikeasti ahdistavaa tuollainen, et yrität viettää omaa aikaa, mutta toinen soittelee tarkistuspuheluita.

Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.

Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.

Vierailija
86/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?

Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.

Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.

Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.

Ja vaimo pakkasi kamat poissaollessasi. Mutta ilmeisesti ei tunnu missään, joten paras ratkaisu kaikille osapuolille.

Juu parempi lähteä pois jos niin saatanan hysteerinen ämmä ja alisuoriutuja. Ihme että noin kauan jaksanut vässykkäakkaa. Ui ui, jääkaappi tyhjä, koiralla paskahätä

Joo, eksäkin taisi pitää minua hysteerisenä alusuoriutujana, vaan tosiasiassa olin itsenäinen pärjääjä, joka ei halunnut antaa yhden mulkeron pilata elämäänsä. Ainakin ero tuntui tulevan eksälle kovasti yllätyksenä ja shokkina.

Hyvä että olet hoitanut tuon eron keskustelematta, niin kuin ilmeisesti kuuluukin.

Vierailija
87/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä "hyvä" ja luotettava selitys kuin tämän Anne Kukkohovin hätävalhe :D

Huippumalli haussa -ohjelman juontaja-tuomari Anne Kukkohovikertoi IS:lle, millainen kommellus hänelle sattui pikkujouluissa. 

Anne juhli Huippumalli haussa -karonkassa muutama vuosi sitten kesken pikkujoulukauden. Kotiin lähdön koittaessa tapahtui odottamatonta. 

- Minulla oli sinä iltana todella korkeakorkoiset korkokengät, ja kotiin lähtiessä toisen korko katkesi kokonaan pois. Yhtäkkiä en pystynyt liikkumaan juuri lainkaan, koska minulla ei ollut toisia kenkiä mukana ja tiet olivat todella liukkaat. 

- Seisoin siis yhtäkkiä neljältä aamuyöllä keskellä Esplanadia ilman toista korkokenkää kaameassa pakkasessa ja hyvin vähissä vaatteissa. 

Vilkkaasta pikkujoulukaudesta johtuen Kukkohovi ei onnistunut saamaan taksia. Niinpä Kukkohovi päätti mennä yöpymään läheiseen hotelliin. 

- Koska kävelemisestä ei tullut mitään ilman toista korkoa, hypin hotellille yhdellä jalalla. Olin varmasti hyvin koominen näky, vaikka ahdistus olikin kova. 

Seuraavana aamuna Kukkohovi soitti miehelleen ja pyysi tätä hakemaan hänet kotiin. Kotipuolessa asiaan ei Kukkohovin mukaan suhtauduttu joulumaisella lämmöllä. 

- Mieheni oli todella vihainen minulle, kun en tullut yöksi kotiin. Hän suostui kuitenkin hakemaan minut, kun kerroin, kuinka surkeasti ilta oli päättynyt. 

Liian liukasta kävellä rikkonaisella kengällä = ei liukasta hyppiä yhdellä jalalla? Jep.

Ja kuka lähtee kesävaatteissa pakkasilla mihinkään jos kävelyä tiedossa

Vierailija
88/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta  riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.

Nainen on paranoidi mielipuoli, jos v*ttuuntuu äijän perseilystä. Miehellä puolestaan on täysi oikeus kieltää vaimoaan pukemasta mekkoa pikkujouluun, koska sehän on vieraille miehille selkeä kutsu panemaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3031647/miehen-kommentti-sa-et-sitten-l…

#miestenlogiikka #tasa-arvo #kaksinaismoralismi #luuseriäijätkiertoon

Hahaha, tämä on huumoriarvoltaan korkealaatuinen palsta. Olette uhreja ja teille ehdottomasti kuuluisi enemmän :D. Tasa-arvon vuoksi kannattaa solvata niitä miehiä, niin ne varmasti parantaa tapansa. Muistakaa myös että vaihtamalla tuskin paranee, koska kaikki miehet ja yhteiskunta on teitä vastaan. Olen henkilökohtaisesti pahoillani että ette elä maailmassa missä on vain naisia, sehän olisi paljon parempi paikka?

Kas, naistenvihaajakin heräsi. :) Hyvää huomenta!

Sinua taitaa ihan kaikkein eniten korveta se, että vaihtamalla tosiaankin paranee, sillä - yllätys yllätys - kaikki miehet eivät ole sinun ja ap:n miehen kaltaisa k*sipääluusereita, vaan ihan normaalejakin miehiä on olemassa. Hämmästelepä tätä tosiasiaa hetki, jos tällainen uutinen päähäsi mahtuu. Sinä jäät naisetta, koska naisten ei ole pakko koskea sontaan. Jos sellaiseen vahingossa hairahtuu, vaihtamalla paranee. :)

No hyvä että tiedät. Hämmästelen, koska minulla on jo nainen ja hyvä sellainen. Hänen mielestään en ole sontaa. Kannatan tasa-arvoakin, mutta täällä se näyttää kuin sitä katselisi vääristyneen lasin läpi. Se taas aiheuttaa minussa suurta hilpeyttä. Huumorintajuni voi olla sontaa, mutta toisaalta saan sillä hauskemman elämän.

Kyllä kyllä, totta kai sinulla on ihana nainen! Hänen mielestään et ole sontaa ja muutenkaan hän ei arvostele, sillä hän on kovin hiljaista sorttia, vaikka suu onkin kaiken aikaa kutsuvasti auki. ;) Hauskaa elämää sinulle sen ”sallivaisen pikuvaimon” kanssa. :D

Itsenäinen ja vahva, räväkkä kouvolatukka bongattu.

Naisvihainen kilttimies kuluneine kestofraaseineen bongattu. :)

Vierailija
89/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?

Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.

Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.

Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.

Sinähän varsinainen sherlokki olet :D Mietis nyt vielä uudestaan. 

No mietitään. Mitä pitäis miettiä?

No vaikka aluksi sitä, että pääseekö jokeen hukkumaan niin, ettei puhelin huku mukana. 

Juu tottakai voi hukkua mutta voihan tapahtua mitä vain eikä puhelin ole mukana.

No niin, hyvä. Siksi onkin tärkeää, että siihen vastataan. Se, että puhelin soi, ei todista, ettet hukkunut aurajokeen. 

Eli aina kun puhelimeen ei vastata niin kannattaa alkaa pelkäämään että jotain nyt sitten sattunut ja tapahtunut. Onko vaikea käsittää että kun tää jannu on mennyt jatkoille se on jättänyt takin vaikka naulakkoon ja puhelin takin taskussa. Sitten ne on vetänyt parit bussit ja musa soinut ja läppää heitetty. Puhelin soinut ja se ei kuulu takin taskusta. Aika mennyt nopeasti kuten kännissä on tapana mennä ja siten se on lähtenyt himaan. That's it.

Mikä estää siis katsomasta sitä luuriajossain sopivassa vaiheessa ja kun huomaa, että toinen on yrittänyt soittaa, laittaa viestin, mikä on tilanne? Jos menee pidempään, kuin on alunperin sovittu, niin siitä ilmoitetaan juuri sen takia, ettei toisen tarvitse pelätä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, jos et tätä ymmärrä itsekään. 

Vierailija
90/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla, JOS noin pääsis käymään,  ei siinä olisi mitään selittelyjä. ENÄÄ.

Kaikki miehet ei todellakaan käyttäydy noin, että ovat mitään ilmoittamatta, puhelimeen vastaamatta öitä pois kotoa.  Kyllähän se vähän epäilyksiä herättää, jos puoliso noin käyttäytyy.  Ei mikään unelmavävy.

Vierailija
91/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ihan samaa mieltä. Jos se mies on muka niin p***a, ei sen kanssa ole pakko jäädä.

Vierailija
92/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaimo pakkasi kamat poissaollessasi. Mutta ilmeisesti ei tunnu missään, joten paras ratkaisu kaikille osapuolille.

Juu parempi lähteä pois jos niin saatanan hysteerinen ämmä ja alisuoriutuja. Ihme että noin kauan jaksanut vässykkäakkaa. Ui ui, jääkaappi tyhjä, koiralla paskahätä

Joo, eksäkin taisi pitää minua hysteerisenä alusuoriutujana, vaan tosiasiassa olin itsenäinen pärjääjä, joka ei halunnut antaa yhden mulkeron pilata elämäänsä. Ainakin ero tuntui tulevan eksälle kovasti yllätyksenä ja shokkina.

Hyvä että olet hoitanut tuon eron keskustelematta, niin kuin ilmeisesti kuuluukin.

Neljä vuotta yritin keskustella. Viimeisen puoli vuotta liitin keskusteluun mukaan sen, että meidän on pakko erota, jos ei saada asioita kuntoon. Ei mitään. Kun irrotin sormuksen sormesta, mies ällistyi ja HALUSI PUHUA. Ei ollut enää mitään sanottavaa.

Vierailija
93/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän ap. olisi parkunut 30 vuotta sitten, kun joka taskussa ei ollut matkapuhelinta? Puhelinkioskilleko olisi yötä myöten pitänt könytä soittamaan?

Sehän olis kiertänyt munamankeli-polkupyörällään kaikki kaupungin grillikioskit tivaamassa miehen kuva kädessä myyjiltä onko "huoripukkia" näkynyt.

Voisi oikeastaan tehdä noin nytkin eikä ripuloida palstalle joutavuuksia.

Vierailija
94/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka aluksi sitä, että pääseekö jokeen hukkumaan niin, ettei puhelin huku mukana. 

Juu tottakai voi hukkua mutta voihan tapahtua mitä vain eikä puhelin ole mukana.

No niin, hyvä. Siksi onkin tärkeää, että siihen vastataan. Se, että puhelin soi, ei todista, ettet hukkunut aurajokeen. 

Eli aina kun puhelimeen ei vastata niin kannattaa alkaa pelkäämään että jotain nyt sitten sattunut ja tapahtunut. Onko vaikea käsittää että kun tää jannu on mennyt jatkoille se on jättänyt takin vaikka naulakkoon ja puhelin takin taskussa. Sitten ne on vetänyt parit bussit ja musa soinut ja läppää heitetty. Puhelin soinut ja se ei kuulu takin taskusta. Aika mennyt nopeasti kuten kännissä on tapana mennä ja siten se on lähtenyt himaan. That's it.

Mikä estää siis katsomasta sitä luuriajossain sopivassa vaiheessa ja kun huomaa, että toinen on yrittänyt soittaa, laittaa viestin, mikä on tilanne? Jos menee pidempään, kuin on alunperin sovittu, niin siitä ilmoitetaan juuri sen takia, ettei toisen tarvitse pelätä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, jos et tätä ymmärrä itsekään. 

Juu juu olis olis voinut laittaa ja hyvä kun olisi laittanut mutta kun ei nyt vaan laittanut johtuen edellä mainituista asioista.

Ja kyllä minulla on aikuisia lapsia. Miten minun lapset tähän liittyy? Tarkoitatko että olen huono isä ollut ja olen lapsilleni?

Vierailija
95/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei todellakaan käyttäydy noin, että ovat mitään ilmoittamatta, puhelimeen vastaamatta öitä pois kotoa.  Kyllähän se vähän epäilyksiä herättää, jos puoliso noin käyttäytyy.  Ei mikään unelmavävy.

Mitä sinä epäilit silloin, kun kännyköitä ei vielä ollut?

Vierailija
96/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.

Miksi aikuisen ihmisen pitäisi ilmoittella kotiintuloaikoja? Tulee kun tulee.

Vierailija
97/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo tökeröä olla ilmoittamatta mitään itsestään ja suunnitelmistaan. Silti on mielestäni vainoharhaista alkaa heti epäillä pettämistä. Suurin osa jatkoista on juurikin viinanhuuruista kaverin kämpillä lässyttämistä ja silloin se kännykkä ei ole kovin hyvin mielessä. Aamuun mennessä sammahdetaan kuitenkin.

Provohan tämä aloitus on, kuten suurin osa ketjuista AV:llä nykyisin.

Vierailija
98/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä "hyvä" ja luotettava selitys kuin tämän Anne Kukkohovin hätävalhe :D

Huippumalli haussa -ohjelman juontaja-tuomari Anne Kukkohovikertoi IS:lle, millainen kommellus hänelle sattui pikkujouluissa. 

Anne juhli Huippumalli haussa -karonkassa muutama vuosi sitten kesken pikkujoulukauden. Kotiin lähdön koittaessa tapahtui odottamatonta. 

- Minulla oli sinä iltana todella korkeakorkoiset korkokengät, ja kotiin lähtiessä toisen korko katkesi kokonaan pois. Yhtäkkiä en pystynyt liikkumaan juuri lainkaan, koska minulla ei ollut toisia kenkiä mukana ja tiet olivat todella liukkaat. 

- Seisoin siis yhtäkkiä neljältä aamuyöllä keskellä Esplanadia ilman toista korkokenkää kaameassa pakkasessa ja hyvin vähissä vaatteissa. 

Vilkkaasta pikkujoulukaudesta johtuen Kukkohovi ei onnistunut saamaan taksia. Niinpä Kukkohovi päätti mennä yöpymään läheiseen hotelliin. 

- Koska kävelemisestä ei tullut mitään ilman toista korkoa, hypin hotellille yhdellä jalalla. Olin varmasti hyvin koominen näky, vaikka ahdistus olikin kova. 

Seuraavana aamuna Kukkohovi soitti miehelleen ja pyysi tätä hakemaan hänet kotiin. Kotipuolessa asiaan ei Kukkohovin mukaan suhtauduttu joulumaisella lämmöllä. 

- Mieheni oli todella vihainen minulle, kun en tullut yöksi kotiin. Hän suostui kuitenkin hakemaan minut, kun kerroin, kuinka surkeasti ilta oli päättynyt. 

Liian liukasta kävellä rikkonaisella kengällä = ei liukasta hyppiä yhdellä jalalla? Jep.

Ja kuka lähtee kesävaatteissa pakkasilla mihinkään jos kävelyä tiedossa

Jep, bullshit haisee kyllä pitkälle.

Vierailija
99/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu olis olis voinut laittaa ja hyvä kun olisi laittanut mutta kun ei nyt vaan laittanut johtuen edellä mainituista asioista.

Ja kyllä minulla on aikuisia lapsia. Miten minun lapset tähän liittyy? Tarkoitatko että olen huono isä ollut ja olen lapsilleni?

No kyllä minä sanon, että olet aika huono isä, jos et ole ollut yhtään huolissasi, jos lapsesi ovat olleet yöllä pois kotoa eivätkä ole vastanneet puhelimeen eivätkä mitään ilmoittaneet. 

Vierailija
100/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt joskus parisuhteessa ollessani ihan aidosti oikeasti niin, että nukahdin kaverin sohvalle ja puhelin oli jäänyt äänettömälle. Minun piti vaan käydä syömässä kebut siinä ja ottamassa mukaan tavaroitani, jotka olin sinne ennen baariin lähtöä jättänyt. Niin sitten kävi. En pettänyt.