En halua mieheni lähtevän pikkujouluristeilylle
Aikoo lähteä ensi viikonloppuna työporukassa laivalle ns firman pikkujouluihin. Annoin aikaisemmin luvan mutta nyt kaduttaa. En halua että lähtee sinne. Yöunet on menneet piloille ja paniikki! Voinko vielä kieltää! Pelkään että löytää jonkun hoikemman ja nuoremman lumpun sieltä
Kommentit (162)
Ei sulla ole mitään oikeutta kieltää menemästä. Jos joku yrittäisi mua kieltää lähtisin silloin aivan varmasti ja en ehkä takas tulis. Ei ihmisiä voi omistaa.
"hoikemman ja nuoremman lumpun" :D:D
Sinä siis olet lumppu ja nyt pelkäät, että mies löytää nuoremman ja hoikemman lumpun?
Lähtee suhde väärille urille jos toista kieltää. Yritä sietää epävarmuutta. Jos pettää, niin ei se kovin hyvä mies ollutkaan.
Mun mieheni oli just firman pikkujouluristeilyllä. Kävin hakee hänet satamasta, heti ku hän näki mut, niin suuteli mua ja sanoi, että oli mukava reissu, mutta oli ollut ikävä mua. Joten nyt lopetat tuollaisen lapsellisuuden ja hankit itsetunnon ja olet iloinen, että mies saa välillä mennä tuulettumaan. Sitä paitsi työporukassa keskustellaan ihan eri asioista vapaa-ajalla ( pikkumaistissa) kuin töissä. Pikkujoulut kasvattavat ryhmähenkeä.
Ymmärrän AP:n murheen. Hieman outo valinta lähteä pikkujouluihin jossa yövytään! Sopii ehkä sinkuille tai parisuhteeseensa kyllästyneille. Minä en lähtisi todellakaan ja tuskin miehenikään. Mitäköhän tuttavat ja sukulaiset ajattelisi jos kuulisivat. Pikkujoulujen yksi kirjoittamaton sääntö on että yöksi kotiin! Risteilylle voi mennä joskus toistekkin. Puhuppa miehesi kanssa asiasta ja uskoisin että kun asiaa mietitte uudelleen niin pääsette yhteisymmärrykseen
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän AP:n murheen. Hieman outo valinta lähteä pikkujouluihin jossa yövytään! Sopii ehkä sinkuille tai parisuhteeseensa kyllästyneille. Minä en lähtisi todellakaan ja tuskin miehenikään. Mitäköhän tuttavat ja sukulaiset ajattelisi jos kuulisivat. Pikkujoulujen yksi kirjoittamaton sääntö on että yöksi kotiin! Risteilylle voi mennä joskus toistekkin. Puhuppa miehesi kanssa asiasta ja uskoisin että kun asiaa mietitte uudelleen niin pääsette yhteisymmärrykseen
”Pääsette yhteisymmärrykseen”= Mies ei lähde, koska nainen ei halua😂 Mitä ihmeen pirttihirmuja täällä taas on!
Mitä hel... Ääh. En edes jaksa kirjoittaa kuinka typerää kieltäminen on itsesi kannalta. Kirjoittamat sääntö on, että tuolla asenteella elämä menee päin persettä.
Anteeksi nyt vaan kaikille mutta en halua päästää sitä sinne tekemään ties mitä. Ei ole koskaan ennen ollut mitään vastaavaa. Menee mulla koko joulumieli piloille ja osakiitos siitä noille negatiivisille, luultavasti miesten kommenteill, jotka lyttää mun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan kaikille mutta en halua päästää sitä sinne tekemään ties mitä. Ei ole koskaan ennen ollut mitään vastaavaa. Menee mulla koko joulumieli piloille ja osakiitos siitä noille negatiivisille, luultavasti miesten kommenteill, jotka lyttää mun mielipiteeni.
Eli olet provo. Harmi, olisin halunnut vielä keskustella sun kanssa.
T. Nro 6
Tasa-arvon nimissä toinenkaan puoliso ei sitten saa lähteä minnekään. Onnellista elämää neljän seinän sisällä, josta on lupa poistua vain töihin, kauppaan ja terveyskeskukseen. Okei, ja apteekkiin.
Kyllä se on oikeasti hyvä päästä joskus tuulettumaan niin yhdessä kuin erikseenkin.
Kannattaa pitää avioliitto ja oma parisuhde niin hyvässä kunnossa ettei ole tarvetta pettää;)
En omista miestäni eikä hän minua. Olemme yhdessä vapaaehtoisesti ja jos toinen pettäisi se olisi merkki siitä että suhteessamme on jotain pielessä. En kyllä uskoisi ikinä selitystä mistään kännisekoilusta. En ole edes koskaan niin kännissä että taju lähtisi ja tekisin jotain "tietämättäni".
Pikkujouluissa (kuten muissakin juhlissa missä olemme erikseen) pidetään hauskaa porukalla eikä nuhjata nurkissa.
Muista: mitä tiukempi lieka sitä varmemmin rimpuilee irti;D
Jos olen ihan rehellinen kyllä minusta tuntisi pahalta/ahdistaisi. Mies on vielä töissä naisvaltaisilla alalla. Mutta en kieltäisi enkä edes puhuisi hänelle omasta epävarmuudesta. Se ei olisi reilua eikä aikuista ihmistä voi käskeä tai rajoittaa.
Voin joko luottaa tai olla luottamatta joka tapauksessa se on mun asia.
Pettämistä ei pysty estämään vaikka miten rajoittaisi miehen elämää.
Naapurissa tuli asumusero pikkujouluristeilyn jälkeen. Pari vuotta asuivat omissa osoitteissa, lapset heittopusseina, nyt taas jostain syystä ovat palanneet yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä landelta olet mutta mitä helvettiä jonkun meno kuuluu sun sukulaisille tai tuttaville. Ja tiedoksi vaan että ei ole olemassa mitään sääntöä. Ei kirjoitettua tai kirjoittamatonta.
Aarrrgh kontrollifriikki pirttihirmu. Säälin miestäsi ja paljon. Pilaa aivan rauhassa joulusi, tiedäthän että olet hyvää vauhtia pilaamassa miehesi elämän. Tee niille läskeillesi jotain ettei tarvitse maalata piruja seinille. Vinkkinä miehellesi: nyt juokse ja helv#tin lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa tuli asumusero pikkujouluristeilyn jälkeen. Pari vuotta asuivat omissa osoitteissa, lapset heittopusseina, nyt taas jostain syystä ovat palanneet yhteen.
Miinustan tätä, koska pikkujouluristeily ei aiheuta mitään eroja. Niin kuin joku aikaisemmin kommentoi, niin siinä parisuhteessa ei ole asiat hyvin jos pettää. On ihan sama tapahtuuko se pikkujouluristeilyllä, työpaikalla, harrastuksessa yms. Toinen ei voi pakottaa jäämään toista kotiin. Silloinkaan ei ole asiat hyvin, jos sellaista joutuu miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Pääsette yhteisymmärrykseen”= Mies ei lähde, koska nainen ei halua😂 Mitä ihmeen pirttihirmuja täällä taas on!
Entä saako nainen lähteä?
Huono itsetunto ja nuoruus. Nämä kaksi yhdistettynä parisuhde on tuhoon tuomittu.
Jos löytää toisen niin sitten löytää.