Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)
Kommentit (228)
Kuvaile viimeisintä supistustasi, miltä se tuntui ja vertaa johonkin toiseen kipuun?
Tsemppii koitokseen isosti!
Mitä sinun tekisi juuri nyt mieli syödä tai juoda tai mitä karkkia popsia? Mietin mitä itse kohta pakkaan mukaan synnyttämään. Ehkä salmiakkia?
Kysy mieheltäsi, että pelottaako häntä paljon ja millä mielellä on siitä synnytyksessä mukanaolosta. Haluan tietää, kohta itsellä sama homma edessä..
Onko miehesi varmasti lapsen isä, vai onko yllätyksiä tiedossa hetken kuluttua?
(psst!älä näytä tätä ukolles)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko vauvan syke?
145-150
ap
Oliko miehesi mukana ensimmäisessä synnytyksessä, jos niin kommentteja siitä?
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile viimeisintä supistustasi, miltä se tuntui ja vertaa johonkin toiseen kipuun?
Tsemppii koitokseen isosti!
Viimeisin supistus oli kivuliain tähän astisista, iski jotenkin ihmeen paljon selkään. Vaikea kuvailla supistuskipua... Kuvittele menkkakivut, mutta vaan sata kertaa kivuliaammat!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinun tekisi juuri nyt mieli syödä tai juoda tai mitä karkkia popsia? Mietin mitä itse kohta pakkaan mukaan synnyttämään. Ehkä salmiakkia?
Pakko paljastaa outo "raskaushimoni". Olen täysin koukussa raa'an makaronin syömiseen... Sitä tekee nyt eniten mieli ;D
ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi, että pelottaako häntä paljon ja millä mielellä on siitä synnytyksessä mukanaolosta. Haluan tietää, kohta itsellä sama homma edessä..
Kuulemman jännittää, mutta ei pelota. Rennompi olo, kun kerran toinen synnytys kyseessä :)
Ihan hyvin se sullakin menee, ei tarvitse mitään turhia pelätä!
ap
Tiedätkö, paljonko kohdunsuu on auki?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi varmasti lapsen isä, vai onko yllätyksiä tiedossa hetken kuluttua?
(psst!älä näytä tätä ukolles)
On. Näytin miehelleni, häntä vaan nauratti ;)
ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan päässäsi synnytyslakki?
Ei ole!
ap
Jee, äksöniä iltaan!! :D
Ja paaaljon onnea!! :)
Onko henkilökunta kivaa vai kamalaa?
Hei mies, voitko vastata vähän nopeammin? Täällä odotellaan vastauksia into piukeena. :)
Ei tiedetä sukupuolta. Mulla vahva veikkaus, että olisi tyttö. Mies ei halua heittää arvausta ;)
ap