Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

😱 Miehen vĂ€linpitĂ€mĂ€tön ja loukkaava kĂ€ytös minua kohtaan

Vierailija
10.05.2026 |

Sama toistuu aina, kun on joku minulla tÀrkeÀ juhla tai tapaaminen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun exĂ€ni loukkaantui aina, jos minulla oli jotain hauskaa tiedossa, tai jos minua juhlittiin vaikka Ă€itienpĂ€ivĂ€nĂ€, tai synttĂ€reillĂ€. Jouluna kiukutteli, kun lapset saivat enemmĂ€n lahjoja kuin hĂ€n. Mustasukkainen ja kateellinen oli kaikesta huomiosta, joka kohdistui muihin kuin hĂ€neen. NykyÀÀn on syystĂ€kin ex. 

Vierailija
2/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet antanut sille liian paljon pillua joten se ei kunnioita sinua enÀÀ. Nyt haarat kiinni jotta mies palautuu normaaliksi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Seon parempi erota.

Vierailija
4/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Narsismia tuo ettei halua toiselle hyvÀÀ ja lyttÀÀ ja pilaa kaiken. 

Vierailija
5/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuollaisia lapsellisia miehiĂ€ on. Muistan vielĂ€kin kuinka entinen työkaverini kertoi kuinka hĂ€nen miesystĂ€vĂ€nsĂ€ on kateellinen hĂ€nen lapsenlapsen lahjoista. Siis työkaveri osti lahjoja pienille lapsenlapsille niin mies kitisi miksei hĂ€n saa lahjoja. Aikuinen mies! LĂ€hes elĂ€keikĂ€inen. Lapseton ukko. 

Vierailija
6/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

voi kyynel 😱

Vierailija
7/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sama toistuu, koska annat saman toistua. Sinulla on tÀysi mahdollisuus lÀhteÀ tuollaisesta suhteesta, joten miksi valitset uudestaan ja uudestaan loukatuksi joutumisen?

Vierailija
8/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Narsistinen. Mieti uusiksi, haluatko sen kanssa jatkaa.

Vierailija
9/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa, ap. Parisuhteessa pitĂ€isi olla hyvĂ€ ja turvallinen olo. Tuollainen lyttÀÀminen vie mielen matalaksi. Jos suhteesi on tuore, kannattaa harkita, jatkatko. 

Vierailija
10/10 |
10.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toistuu, koska annat saman toistua. Sinulla on tÀysi mahdollisuus lÀhteÀ tuollaisesta suhteesta, joten miksi valitset uudestaan ja uudestaan loukatuksi joutumisen?

Samaa mieltÀ. Sen sijaan, ettÀ pohdit miksi mies tekee nÀin kannattaa pohtia, ettÀ miksi ihmeessÀ olet edelleen yhdessÀ tuon miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme seitsemÀn viisi