Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työkaveri on tyly ja töykeä, niin loukkaako se teitä?

Kristallikissa
25.11.2017 |

Jos siis on osan kaveri, osalle tyly? Entä jos on kaikille töykeä aina aika ajoin?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä junttia tylyssä käytöksessä on? Ei se ole mikään merkki junttiudesta.

ap

Tyly käytös työpaikalla on merkki käytöstapojen puutteesta ja käytöstapojen puute taas merkki junttiudesta. 

Olen kyllä täysin eri mieltä. Ystävällisissä yksinkertaisissa ihmisissä on pahimmat juntit. Helppohan heidän on olla ystävällisiä, koska heiltä ei ole koskaan vaadittu mitään, koska se olisi turhaa, kun ovat niin yksinkertaisia.

ap

Ap:n logiikka ontuu, koska tylyys ei liity millään tavalla siihen, millaisia vaatimuksia ihminen kohtaa. Veikkaan, että ap itse on tällainen aloituksessa mainittu työkavereille kiukuttelija.

Vierailija
42/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmisten aiheeton tyly käytös loukkaa ja varsinkin jos työkaveri on aikaisemmin ollut ihana ja kultainen. Itse koin hiljattain vastaavan tilanteen jossa sain ihanimmalta työkaveriltani kiitokseksi auttamisesta sen sortin nöyryytys-vihapuhetta niskaani sosiaalitiloissa.. Häkellyin niin kovin etten edes kyennyt puolustautumaan itse hetkessä. En olisi ikinä uskonut että hän olisi minulle niin tyly ilman hyvää syytä..! Hetken kuluttua sain itseni koottua ja tein hänelle selväksi kahden kesken että hän ei tule enää jatkossa kaatamaan omia ongelmiaan niskaani. Raukkamaisesti hän yritti vielä vierittää syyn muiden työkavereiden viaksi..??

Minä luovun ihmisistä jotka ovat minulle ilkeitä ja näin kävi myös hänenkin kohdallaan. Ketään ei saa alkaa käyttämään kynnysmattona. Itse olin häntä kohtaan aina reilu ja ystävällinen mutta hän halusi olla minulle paha. Hän menetti ystävän, en minä.

Kuulostaa oudolta. Vanha juttu, mutta saitko selville, miksi tuo aiemmin ihana työkaveri tylytti sinua? 

Minusta ihmiset, jotka eivät salli toisilta yhtäkään virhettä kåyttäytymisessä, ovat hankalia, koska kukaan ei ole aina täydellinen.

Mutta jos käytös on toistuvaa, niin sitten voi jo arvioida ihmistä sen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä junttia tylyssä käytöksessä on? Ei se ole mikään merkki junttiudesta.

ap

Tyly käytös työpaikalla on merkki käytöstapojen puutteesta ja käytöstapojen puute taas merkki junttiudesta. 

Olen kyllä täysin eri mieltä. Ystävällisissä yksinkertaisissa ihmisissä on pahimmat juntit. Helppohan heidän on olla ystävällisiä, koska heiltä ei ole koskaan vaadittu mitään, koska se olisi turhaa, kun ovat niin yksinkertaisia.

ap

Ap:n logiikka ontuu, koska tylyys ei liity millään tavalla siihen, millaisia vaatimuksia ihminen kohtaa. Veikkaan, että ap itse on tällainen aloituksessa mainittu työkavereille kiukuttelija.

Niinhän hän on. Jostain syystä hakee nyt jotain hyväksyntää täällä käytökselleen. Olisiko tullut palautetta työpaikalla.

Vierailija
44/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäitä hattuun kirjoitti:

Ei loukkaa. Mun "ihon alle" on melko mahdotonta päästä, koska en välitä niistä tyypeistä pätkän vertaa. Ei pidä antaa tunteille valtaa, vaan suhtautua kylmän rauhallisesti. Jos joku erehtyy vittuilemaan, odotan rauhallisesti ja kostan sille sopivan tilaisuuden tullen korkojen kanssa.

Nolaan sen idiootin ryhmän edessä. Totaalinen nöyryytys ja ryhmänaurut päälle. Yleensä tämä on toiminut erittäin hyvin, eikä tyyppi ole sen jälkeen uskaltanut ylittää rajojaan.

Ai että et pätkän vertaa välitä noista tyypeistä. Muuten vaan oikein ajan kanssa "kylmän rauhallisesti" suunnittelet hirveän koston ja nöyryytyksen. Oletpa oikein ihana ja tervepäinen ihminen, sun kanssa on varmasti mukava työskennellä. Minkähän kaiken otatkaan,  kenties väärin tulkiten, vittuiluna joka on syytä kostaa korkojen kera. Vaikka toki yhtään et välitä ja yhtään ei mene ihon alle.

Vierailija
45/46 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on näitä tyyppejä ja myös esihenkilö on samanlainen.Raskas työyhteisö.Tympeää ja tylyä käytöstä päivittäin,kiire ja stressi on kova ,alimiehitys koko ajan.Ei voi edes hakeutua parempaan seuraan koska pieni porukka.Uusi työ haussa.

Vierailija
46/46 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisia on ja sitten ihmettelevät jos itse sanoi takaisin kun joutuu typerää käytöstä sietämään. Joillakin oma porukka jonka kanssa haukutaan joitakin ja arvostellaan joka helv asia. Toisiaan kehuvat ja ylistävät. Että näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme