Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti "sä et sitten laita sinne pikkujouluihin sitä mekkoa"

Vierailija
25.11.2017 |

Hänen veljensä luona on pikkujoulut, joihin meidätkin on kutsuttu. Minulla olisi punamusta puolipitkä mekko jonka haluaisin laittaa mutta mies ei suostu viitaten siihen että se on "liian paljastava"

Tällainen mutta punaista kimalletta hihoissa ja helmassa

http://aijaa.com/ZlxwGI

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun täytyy kuunnella miestäsi.

Joko mekko ei sovi sinulle muhkuroiden takia, tai sitten se sopii liiankin hyvin jolloin hänen heikko itsevarmuutensa aiheuttaa teille riitoja laskuhumalassa.

Vierailija
42/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kumpi on oikeassa? Sinä olet aikuinen ja valitset siis itse vaatteesi kaikissa tilanteissa. Itsellä loppuisi suhde tuollaisen miehen kanssa nopeasti jos mies pitäisi minua niin avuttomana etten osaa edes itse valita vaatteitani. Sinuna menisin heti kaupungille ja ostaisin vielä lyhyemmän ja paljastavamman ja menisin siinä juhliin. Jos toisen kerran tuollaista kommentoi niin se olisi sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut miehen sukulaisia ennen? Ehkä he eivät katsoisi hyvällä lyhyehköä mekkoa?

Vierailija
44/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lienee provo, mutta taas hyvä muistutus siitä että näitä kontrollifriikkejä miehiä on kaikkialla maailmassa ja pahimmassa tapauksessa he lyövät ja tappavat.

Vierailija
45/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehdottanut jo huntua?

Vierailija
46/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko on nätti, eikä liian paljastava. Miehes on tyhmä ja mustasukkainen. Ainakin sen perusteella mitä kerrot. Eri asia toki, jos olet menossa esim maalaisbileisiin, missä musta/punainen kauluspaita on se juhlapukeutuminen muilla.

Vierailija
47/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisten miesten kanssa te seurustelette

Vierailija
48/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on varmasti syynsä. Veikkaan, että olet mallia Michelinpoimuporsas ja roikku-utaretta ja muuta laardimöykkyä löytyy, jolloin mekko nouseekin jo aika ylös paljastaen sloggisi rajat. Luultavasti olet aiemmin pukeutunut saman tyylisesti ja juopuessasi unohtanut naisellisen käytöksen, jolloin pillushow on ollut valmis. Ihan varmasti yrittää estää sinua nolaamasta TAAS itseäsi, mutta sinähän reippaana kouvotukkaisena ja räväkkänä mammelina pukeudut niin kuin itse tykkäät-seurauksista huolimatta.

Vierailija
49/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ei kehtaa sanoa suoraan, että mekko on liian kireä ap:lle ja näyttää makkarankuorelta. Ehkä tuntee myötähäpeää?

Vierailija
50/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on varmasti syynsä. Veikkaan, että olet mallia Michelinpoimuporsas ja roikku-utaretta ja muuta laardimöykkyä löytyy, jolloin mekko nouseekin jo aika ylös paljastaen sloggisi rajat. Luultavasti olet aiemmin pukeutunut saman tyylisesti ja juopuessasi unohtanut naisellisen käytöksen, jolloin pillushow on ollut valmis. Ihan varmasti yrittää estää sinua nolaamasta TAAS itseäsi, mutta sinähän reippaana kouvotukkaisena ja räväkkänä mammelina pukeudut niin kuin itse tykkäät-seurauksista huolimatta.

Jotain tällaista voi olla taustalla. Läskeillä on tapana köyttää ne tutisevat rasvatissinsä leuan eteen samalla kuvitellen, että he ovat kaikkien mielestä todella viehkeitä. Tuossa mekossa ei sentään sitä vaaraa ollut.

Vierailija
51/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme että ap:n mies kokee oikeudekseen määrätä ap:n pukeutumisesta kun täällä random ukot/akat yrittää myös määrätä kuka saa mihinkin mekkoon pukeutua. HUH!

Vierailija
52/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Os´nko ehdottanut jo huntua?

Voi kuule, näitä on Suomikin pullollaan. Isäni ja äitini ovat jo 6-kymppisiä ja edelleen isä tarkistaa äidin vaatteet ennen kuin lähtevät jonnekin. Takapuoli pitää olla piilossa, kaula-aukko pieni jne.

Vierailija
53/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina av:lla nillitetään kuinka suomalaiset naiset ei pukeudu naisellisesti. Nyt kun joku olisi niin tekemässä niin ei, ei missään nimessä ettei kukaan vaan loukkaannu. Ei se kuitenkaan sovi kun sukulaisia paikalla ja ehkä on ylipainoinenkin. Mitä velikin siitä ajattelee, sussiunatkoon. Nanson kaapu äkkiä takaisin päälle!

Vierailija
54/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän lyhyt.

Vierailija
55/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiukan kuka ja kuinka monta ihmistä sinne pikkujouluun tulee ja minkätyyliset juhlat.

Jos muilla linja farkut, collegepaita, tai muu vapaa vaatetus, niin ehkä miehesi pitää mekkoa liian erilaisena muihin nähden.

Jos paljon ihmisiä kutsuttu, niin mekko ok, koska varmaan muutkin montaa tyyliä, mutta jos vaikkapa 4 henkilöä, niin ehkä liian hieno.

Muuten olen sitä mieltä, että itse tiedät mitä yllesi laitat.

Yksi asia on just mekon pituus, siis lyhyys .

Joskus on vaikeaa olla lyhyessä vaatteissa kun pitää ajatella miten istuu tai kumartelee.

Varsinkin jos on hiprakassa. D

Ja kun mekko on yksiosainen, niin nousee helpommin kuin puolihame .

Vierailija
56/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku vaihtanut aloituksen kuvan, koska minä ainakin näen pitkähihaisen, pienellä kaula-aukolla varustetun, löysän normaalipituinen mekon :o? Eihän tuota voi parhaalla tahdollakaan sanoa mitenkään paljastavaksi, päinvastoin, minusta tuo on erittäin konservatiivinen "tätimekko" jos jotain...

Vierailija
57/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö pikkujoulussa aina olla nussimisasu?

Vierailija
58/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lienee provo, mutta taas hyvä muistutus siitä että näitä kontrollifriikkejä miehiä on kaikkialla maailmassa ja pahimmassa tapauksessa he lyövät ja tappavat.

Olette sulostuttajiamme.

Vierailija
59/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi kulkee kulli paljaana niin sinäkin voit paljastella, mutta jos ei niin on parempi kun et itsekään paljastele. 

Vierailija
60/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40- vuoden kokemuksella sanon, että kunnioita toisen mielipidettä. Yhdessähän te sinne menette. Tuskin kuitenkaan aina määräilee juhlapuketumistasi.

Nämä on niitä asioita, joissa yhdessä sovitut asiat siivittää juhlatunnelmaan.

Hyvää pikku Joulua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä