Miehen kommentti "sä et sitten laita sinne pikkujouluihin sitä mekkoa"
Hänen veljensä luona on pikkujoulut, joihin meidätkin on kutsuttu. Minulla olisi punamusta puolipitkä mekko jonka haluaisin laittaa mutta mies ei suostu viitaten siihen että se on "liian paljastava"
Tällainen mutta punaista kimalletta hihoissa ja helmassa
Kumpi on oikeassa?
Kommentit (153)
Kaunis mekko. Hyvä kroppa vaaditaan.
En katso kuvaa, mutta kunnioita miehesi toivetta.
En laittaisi kun mennään miehen sukulaisen kotiin. Tuo menisi jossain iltaravintolassa tai vaikka risteilyllä. Myös ehkä oopperassa.
Puolipitkä? Tuohan on todella lyhyt. Aivan vesirajamekko. Ehkä et ole myöskään mallin kokoinen, vaan sinulla on muotoja, joiden takia et voi tuollaista mekkoa pitää.
Olisi aika noloa mennä pelkissä alusvaatteissa, joten pue se mekko päälle.
Peittävien sukkisten kanssa ok, muuten vähän turhan lyhyt
Jo on kontrollifriikki. Kai sanoit sille että et lähde kyllä noilla sukilla tjs.
Varmaan näitä miehiä jotka miettii kokoajan että mitähän se ja se ajattelee jos...
Niin tuo paljastaa mitä? Sääret?
Turhaa täällä miestä haukutte, Ap:n miehellä on varmastikin syynsä tähän kieltoon ja ap tietää sen.
ei sillä ole väliä onko liian paljastava vai ei. Itse päätät mitä laitat päälle.
Ei ole liian paljastava. Voithan laittaa tummat sukkahousut, jos haluat kokonaisuudesta vieläkin peittävämmän.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa täällä miestä haukutte, Ap:n miehellä on varmastikin syynsä tähän kieltoon ja ap tietää sen.
No kyllä siinä vähän miestä saa syyttää jos määrää mitä aikuinen ihminen päällensä laittaa. Tietenkin jos elää jotain aikaa nyrkin ja hellan välissä niin.... ei voi kun silmiä pyöritellä kun ajattelee että joku kieltää....
Totuus on se, että olet liian lihava tuollaiseen asuun. Miehesi ei halua hävetä sinun muodotonta kroppaasi.
Tiedän ketä te olette...
Jos laitat housut tai todella paksut sukkahousut ni sit Ok. Muuten ei. Onneksi sinulla on mies, joka uskaltaa avata suunsa. Liian monelle ei ole kukaan kehdannut sanoa mitään.
Sinä!
Ei kai sun pukeutumisesta päätä muut kuin sinä itse.
Naisen on hyvä jättää hieman saloja piiloonkin.
Pelottavan paljon täällä näyttää olevan ihmisiä joiden mielestä on ok että parisuhteessa toinen voi kieltää...
Vierailija kirjoitti:
Mä löisin sut käsiraudoilla patteriin kiinni tuo mekko päällä ja panisin monta tuntia putkeen sua.
Et lähde minnekkään, not on my watch!
Mustasukkaisuus on jännä juttu, se voi joskus olla kuumaa seksisuhteessa, mutta ei toimi parisuhteessa.
Kontrolloiko jo muutenkin?