Onko kaikki polyamoristit ja avoimessa suhteessa elävät rumia, outoja ja lihavi
Katselin vaan tuota Perjantaita ja aiemminkin kun polyja ja vapaasuhteilijoita on jossain esiin tuotu, niin kyllä ne sellasia on olleet, että heidän sekapanemisensa ei ole kyllä keltään pois.
Havaintoja, mielipiteitä?
Kommentit (68)
Samaa olen ajatellut naturisteista.
Ja sijoituslapsikin vielä! :O
Luulen että nuo ukot hässivät keskenään Paulan selän takana :D
Kyllä kai nuo ilmiöt ja toisaalta ylipaino ovat yhteydessä sosiaaliluokkaan.
Sängyn yläpuolelle kirjoitettu FUCK.
Sijoituslapsi tuolla kolmenkimpan keskellä jeps ja
eiku sitten telkkuun kaikkien pällisteltäväksi.
Sanotaanko näin, että sanotaanko näin. Olenko tyhmä vai ääliö.
Jos ihminen syö yli tarpeensa, niin kai se myös haalii seksikumppaneita yli oman tarpeen.
Rasittavia ihmisiä kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen syö yli tarpeensa, niin kai se myös haalii seksikumppaneita yli oman tarpeen.
Koiriakin oli viisi.
Mä koen olevani normaali vaikka ollaan avoimessa suhteessa kaukosuhteen vuoksi.
Tiedän itse noin neljä kpl ja menevät kyllä otsikon kuvaukseen.
Tuntemani polyamorikot:
- Kärsivät jostain mt-ongelmista, yleensä masennuksesta ja sen variaatioista
- Lähes aina alkanut tilanteesta jossa kahden suhteessa toinen on tyytymätön ja tahtoo uuden poika/tyttöystävän eikä tohveli puoliso uskalla laittaa vastaan
- Hehkutetaan kaikille miten polyamoria on niin paljon parempi vaihtoehto kuin monogamia ja "puhumalla selviää", vaikka kulissien takana etenkin paitsioon jäänyt alkuperäinen puoliso kokee kovaa mustasukkaisuutta
- Päättyy lopulta mustasukkaisuusdraamaan jossa joku osapuolista lähtee matkoihinsa koska kaksi muuta lähenivät liikaa. Kenellekään ei kerrota vaan käsitellään asia hissuksiinsa ja vähin äänin, kun tuli tuota polyamoriaa niin kovasti hekumoitua.
- Jos kyse ei ole ylläolevasta tilanteesta, toinen "polyamorian" variaatio on avoin suhde jossa molemmat osapuolet käyvät panemassa jotain muuta aina halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai nuo ilmiöt ja toisaalta ylipaino ovat yhteydessä sosiaaliluokkaan.
Tarkoitatko, että alempi luokka kehtaa olla avoimesti sitä mitä on, ja ylempi luokka piilottelee vikojaan? Wt:t kehtaa avoimesti nussia muiden kanssa parisuhteissa ollessaan, kun taas ylemmän luokat ihmiset pettää jatkuvasti salassa kumppaniaan? Wt:t juo ylpeänä kaljaa ja hienommat ihmiset verhoavat alkoholisminsa viini- tai viskiharrastuksen varjolla? Olet ehkä oikeilla jäljillä :D
Ei päde minuun, kuten ei myöskään muut tämän ketjun määritelmistä. Olen nätti ja hoikka poly, enkä tuputa katsomustani kenellekään. Aika harva tuttava siitä edes tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen olevani normaali vaikka ollaan avoimessa suhteessa kaukosuhteen vuoksi.
Ikävä kyllä et tämän palstan mukaan ole, täällä ainut hyväksyttävä ja normaali tapa olla varattuna muiden kanssa on pettää selän takana vaimoaan tai miestään. Kyllä se pitää niin hoitaa, koska vähintään 30 % suomalaisista on pettänyt kumppaniaan. Avoimuus on ihan perseestä, salassa on paljon hienompaa puuhailla! Se on sentään normaalia.
Tuntemani parinvaihtajat ovat epäsiistejä ja ylipainoisia. Lisäksi elämässä ja perheessä ongelmia. Tuovat korostuneesti esiin kuinka onnellinen parisuhde heillä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani parinvaihtajat ovat epäsiistejä ja ylipainoisia. Lisäksi elämässä ja perheessä ongelmia. Tuovat korostuneesti esiin kuinka onnellinen parisuhde heillä on.
Tämä dokumentin nainen ei korosta onnellisuutta. On suorastaan raadollisen rehellinen parisuhdeasioistaan. Olen kyllä huomannut että elämänsä on muuttunut tasapainoisemmaksi polyamorian myötä, niin ristiriitaiselta kuin se kuulostaakin.
En ole törmännyt ilmiöön muuta kuin television kautta. Yhdessä amerikkalaisessa ohjelmassa näin fyysisesti viehättävän miehen, joka asui kahden naisen kanssa. Mutta mies taisi elää pummilla, jos oikein muistan hän lähinnä vietti aikansa surffaamalla tms. Toinen naisista oli asianajaja. Vähän alkoi epäilyttää, ettei kai hän sitten elätä niitä kahta muuta.
On