Miehet ihastuvat siihen millaiseksi nainen saa heidän olonsa
Näin se menee.
Jos mies tuntee olevansa naisen seurassa haluttu, tarvittu, arvostettu ja pidetty niin se on siinä!
Kommentit (19)
Ja meinaat, ettei sama päde toisinpäin?
Koko aistimasi todellisuus on aina ajatustesi ja tunteidesi luoma illuusio.
Ylhäältä pehmeäksi ja alhaalta kovaksi?
Minulle on nainen kertonut että koukuttui fiilikseen jonka hänessä aiheutin.
No eikä ihastunut. Minä palvoin maata sen jalkojen alla, eikä kelvannut.
No ei kyllä tunnu tuolta naisen seurassa. Suomalaisen naisen kanssa tuntee itsensä paskaksi ja hyväksikäytetyksi.
Kannattaisiko sitten tarjota jotain haluttavaa, tarpeellista, arvostettavaa ja tykättävää?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sitten tarjota jotain haluttavaa, tarpeellista, arvostettavaa ja tykättävää?
Suomalaiselle naiselle ei kannata tarjota yhtään mitään. Mihinkään eivät ole tyytyväisiä.
Näin on, kaunis nainen ja häneltä saatu huomio hivelee miehen itsetuntoa ja tuntuu oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen palvominen onkin vitsin ärsyttävää. Ei se ole tasavertaista.
Tässä on totuutta. Mies haluaa naisen joka saa miehen tuntemaan itsensä maskuliiniseksi, tarvituksi, ja arvostetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle naiselle ei kannata tarjota yhtään mitään. Mihinkään eivät ole tyytyväisiä.
Näytä niille äläkä tarjoa edes huoltsikkakahvia!
Ap on nainen.
Olen söpö ja viehättävä itse ja olen huomannut, että miehet ovat ihan haltioissaan kun heitä kehuu, pyytää apua, ihailee MUTTA EI VAADI MITÄÄN.
Jos kohtelee ihmisiä hyvin niin aina löytyy niitä, jotka ovat vaikuttaneita siitä minkä olon se heissä aiheuttaa ja kuvittelevat että kyseessä on maaginen yhteensopivuus. Rakkaustarinan alku. Vaikka kyseessä olisi pelkkä hyvä kohtelu. Ei mitään tekemistä minkään muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Just näin 😀
Vierailija kirjoitti:
Jos kohtelee ihmisiä hyvin niin aina löytyy niitä, jotka ovat vaikuttaneita siitä minkä olon se heissä aiheuttaa ja kuvittelevat että kyseessä on maaginen yhteensopivuus. Rakkaustarinan alku. Vaikka kyseessä olisi pelkkä hyvä kohtelu. Ei mitään tekemistä minkään muun kanssa.
Tämä varmasti pätee sekä miehiin että naisiin.
Uskon aloituksen olevan juurikin näin
Vaini