Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun työpaikan huumetestiin, mutta en pysty ujopissani takia pissaamaan näytettä muiden nähden.

Vierailija
24.11.2017 |

Näinkö menee vakituinen työpaikka? Mitään aineita en siis käytä jo olen valmis vaikka katetroitavaksi, koska en pysty virtsaamaan jos joku katsoo. Virtsa ei vaan tule. Onko muilla ollut samoja pelkoja ja miten meni. Korostan vielä, että voin juoda 5 litraa vettä ja silti ongelma on sama.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytteestä mitataan kaikki pitoisuudet, joten liian laimea virtsa ei käy-liikaa vettä juotu.

Myös lämpötila mitataan-ettei voi salakuljettaa toisen virtsaa.

Laita käsialtaan hana lorisemaan-kyllä hoitajat ymmärtää.

Vierailija
22/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä lääkäriasemalla on tämä testaus. Liekö siellä sitten helpompaa. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh. Mikä ongelma on käydä vessassa kusemassa siihen purkkiin? Eihän sun kenenkään nenän edessä tartte kusta...

Olen kuullut juttua, että nimenomaan tarttee.

Vierailija
24/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt työssäni huumetestejä ja näytteen antamisen tarkkuus riippuu tilanteesta. Jos on kärähtänyt huumeista ja on antamassa kontrollinäytettä, on hoitaja mukana valvomassa. Työpaikan takia annettavassa rutiiinitestissä ei yleensä hoitaja ole mukana. Toki tähän voi vaikuttaa työn luonne ja työnantajan vaatimukset. Eikä tosiaankaan kannata juoda nestettä ylenmäärin - se pilaa näytteen. 

Vierailija
25/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää teetä... Auttaisiko musiikin kuuntelu? Ei ehkä tiedosta yhtä selvästi toisen läsnäoloa, jos kuuntelee musiikkia.

Vierailija
26/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven takana se hoitaja odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme