Joudun työpaikan huumetestiin, mutta en pysty ujopissani takia pissaamaan näytettä muiden nähden.
Näinkö menee vakituinen työpaikka? Mitään aineita en siis käytä jo olen valmis vaikka katetroitavaksi, koska en pysty virtsaamaan jos joku katsoo. Virtsa ei vaan tule. Onko muilla ollut samoja pelkoja ja miten meni. Korostan vielä, että voin juoda 5 litraa vettä ja silti ongelma on sama.
Kommentit (26)
Yksityisellä lääkäriasemalla on tämä testaus. Liekö siellä sitten helpompaa. ap.
Vierailija kirjoitti:
Öh. Mikä ongelma on käydä vessassa kusemassa siihen purkkiin? Eihän sun kenenkään nenän edessä tartte kusta...
Olen kuullut juttua, että nimenomaan tarttee.
Olen tehnyt työssäni huumetestejä ja näytteen antamisen tarkkuus riippuu tilanteesta. Jos on kärähtänyt huumeista ja on antamassa kontrollinäytettä, on hoitaja mukana valvomassa. Työpaikan takia annettavassa rutiiinitestissä ei yleensä hoitaja ole mukana. Toki tähän voi vaikuttaa työn luonne ja työnantajan vaatimukset. Eikä tosiaankaan kannata juoda nestettä ylenmäärin - se pilaa näytteen.
Vihreää teetä... Auttaisiko musiikin kuuntelu? Ei ehkä tiedosta yhtä selvästi toisen läsnäoloa, jos kuuntelee musiikkia.
Näytteestä mitataan kaikki pitoisuudet, joten liian laimea virtsa ei käy-liikaa vettä juotu.
Myös lämpötila mitataan-ettei voi salakuljettaa toisen virtsaa.
Laita käsialtaan hana lorisemaan-kyllä hoitajat ymmärtää.