Onko tämä liikaa vaadittu?
Pyydät ja toivot, että esim syntymäpäivänä tai vuosipäivänä tms teille tärkeä päivä, vietettäisiin näin:
kukkia, mukavaa jutustelua ja muistelua yhteisisä hetkistä, ehkä viiniä, musiikkia, hitaan tanssiminen, käsikädessä kävely vaikka kotipihalla, mies tekisi tai ostaisi ruuan.
Mun mies ei pysty tuohon eikä pyynnöistä huolimatta toteuta?! Uskomatonta!
t, olen itseselvyys miehelle
Kommentit (10)
Pystyykö tuohon, jos sinä järjestät? Kokeile. Sitten tiedät mitä tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tuohon, jos sinä järjestät? Kokeile. Sitten tiedät mitä tehdä...
Olen järjestänyt. Hän on tykännyt, paitsi ei tanssi kuin korkeintaan hetken kun ei muka "osaa". Voisihan sitä toisen mieliksi edes yrittää kun kahdelleen ollaan kuitenkin...?
Hän ei ikinä järjestä mitään erityistä. Lahjan voi ostaa ja kukkia (harvoin!), mutta ei panosta, eikä ole kiinnostunut keskustelemaan, minä kuuntelen kun hän puhuu....
Joskus kysyin että miksi ei tuo kukkia pyytämättä merkkipäivinä tms? Hän vastasi, "mitä väliä sillä on"? En kyllä ymmärrä, miksi vastasi noin??
ap
Ei ole liikaa vaadittu, mutta eipä ole liikaa sekään, että ei suostu tuollaiseen pelleilyyn.
Jos kykenee itse ostamaan ruokansa, niin se ei tarkoita, että on miehelle itsestäänselvyys. Silloin on tasa-arvoinen kumppani.
Olet miehelle van pano ja maksat varmaan elämisen ja teet kotityön.
Tosin minä ostin naiselle 3 kertaa kukkia, teiin ruokaa monta kertaa, ostin myös viiniä ja vein syömään ja vein konserttiiin kaksi kertaa mutta nainen jätti. Se on arpapeliä millaisen kumppanin mies tai nainen saa. Monesti saa pettyä mutta joskus löytää sen oikean rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Olet miehelle van pano ja maksat varmaan elämisen ja teet kotityön.
Tosin minä ostin naiselle 3 kertaa kukkia, teiin ruokaa monta kertaa, ostin myös viiniä ja vein syömään ja vein konserttiiin kaksi kertaa mutta nainen jätti. Se on arpapeliä millaisen kumppanin mies tai nainen saa. Monesti saa pettyä mutta joskus löytää sen oikean rakkauden.
Niin taidan olla. Mies ei tee mitään kotitöitä. Kokeilin kerran jättää ruuan tekemättä, hän teki vain itselleen jotain syömistä, ei siis koko perheelle, on siinä niin itsekäs p-ska ettei voi edes uskoa! Minä olen toivonut konserttiin viemistä, häntä ei kuulema kiinnosta! Ei siis toisen mieliksi voi lähteä (olen lähtenyt kaikkeen mikä ei minua kiinnosta hänen vuoksi....) Ja tästä kun yrittää puhua, hän väittää, että minä kilpailen ja vertailen? Keskenkasvuinen koko mies!
Alkaa pistää vihaksi suorastaan, olen panostanut tähän niin, että koko elämä yhdessä ym....Toiselta ei saa mitään takaisin!
Haaveilen rehellisestä, huomioivasta, tavallisesta suomalaisesta MIEHESTÄ, jota oma kumppani ei ole, kansalaisuutta lukuunottamatta!!
Hahhaa, vain KERRAN hän on jättänyt puhelimen huomioimatta kesken meidän illan, se oli kun olimme sängyssä, kesken aktin hänen puh soi ja hän sanoi "nyt en vastaa on parempaa tekemistä" ihmettelin silloin että tältäkö se tuntuu kun saa puolison koko huomion? Eikö olekin säälittävää!!
Olen niin kypsynyt tähän moukkamaisuuteen, mitä mies tekee minua kohtaan!!
ap
Mikä vaivaa ihmistä joka ottaa, mutta ei anna vastavuoroisesti, edes pyytämällä?
Hän nauttii illallisista, huomioinosoituksista jne... Mutta vastavuoroisesti EI KYKENE antamaan samaa takaisin puolisolleen?? Vaikka toinen itkien kertoisi, että tuntuu ettet välitä ( olisi ihana jos huomioisit.......niin ei?
"Haaveilen rehellisestä, huomioivasta, tavallisesta suomalaisesta MIEHESTÄ!"
Kiltttiit ja kunnolliiset miehet ovat huomioivia miehiä jotka haluaa tavallista parisuhdearkea elää.
Ei halua, koska ei rakasta. Ymmärsin, kun erosin exästä. Ei olisi tuollainen onnistunut ollenkaan, kun ei suostunut suhteen lopussa edes vieressä istumaan. Nukkuikin eri huoneessa eikä mitään selitystä.