Kehtaisitko lähteä ostamaan karkkia/sipsejä ym tähän aikaan illasta just pe-iltana
Kommentit (32)
kehtaisin mutta en aio mennä sillä söin jo eilen ja meni vatta ihan kuralle siitä sipsin ja suklaan määrästä:D ehkäpä söin liikaa
Onko ehkä melko epäviehättävää, ihminen, joka ei voi olla rauhassa yksin perjantai-iltaa? Mamupatjaksi alkamisen luulisi poistavan ongelman. Vai asutteko tuppukylässä? Ongelma ratkeaa kertakaikkiaan muuttamalla isoon kaupunkiin. Kukaan ei tunne teitä, eikä ketään kiinnosta, vaikka kävisitte yhtenä sadoista samalla kiskalla joka viikko.
Kävin ja vuokrasin kolme leffaa. kaksi hömppäää ja yks toiminta. samalla mässyt messiin, kun vaimo kipeänä kotona. haluan piristää häntä ja ei tiennyt, että lähdin vuokraa leffoi ja hakee mässyy. tiedän ettei hän jaksa keskittyy kipeänä nyt noihin, mutta voi sitten aamulla katsoa jos jaksaa... jos ei niin sitten ei jaksa..ainakin tein iloiseksi hänet.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. Kaikki sais tietää että oon yksin perjantai-illan. Taas.
Miten sen karkin tai sipsin hakemisesta näkee?
Kerrankos sitä tulee parisuhteessa ollessakin käytyä kaupassa itsekseen. Toinen voi olla vaikka suihkussa tai valmistella illallista muilta osin kuntoon tai hoitaa pikku muksua sen aikaa.
hae nyt niin ei tarvitse illalla sitten :))
Joo ehkä joulun aikaan joulusuklaita. Muuten, en, :((
En. Ja entä jos ihastuskin näkee? :( Toisaalta... ;)
Ei hävetä ostaa karkkia ja sipsejä, mutta hävettää vähän ostaa isommat ostokset, jossa on pelkkää roskaa. Toisaalta olen sen verran sporttisissa vaatteissa liikkeellä ja näytän muutenkin urheilulliselta, joten tuskin kukaan ajattelee noiden olevan minun tavalliset ostokset.
Tämä häpeäminen on lähinnä sitä tasoa, että tiedostan tuon tunteen, mutta se ei todellakaan vaikuta mitenkään päätökseeni lähteä ostamaan jotain tai siihen mitä kaikkea ostan. Ostokseni oli kerran: kurkku, meijerivoi ja paketti kondomeja.
Ostaa peitetarinana libressepaketin samalla.
Joo kohtahan alkaa kaikki hyvät tv-ohjelmat!!
En kehtaisi lähteä ainakaan lähikauppaan, kun just sieltä tulin. Ostokseni antoivat kyllä ymmärtää, että herkkuja on ainakin yhden suurperheen tarpeiksi.
Millainen ihminen ajattelee, ettei voi kiskalle/kauppaan mennä ellei ole parisuhteessa?