Kehtaisitko lähteä ostamaan karkkia/sipsejä ym tähän aikaan illasta just pe-iltana
Kommentit (32)
Mitä kehtaamista siinä on? Vieressä on 24/7 auki oleva kauppa, kehtaan käydä siellä vaikka klo 03 hakemassa karsua jos tekee mieli.
Kehtaisin, mutta en viitsisi, koska kauppa on liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
No totta hitossa! Just kävin.
Kävitkö yksin?
Kävin just äskön pyjamahousuissa, kumppareissa ja takissa löntystämässä viereisestä kaupasta pätkisjäätelöpurkin.
En kehtaa. Liikaa syyttäviä kaytseita niskassa, "kato ny ku toi hervoton läskikasa käy hakemassa lisää karkkeja.. jo kohta se panaa tonnin tai pari ja sitten se räjähtää".
Onneksi voi tilata netitse alepasta.
Mielummin menen viemään kassalle perjantaiherkkuja selvinpäin kun nousuhumalassa lastaisin 12päkin kaljaa.
Joo. Kiinnostaisi tietää millaiselle ihmiselle tulee edes mieleen tällainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kiinnostaisi tietää millaiselle ihmiselle tulee edes mieleen tällainen asia.
Oletko sinkku?
En kehtaa. Kaikki sais tietää että oon yksin perjantai-illan. Taas.
Kahvia lähtisin vielä hakemaan, en kyllä karkkeja.
No miksei kehtais? Mä kävin ostamassa pizzaa, sipsiä, dippiä, limpparia, alkoholia eikä hävettänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku?
No minä ainakin olen. Silti kävin hakemassa pizzaa, sipsiä, dippiä, limpparia ja alkoholia.
Tietenkin, kaikista loogisin aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku?
No minä ainakin olen. Silti kävin hakemassa pizzaa, sipsiä, dippiä, limpparia ja alkoholia.
Ostoksesi kuulostaa siltä että voisit ihan hyvin asua miehen kanssa. Eli ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. Kaikki sais tietää että oon yksin perjantai-illan. Taas.
Eikö ois hiukan ahdistavaa olla suhteessa, jossa et saisi olla yksin perjantai-iltaa? Siis rakastettukin ihminen voi olla monistakin syistä yksin perjantai-iltana. Pariskunta voi joutua olemaan erossa vaikkei haluaisikaan todella monista syistä. Ajattelet vaan, että sulla (teillä siis) on joku niistä syistä ja menet.
Miksen kehtaisi?